Password op downloads?

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Password op downloads?

Bericht door kevinblaas »

Ik zei altijd dat mensen de sims-downloaden.weebly site moesten gebruiken om te downloaden, tot dat ik zag dat er opeens een code op stond.
Hoe zit dat? Ik wilde namelijk sims 4 downloaden voor een vriendin van me maar het kon opeens niet.

Als dit topic al bestaat zou een prive bericht met het antwoord of het topic met een antwoord erg fijn zijn.
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Password op downloads?

Bericht door Femke »

Je kunt alleen als lid van dit forum die downloads gebruiken.

zie http://www.tarac.nl/simsforum/viewforum.php?f=54
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Password op downloads?

Bericht door tarac »

kevinblaas schreef:Ik zei altijd dat mensen de sims-downloaden.weebly site moesten gebruiken om te downloaden, tot dat ik zag dat er opeens een code op stond.
Hoe zit dat? Ik wilde namelijk sims 4 downloaden voor een vriendin van me maar het kon opeens niet.

Als dit topic al bestaat zou een prive bericht met het antwoord of het topic met een antwoord erg fijn zijn.
De downloads werden langzamerhand door "de halve wereld" gebruikt, terwijl ze uitsluitend voor leden van het Simsforum bestemd waren.
Daarom een wachtwoord.
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Password op downloads?

Bericht door Femke »

tarac schreef:
kevinblaas schreef:Ik zei altijd dat mensen de sims-downloaden.weebly site moesten gebruiken om te downloaden, tot dat ik zag dat er opeens een code op stond.
Hoe zit dat? Ik wilde namelijk sims 4 downloaden voor een vriendin van me maar het kon opeens niet.

Als dit topic al bestaat zou een prive bericht met het antwoord of het topic met een antwoord erg fijn zijn.
De downloads werden langzamerhand door "de halve wereld" gebruikt, terwijl ze uitsluitend voor leden van het Simsforum bestemd waren.
Daarom een wachtwoord.
Is het misschien ook niet een goed idee dat je bijvoorbeeld een aantal dagen (en niet drie of zo) actief moet zijn op het forum om aan het wachtwoord te kunnen komen? Anders kan iedereen zich maar registreren en dan kunnen ze nog downloaden. Ik weet niet of hier al regels aan vast zitten.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Password op downloads?

Bericht door tarac »

Femke schreef: Is het misschien ook niet een goed idee dat je bijvoorbeeld een aantal dagen (en niet drie of zo) actief moet zijn op het forum om aan het wachtwoord te kunnen komen? Anders kan iedereen zich maar registreren en dan kunnen ze nog downloaden. Ik weet niet of hier al regels aan vast zitten.
Dat zou kunnen, dan moeten we een nieuwe gebruikersgroep "Nieuw geregistreerde leden" activeren (die mogelijkheid zit op dit forum) en daar slechts beperkte permissies aan verbinden.

Maar wat mij betreft laten we het zo.
Ik wijzig wel om de zoveel tijd het wachtwoord.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Technisch”