Uitzondering toevoegen Mcafee

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
Fiore93
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 apr 2015, 17:38
Contacteer:

Uitzondering toevoegen Mcafee

Bericht door Fiore93 »

Hallo allemaal,

ik ben de sims 4 get to work aan het downloaden via torrents. Nu loop ik op 1 punt vast. Wanneer ik namelijk bij mcafee de map Bin als uitzondering wil toevoegen krijg ik de volgende melding (zie onderstaande foto). Hoop dat iemand mij kan helpen..

-realtime scannen en firewall staan tijdelijk uitgeschakeld.

Alvast bedankt.

X Fiore
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Uitzondering toevoegen Mcafee

Bericht door tarac »

Probeer eens niet de hele map Bin maar alleen het bestand RldOrigin.dll uit te sluiten.
Fiore93
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 apr 2015, 17:38
Contacteer:

Re: Uitzondering toevoegen Mcafee

Bericht door Fiore93 »

Dan krijg ik precies dezelfde melding. Ben nu AVG aan het installeren en mcafee aan het verwijderen. Ga kijken of het dan wel lukt.

EDIT:
AVG heeft net voor het eerst een scan gedaan, het bestandje kwam toen meteen omhoog als onveilig. En heb hem met 1 druk op de knop in de map met uitzonderingen kunnen zetten. Stuk handiger dus als McAfee. Nu nog McAfee juist verwijderen blijkt een hele klus te zijn namelijk. Dit onderwerp kan dus gesloten worden. Mijn probleem is opgelost. Bedankt!
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Uitzondering toevoegen Mcafee

Bericht door Bee »

Fiore93 schreef:Dan krijg ik precies dezelfde melding. Ben nu AVG aan het installeren en mcafee aan het verwijderen. Ga kijken of het dan wel lukt.

EDIT:
AVG heeft net voor het eerst een scan gedaan, het bestandje kwam toen meteen omhoog als onveilig. En heb hem met 1 druk op de knop in de map met uitzonderingen kunnen zetten. Stuk handiger dus als McAfee. Nu nog McAfee juist verwijderen blijkt een hele klus te zijn namelijk. Dit onderwerp kan dus gesloten worden. Mijn probleem is opgelost. Bedankt!
Heb je berichten samengevoegd (Powerpost - zie onze forumregels)
Gebruik Revo Uninstaller op de hoogste stand voor het grondig verwijderen van programma's. Klik na het verwijderen scannen aan en verwijder wat hij dan nog vindt aan bestanden.

En wij sluiten geen topics op ons forum wanneer een vraag is beantwoord. Het is de bedoeling dat mensen met hetzelfde probleem dit nog terug kunnen lezen en bij verdere vragen over hetzelfde onderwerp hun vraag in het topic kunnen plaatsen.

Fijn dat je probleem is opgelost! Veel plezier met je sims!
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”