donkere zwembad objecten

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
ellemich1
Gebruiker
Berichten: 53
Lid geworden op: 02 jan 2015, 11:11
Contacteer:

donkere zwembad objecten

Bericht door ellemich1 »

De objecten bij mijn zwembad zoals de glijbaan, duikplank, zwembadtrap en de waterval zijn ineens heel donker. Net alsof het nacht is terwijl het gewoon overdag is.
Als ik helemaal naar beneden ga bij de kelder staan deze donkere objecten ook onder de grond wat normaal volgens mij niet zo is,
Weet iemand wat ik hier aan kan doen ?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: donkere zwembad objecten

Bericht door Bee »

ellemich1 schreef:De objecten bij mijn zwembad zoals de glijbaan, duikplank, zwembadtrap en de waterval zijn ineens heel donker. Net alsof het nacht is terwijl het gewoon overdag is.
Als ik helemaal naar beneden ga bij de kelder staan deze donkere objecten ook onder de grond wat normaal volgens mij niet zo is,
Weet iemand wat ik hier aan kan doen ?
Gewoon oppakken en opnieuw op de juiste verdieping plaatsen? Heeft ws te maken met een fout in berekenen van het level.
Als dit niet werkt kun je proberen om in stad bewerken je sims even uit te zetten - kavel even verplaatsen naar een evengroot kavel - en dan kavel weer terugplaatsen naar de oude lokatie - sims weer terugplaatsen.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
ellemich1
Gebruiker
Berichten: 53
Lid geworden op: 02 jan 2015, 11:11
Contacteer:

Re: donkere zwembad objecten

Bericht door ellemich1 »

Helemaal vergeten te antwoorden hahah, maar ik heb het laatste geprobeerd was je zei en dat werkte gelukkig. Super bedankt!!
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Technisch”