Het Grote Offtopic Topic

Hier kan je over dingen praten die niets met de Sims te maken hebben.
Gebruikersavatar
Cindysims92
Gebruiker
Berichten: 16
Lid geworden op: 17 jan 2017, 13:21
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door Cindysims92 »

BanaanZombie schreef:Nee dat bedrijven dan claims maken dat ze duurzaam bezig zijn en mensen dat niet geloven
Misschien als je de voor- en nadelen opzoekt van greenwashing (vanuit het hotel gezien maar ook vanuit de gasten en andere hotels) dat je een een geschikt argument vind
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Hm kan misschien werken
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Cindysims92
Gebruiker
Berichten: 16
Lid geworden op: 17 jan 2017, 13:21
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door Cindysims92 »

Cindysims92 schreef:
BanaanZombie schreef:Nee dat bedrijven dan claims maken dat ze duurzaam bezig zijn en mensen dat niet geloven
Misschien als je de voor- en nadelen opzoekt van greenwashing (vanuit het hotel gezien maar ook vanuit de gasten en andere hotels) dat je een een geschikt argument vind
Het is lastig :p zelf ook keer essay moeten maken, hel
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door Sven »

Je kan altijd nog je stelling aanpassen als deze niet werkt - je kan denken aan "greenwashing heeft een nadelig effect op hotels die wel degelijk duurzaam zijn."
Een argument dat ik voor je huidige stelling kan bedenken is dat mensen een bedrijf al snel beschuldigen van hypocrisie/schijnheiligheid. Een hotel zegt "wij zijn duurzaam" maar wast ondertussen wel ongebruikte handdoeken en maakt teveel eten klaar en gooit dat weer weg. Dan zijn duurzame claims verdacht omdat mensen over het algemeen ervan uitgaan dat een hotel toch niet duurzaam is.
Maar ik weet niet of dat teveel op jouw eerste argument lijkt, en of het misschien niet direct betrekking heeft op de stelling.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Ik vind je stelling ook goed maar dan moet ik miss de hele boel gaan aanpassen, ik hou hem wel in gedachten want het is een goede stelling

Je argument vins ik ook een goede. Die eerdte die ik heb gaat vooral over mensen die argwaan hebben als hotels het zeggen, maar die hotels kunnen wel duurzaam zijn.
Als ik dat doe wst jij zegt dan gaat het over hotel die zich ook echt niet aan de duurzame regels houden waardoor ze dus uit eindelijk, gericht op minn stelling, er ook van verdacht worden dat ze greenwashing doen.
En misschien moet ik dat dan als 1e argument doen. Thanks !
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door Sven »

Geen probleem, succes nog verder!
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door Pomerani »

Hey hoi allemaal. Wie spelen er nog Sims? XD Sinds ik erachter kwam dat mijn laptop toch niet zo goed is als ik dacht dat ie was, speel ik niet meer. Ook door gebrek aan tijd. Ik hoop wel weer te kunnen spelen als ik een nieuwe PC heb, ooit. Ik mis het super erg!
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door tarac »

Pomerani schreef:Hey hoi allemaal. Wie spelen er nog Sims? XD Sinds ik erachter kwam dat mijn laptop toch niet zo goed is als ik dacht dat ie was, speel ik niet meer. Ook door gebrek aan tijd. Ik hoop wel weer te kunnen spelen als ik een nieuwe PC heb, ooit. Ik mis het super erg!
De eisen voor Sims 4 zijn lager dan die voor de Sims 3.
Het lijkt me niet aannemelijk dat jouw laptop daar niet geschikt voor is.
Probeer het eens zonder mods.
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door Skai »

Pomerani schreef:Hey hoi allemaal. Wie spelen er nog Sims? XD Sinds ik erachter kwam dat mijn laptop toch niet zo goed is als ik dacht dat ie was, speel ik niet meer. Ook door gebrek aan tijd. Ik hoop wel weer te kunnen spelen als ik een nieuwe PC heb, ooit. Ik mis het super erg!
Ik weer!
Lekker weer begonnen met de oude vertrouwde sims 3 (niet dat ik ooit iets anders heb gehad haha).
Maar het gaat bijzonder goed. Generatie 5 is inmiddels geboren! Nou, in alle jaren dat ik fanatiek de sims speelde, kon ik niet verder komen dan generatie 2, hoezeer ik het ook probeerde. Dus ik ben erg trots haha.
Nu regeer ik onderhand echt de stad, ben bezig alle bedrijven op te kopen. Ook heb ik story progression gedownload, dus hopelijk gaat nu ook mijn uit huis geplaatste familie lekker uitbreiden :kleinelach:
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door Pomerani »

tarac schreef:
Pomerani schreef:Hey hoi allemaal. Wie spelen er nog Sims? XD Sinds ik erachter kwam dat mijn laptop toch niet zo goed is als ik dacht dat ie was, speel ik niet meer. Ook door gebrek aan tijd. Ik hoop wel weer te kunnen spelen als ik een nieuwe PC heb, ooit. Ik mis het super erg!
De eisen voor Sims 4 zijn lager dan die voor de Sims 3.
Het lijkt me niet aannemelijk dat jouw laptop daar niet geschikt voor is.
Probeer het eens zonder mods.
Daar begin ik niet aan. xd Sims 4 lijkt me niet zo leuk. Ik vind Sims 2 zelfs leuker. Weet niet of ie op mijn laptop kan, anders kan ik dat proberen. En anders wacht ik gewoon tot ik een pc heb. Sims 3 is toch wel mijn favoriet denk ik. Ben alleen bang dat ie zelfs op een super goede pc niet soepel gaat werken.
Skai schreef:
Pomerani schreef:Hey hoi allemaal. Wie spelen er nog Sims? XD Sinds ik erachter kwam dat mijn laptop toch niet zo goed is als ik dacht dat ie was, speel ik niet meer. Ook door gebrek aan tijd. Ik hoop wel weer te kunnen spelen als ik een nieuwe PC heb, ooit. Ik mis het super erg!
Ik weer!
Lekker weer begonnen met de oude vertrouwde sims 3 (niet dat ik ooit iets anders heb gehad haha).
Maar het gaat bijzonder goed. Generatie 5 is inmiddels geboren! Nou, in alle jaren dat ik fanatiek de sims speelde, kon ik niet verder komen dan generatie 2, hoezeer ik het ook probeerde. Dus ik ben erg trots haha.
Nu regeer ik onderhand echt de stad, ben bezig alle bedrijven op te kopen. Ook heb ik story progression gedownload, dus hopelijk gaat nu ook mijn uit huis geplaatste familie lekker uitbreiden :kleinelach:
Wat goed! Hahhaah. Ik ben ook nog nooit echt ver gekomen, hoor. Zeker niet in Sims 3. Mijn Sims kregen kinderen en die groeiden op en toen begon ik weer een andere familie. xp
Heb je wat screenshots? Ben wel benieuwd naar je Sims en huizen.
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door Skai »

Pomerani schreef: Wat goed! Hahhaah. Ik ben ook nog nooit echt ver gekomen, hoor. Zeker niet in Sims 3. Mijn Sims kregen kinderen en die groeiden op en toen begon ik weer een andere familie. xp
Heb je wat screenshots? Ben wel benieuwd naar je Sims en huizen.
Haha nee heb eigenlijk helemaal geen screenshots. Deed ik vroeger te veel, dan ging ik veel te lang aan één familie zitten en daardoor vond ik het niet meer leuk. Nu ga ik er heel snel doorheen. Maar ik kan wel even kijken voor je!

Het begon met een vaag elf achtig wezen, Era Elve. Grote puntoren en extreem grote ogen, wit haar. Mijn heir heeft nu enkel nog de puntige oren, helaas.

Even kijken of ik uit mijn hoofd de stamboom weet op te noemen...

Generatie 1:
Era & Torgo Elve
Lutak
Xenon

Generatie 2:
Lutak & Kat
Torok, Sava

Xenon & Sahar
Novak
Levin
Mozé
Resa

Generatie 3:
Novak & Saya
Sacha

Levin & Kaya
Isla
Mascha, Sam

Mozé & Jutta
Zion, Lux
Terra, Nova

Resa & Manuel
Tias, Elvi
Matti

Generatie 4:
Zion & Bella
Nero
Zion & Carmelita
Dante

Lux & Nyssa
Zeno.

Yes, gelukt haha. Allemaal een beetje bijzondere namen, maar dat hoort bij hun elvending :p
Nu dus story progression gedownload omdat ik het zo jammer vind dat er met de rest van de familie niets meer gebeurt. Ik zorgde er elke keer voor dat als ik kinderen uit huis plaatste, hun vrouw zwanger was, zodat ze iig een eigen gezin hebben.

Zal zo even screenshots maken van de huizen. Die zijn niet heel bijzonder hoor haha.

Oh iets anders trouwens: (ja sorry, ben echt veel te enthousiast) mijn elvensims schrijven boeken. En elk boek heeft iets met 'elve' in de titel. Pas gingen ze verhuizen en heb ik alle boekenkasten doorgespit. Ben helemaal stuk gegaan om al die belachelijke titels! :D
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door Pomerani »

Ohh nice. Als ze bepaalde elven eigenschappen niet krijgen, kan je altijd nog plastische chirurgie toepassen. xd
Ben benieuwd naar je huizen!
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Ik ga even schelden

Wanneer je widm niet kan kijken omdat je ergens naar toe gaat, en een FKNG RANDOM GUY DIE JE NIET KENT JE GAAT VERTELLEN WIE ERUIT IS. EN DAT IS ***** OOK T ENIGE WAT IE TEGEN ONS ZEI.
WAAROM DOE JE DAT. WAAROM. WAT EEN *********

Ik ben pissed
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door Pomerani »

BanaanZombie schreef:Ik ga even schelden

Wanneer je widm niet kan kijken omdat je ergens naar toe gaat, en een FKNG RANDOM GUY DIE JE NIET KENT JE GAAT VERTELLEN WIE ERUIT IS. EN DAT IS ***** OOK T ENIGE WAT IE TEGEN ONS ZEI.
WAAROM DOE JE DAT. WAAROM. WAT EEN *********

Ik ben pissed
Oh god nee dat is the most evil thing you could do!!! O_o
Diegene die eruit ging was mijn mol. Dus moest bijna huilen.
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door Skai »

Pomerani schreef:
BanaanZombie schreef:Ik ga even schelden

Wanneer je widm niet kan kijken omdat je ergens naar toe gaat, en een FKNG RANDOM GUY DIE JE NIET KENT JE GAAT VERTELLEN WIE ERUIT IS. EN DAT IS ***** OOK T ENIGE WAT IE TEGEN ONS ZEI.
WAAROM DOE JE DAT. WAAROM. WAT EEN *********

Ik ben pissed
Oh god nee dat is the most evil thing you could do!!! O_o
Diegene die eruit ging was mijn mol. Dus moest bijna huilen.
Oooh wat een klootzak!

Mijn zus en ik kijken samen en we hebben allebei een andere mol. De hele aflevering zit ze mijn mol af te kraken en alles aan te wijzen wat haar mol doet. Heel irritant, want dan ga ik twijfelen terwijl ik eigenlijk best zeker ben van mijn mol pfff
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Het was ook mijn mol maar daarover ben ik niet eens boos. Je gaat niet dood leuk naar een wildvreemde lopen en zeggen wie er uit is. Ga gewoon WEGGGG

next zijn spoilers over widm dus niet openen als je nog moet kijken
Spoiler: Open
mijn mol was dus ook Diederik, maar had al wel een onderbuik gevoel. Nu moet t Thomas wel zijn. Wie denken jullie?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door Skai »

Spoiler: Open
mijn mol was dus ook Diederik, maar had al wel een onderbuik gevoel. Nu moet t Thomas wel zijn. Wie denken jullie?

Ik zit al een tijdje volledig op Thomas inderdaad. Mijn zus wil het maar niet geloven en zit constant te hameren op Jochem. Maar ik kan dat weer niet geloven haha, veel te obvious. Thomas heeft het echt perfect gespeeld, heel onzichtbaar.
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Spoiler: Open
Jochem kan het gewoon NIET zijn
En is ie dat wel dan... dan idk haha. Voor mij is hij echt een kandidaat. En de dingen die bij hem mis gaan zijn idd te obvious
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door Pomerani »

Mijn Wie is de mol-thoughts
Spoiler: Open
Ik verdacht dus ook Diederik! Al voor aflevering 1. Zat een beetje in een tunnelvisie maar kwam steeds weer bij hem terecht. Jochem was mijn tweede verdachte. Heb hem afgestreept nadat Thomas zo raar ging doen 2/3 afleveringen terug. Ik verdenk hem nu als mol. Jochem kan het niet zijn, denk ik. Als Sanne het zou zijn, zou ze het super goed gespeeld hebben, want heb haar geen dag verdacht!
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door Sven »

Hahaha allemaal geheimzinnig met spoilers werken :P wat een uitvinding is het ook
Spoiler: Open
Ik zat in het begin heel erg op Jeroen, zeker toen hij net voor die veilingopdracht penningmeester werd en voor maar een heel klein bedrag verzekerde. Toen Jeroen eruit ging, en ook al iets daarvoor, ging ik me meer op Thomas focussen. Hij is onopvallend, en zorgt er op een subtiele manier voor dat hij tijdens opdrachten niet echt productief is.

Sanne is wel mijn nr. 2, maar ze is eigenlijk te obvious om de mol te zijn. Idem voor Jochem.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Zijn er ook meer mensen die nog pokemon spelen op de ds en of 3ds/2ds?

Ik heb Sun een poos geledeb uit gespeeld. Heb nu een week of 2 geleden de podex compleet. En ben helemaal van het shiny hunten haha.
Gisteren 2 shinies gevangen met een hele korte chain :3
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Divergent
Gebruiker
Berichten: 135
Lid geworden op: 23 nov 2014, 15:04
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door Divergent »

Lang niet meer op het forum geweest,door drukte vanwege school, maar ik ben even terug! :knip: Vandaag mijn 1ste examen achter de rug en gelukkig was die goed te doen. Hoe gaat het hier allemaal?
Don't worry be Happy
WALUIGI96
Staflid
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 feb 2015, 23:43
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door WALUIGI96 »

Welk vak had je vandaag, en op welk niveau zit je?

En ik wens je alvast veel succes met de andere examens!
Beantwoord (ook) technische vragen.
Gebruikersavatar
Divergent
Gebruiker
Berichten: 135
Lid geworden op: 23 nov 2014, 15:04
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door Divergent »

Ik doe de HAVO en had gisteren Nederlands :)
Don't worry be Happy
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Of course her begint altijd net Nederlands haha. Wel grappig, toen ik begon was het ook op de 12e. Maar dan 3 jaar geleden gheghe
Succes!
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Plaats reactie

Terug naar “Praten”