Peuters in de sims!

Algemene vragen kan je hier stellen.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Peuters in de sims!

Bericht door tarac »

Hazelle schreef:Nog peuterupdates? ):
Helaas nog steeds niet
Tompoes
Gebruiker
Berichten: 26
Lid geworden op: 24 nov 2014, 11:26
Contacteer:

Re: Peuters in de sims!

Bericht door Tompoes »

Is er al een oplossing voor mensen die gedownload hebben en peuters willen?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Peuters in de sims!

Bericht door tarac »

Tompoes schreef:Is er al een oplossing voor mensen die gedownload hebben en peuters willen?
Nee
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Peuters in de sims!

Bericht door BanaanZombie »

Mensen zodra die er wel is lees je het hier als eerste

Ga maar gwn uit van de volgende uitbreidingspakket. En waarschijnlijk een week of 2 erna
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Fiend
Gebruiker
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 feb 2015, 22:53
Contacteer:

Re: Peuters in de sims!

Bericht door Fiend »

Ik moet zeggen dat de peuters het wel een boel realistischer maken.. Ik speel via de origin van n vriendin van me, helaas heeft ze nog geen vampieren maar heb wel de nieuwste update al een poos binnen.. Heb ook nog mijn gedownloade versie erop staan, dus mocht die download er eerder zijn dan dat zij vampieren koopt kan ik daar verder op spelen :P Ik doe mijn builds ook nog in die versie, omdat ze ook een paar SP's niet heeft waarmee ik graag bouw
Kijk op The Sims Resource voor al mijn downloads. :mrgreen:
Hazelle
Gebruiker
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 jan 2017, 21:31
Contacteer:

Re: Peuters in de sims!

Bericht door Hazelle »

Heee, ik weet dat we het hier het eerste horen als er een peuter update is, maar denken jullie dat de patch bij Parenthood in gaat zitten, die over twee dagen uitkomt, of niet? thanks!!
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Peuters in de sims!

Bericht door Bee »

Hazelle schreef:Heee, ik weet dat we het hier het eerste horen als er een peuter update is, maar denken jullie dat de patch bij Parenthood in gaat zitten, die over twee dagen uitkomt, of niet? thanks!!
Ik denk dat je de beste en snelste kans hebt met ZL Origin.
Peuters, vampieren en bowling staan daar al in op het moment en ik verwacht wel dat zij Parenthood ook toevoegen zodra dat kan. (Zeker weten doe ik dat natuurlijk niet :) )
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Hazelle
Gebruiker
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 jan 2017, 21:31
Contacteer:

Re: Peuters in de sims!

Bericht door Hazelle »

Bee schreef:
Hazelle schreef:Heee, ik weet dat we het hier het eerste horen als er een peuter update is, maar denken jullie dat de patch bij Parenthood in gaat zitten, die over twee dagen uitkomt, of niet? thanks!!
Ik denk dat je de beste en snelste kans hebt met ZL Origin.
Peuters, vampieren en bowling staan daar al in op het moment en ik verwacht wel dat zij Parenthood ook toevoegen zodra dat kan. (Zeker weten doe ik dat natuurlijk niet :) )
Ahhh ik had geen idee dat dit bestond, dank voor het delen!! Het ZLOrigin gaat nog een beetje moeilijk, ik moet het telkens opnieuw installeren als ik de sims heb afgesloten maar tot nu toe werkt het gewoon goed, ik vind het geweldig!!
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Algemeen”