Laptop word heet & valt uit

Hier kan je technische vragen stellen.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Laptop word heet & valt uit

Bericht door Bee »

PJOHNS schreef:Ja, klopt ik speel met hoge instellingen. Moet ik die wat naar beneden halen?
Het is een kwestie van even uittesten ja ... trouwens 267 items als downloads is kennelijk ook wat teveel van het goede. Probeer eens de Gecombineerde package files, dat scheelt enorm. Ik heb nl alle downloads van de store in mijn spel en het werkt probleemloos terwijl mijn PC een van de mindere is.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Laptop word heet & valt uit

Bericht door BanaanZombie »

Bij een nieuwe sims map reset je de instellingen ook weer, dus let daar op
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
PJOHNS
Gebruiker
Berichten: 53
Lid geworden op: 03 nov 2016, 23:50
Contacteer:

Re: Laptop word heet & valt uit

Bericht door PJOHNS »

Bee schreef:
PJOHNS schreef:Ja, klopt ik speel met hoge instellingen. Moet ik die wat naar beneden halen?
Het is een kwestie van even uittesten ja ... trouwens 267 items als downloads is kennelijk ook wat teveel van het goede. Probeer eens de Gecombineerde package files, dat scheelt enorm. Ik heb nl alle downloads van de store in mijn spel en het werkt probleemloos terwijl mijn PC een van de mindere is.
Als ik het bestand wil uitpakken in een map, staat er: Volgende volume is nodig om door te gaan met uitpakken:
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Laptop word heet & valt uit

Bericht door Bee »

Ja dat klopt, je moet eerst alle partjes van een onderdeel downloaden alvorens uit te pakken:

Hoe werkt het ?
Om te downloaden via partjes heb je Winrar nodig of 7Zip.
Download alle partjes van 1 gecombineerde package file en sla ze op in een aparte map, bv voor de eerste:
Year 1 - Updates 01-12 v1.5 (partje 1 t/m 4)
Wanneer je ze allemaal hebt, klik je met rechts op part1 en kiest Uitpakken in ... datzelfde mapje
Je krijgt nu een bestand in het mapje dat je bij punt 1 gemaakt hebt
Plaats deze file in je Sims 3/Mods/Packages map
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
PJOHNS
Gebruiker
Berichten: 53
Lid geworden op: 03 nov 2016, 23:50
Contacteer:

Re: Laptop word heet & valt uit

Bericht door PJOHNS »

Ik had ze in aparte mappen gezet, daarom lukte het niet, haha.
Oke, ik ben bezig met het downloaden maar wat kan ik doen om de bouw-bug op te lossen?
Als ik me Sims poppetjes maak, kan ik gewoon zonder enige probleem opslaan, maar zodra ik probeer te bouwen, dan kan ik niet opslaan.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Laptop word heet & valt uit

Bericht door BanaanZombie »

Dat heb ik ook gehad. Als dat dit wordt opgelost mer een schone map (nieuwe sims map) dan moet je opnieuw installeren (weer eersr verwijderen met revo
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Laptop word heet & valt uit

Bericht door Bee »

PJOHNS schreef:Ik had ze in aparte mappen gezet, daarom lukte het niet, haha.
Oke, ik ben bezig met het downloaden maar wat kan ik doen om de bouw-bug op te lossen?
Als ik me Sims poppetjes maak, kan ik gewoon zonder enige probleem opslaan, maar zodra ik probeer te bouwen, dan kan ik niet opslaan.
Probeer eerst eens:
1. 'opslaan als' en dan bv '1'.
2. Als je nog met het voorgaande spel speelt van voor de nieuwe simsmap dan kan dit probleem zich voordoen. Maak dus eens een nieuw spel aan en kijk of het nog steeds zo is.
3. Ga naar 'stad bewerken' en zet je sims uit het huis. Verplaats daarna het kavel naar een even groot kavel en verplaats het daarna weer terug naar de oorspronkelijke plek. Zet je sims er weer in vanuit het prikbord. Dit geeft een grondige reset. Kijk of je nu wel kunt bouwen en opslaan.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
PJOHNS
Gebruiker
Berichten: 53
Lid geworden op: 03 nov 2016, 23:50
Contacteer:

Re: Laptop word heet & valt uit

Bericht door PJOHNS »

Oké, ik weet niet wat ik gedaan hebt, maar ik kon nu wel opslaan na bouwen. Ik had idd het kavel naar een andere plaats gezet. Maar ik durf niet te zeggen dat het probleem is opgelost, aangezien ik 3x het idee had dat het eindelijk was opgelost maar dat niet zo bleek. Ik ga nu even verder spelen, kijken of het zo blijft en zo niet dan probeer ik nog een keer een nieuwe Sims map aan te maken.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Laptop word heet & valt uit

Bericht door Bee »

Wanneer je na het maken van een nieuwe simsmap weer je oude gegevens terugzet (je oude spel, downloads, etc.) dan heb je vaak ook je oude problemen terug. Als je de truuk doet van kavel verplaatsen en weer terugzetten kan dit helpen. Maar het beste is natuurlijk om na het maken van een nieuwe simsmap gewoon een nieuw spel te starten!
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
PJOHNS
Gebruiker
Berichten: 53
Lid geworden op: 03 nov 2016, 23:50
Contacteer:

Re: Laptop word heet & valt uit

Bericht door PJOHNS »

Ik heb weer een probleem. Nu is het dat hij steeds vastloopt. Ik heb mijn Norton tijdelijk uit gezet, Nraas Overwatch geïnstalleerd, via Nraas Mastercontroller de stad hersteld, via reset sim alle sims gereset maar toch loopt het vast. Telkens als er een probleem word opgelost komt er eentje bij. Het lijkt wel of de Sims een hekel aan me heeft haha.

EDIT:
Ik ga eens lezen wat Tarac heeft geschreven over deze probleem en hopelijk los ik dit ook op.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Laptop word heet & valt uit

Bericht door Bee »

PJOHNS schreef:Ik heb weer een probleem. Nu is het dat hij steeds vastloopt. Ik heb mijn Norton tijdelijk uit gezet, Nraas Overwatch geïnstalleerd, via Nraas Mastercontroller de stad hersteld, via reset sim alle sims gereset maar toch loopt het vast. Telkens als er een probleem word opgelost komt er eentje bij. Het lijkt wel of de Sims een hekel aan me heeft haha.

EDIT:
Ik ga eens lezen wat Tarac heeft geschreven over deze probleem en hopelijk los ik dit ook op.
Ik heb je berichten samengevoegd. Als je nog iets wilt toevoegen en er is nog geen uur verstreken en niemand anders heeft gereageerd, 'wijzig' dan je bericht ipv een nieuw bericht te schrijven. Zie ook onze forumregels.

Heb je nu al eens geprobeerd om een NIEUW SPEL aan te maken? Dus gewoon een andere wereld selecteren en andere sims om mee te spelen. Ik begin te vermoeden dat de problemen te maken hebben met iets in je huidige spel namelijk. Speel eens in een volkomen schoon spel, zonder downloads met nieuwe sims en kijk of je dan deze problemen ook hebt. Zo niet dan ligt het echt aan je huidige spel.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
PJOHNS
Gebruiker
Berichten: 53
Lid geworden op: 03 nov 2016, 23:50
Contacteer:

Re: Laptop word heet & valt uit

Bericht door PJOHNS »

Nadat ik een nieuwe Sims map had gemaakt had ik een nieuw Sims spel gemaakt. Kan het ook liggen aan te hoge instellingen? Ik ga nu even een nieuw spel zonder downloads maken en kijken of het idd aan me downloads ligt
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Laptop word heet & valt uit

Bericht door tarac »

Begin eens met alles van de Sims 3 van je computer te verwijderen zie HIER
Hernoem het mapje TheEA Games Sims 3 uit de folder Mijn Documenten - Electronic Arts in The Sims 3_oud
Download en installeer De Sims 3 Complete collectie zie HIER

Je hebt nu een hele nieuwe installatie en een heel nieuw spel.
Speel het en kijk of je computer dan nog steeds heet wordt en uitvalt.
Blijft alles normaal, dan kun je beginnen met mapjes uit de map Sims 3_oud over te zetten naar je nieuwe map The Sims 3.
Kijk weer of alles normaal loopt en kopieer dan het mapje mods als laatste.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Technisch”