Nieuwe RELOADED update kleuters

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door Bee »

Mila2001 schreef:Ja daar dacht ik ook al aan! en ook al zou hij het doen dan kun je nog niet zien welke functies je aanklikt omdat dat blanko staat...
In de Engelse versie zijn er geen blanco's. Mijne staat nu te laden in het engels..

Helaas blijft het bij laden..

Misschien is het toch een kwestie van alles opnieuw installeren?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Fiend
Gebruiker
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 feb 2015, 22:53
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door Fiend »

Hier ook het probleem van een "eternal load". Ik zit nu een kwartier te wachten tot ie mijn nieuw aangemaakte huishouden laad. Vervelend, had zo'n zin in spelen..

Wat betreft de lege vakken: Kan iemand die het originele spel heeft (met de uitbreidingen) niet hun language file kopiëren en dat we die dan gebruiken?
Kijk op The Sims Resource voor al mijn downloads. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door Bee »

Fiend schreef:Hier ook het probleem van een "eternal load". Ik zit nu een kwartier te wachten tot ie mijn nieuw aangemaakte huishouden laad. Vervelend, had zo'n zin in spelen..

Wat betreft de lege vakken: Kan iemand die het originele spel heeft (met de uitbreidingen) niet hun language file kopiëren en dat we die dan gebruiken?
Het maakt niet uit of je het spel in Engels of Nederlands speelt - op dit moment laden ze allebei niet door. (Bij mij niet althans ..)
Ik denk toch dat de crack niet helemaal goed is.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door tarac »

Het is uitermate vreemd.
Op de ene computer van mij werkt het echt UITSTEKEND, behalve dan die lege vakken en op een andere (waar ik dan wel de language files heb geimporteerd) krijg ik niet eens het scherm waar al geinstalleerde spellen staan en waar je kunt kiezen of je met een nieuw spel wilt beginnen.
Ik kom ook niet in CAS.
Gebruikersavatar
Fiend
Gebruiker
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 feb 2015, 22:53
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door Fiend »

Ik heb al opnieuw geïnstalleerd, en ook een nieuwe map aan laten maken en nog altijd blijft ie laden..
Kijk op The Sims Resource voor al mijn downloads. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door Bee »

Waar ik aan zat te denken: We hebben de voorgaande updates van de Sims 4 - waarvan de laatste (Stedelijk leven/Dine Out) inclusief crack.

Ik wil eigenlijk eens testen of het wel werkt als je alles opnieuw installeert, maar dan hebben we Stedelijk/Dine-Out zónder crack nodig. Daarna kunnen we dan deze laatste update van Toddlers/Vampires mét crack eroverheen zetten. Misschien dat dat helpt?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door tarac »

Bee schreef:Waar ik aan zat te denken: We hebben de voorgaande updates van de Sims 4 - waarvan de laatste (Stedelijk leven/Dine Out) inclusief crack.

Ik wil eigenlijk eens testen of het wel werkt als je alles opnieuw installeert, maar dan hebben we Stedelijk/Dine-Out zónder crack nodig. Daarna kunnen we dan deze laatste update van Toddlers/Vampires mét crack eroverheen zetten. Misschien dat dat helpt?
Nee, dat zal niet helpen want de crackfiles hebben altijd dezelfde naam.
Dus met het kopieren/plakken van een nieuwe crack wordt de oude automatisch overschreven.
En de oude crack van City Living werkt niet op Vampieren en toddlers (heb ik al geprobeerd)
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door Bee »

tarac schreef:
Bee schreef:Waar ik aan zat te denken: We hebben de voorgaande updates van de Sims 4 - waarvan de laatste (Stedelijk leven/Dine Out) inclusief crack.

Ik wil eigenlijk eens testen of het wel werkt als je alles opnieuw installeert, maar dan hebben we Stedelijk/Dine-Out zónder crack nodig. Daarna kunnen we dan deze laatste update van Toddlers/Vampires mét crack eroverheen zetten. Misschien dat dat helpt?
Nee, dat zal niet helpen want de crackfiles hebben altijd dezelfde naam.
Dus met het kopieren/plakken van een nieuwe crack wordt de oude automatisch overschreven.
En de oude crack van City Living werkt niet op Vampieren en toddlers (heb ik al geprobeerd)
Maar ik bedoel, alles opnieuw installeren zonder enige crack. En dan als laatste Toddlers mét crack.
Helaas zijn de versies die ik heb van Stedelijk leven en Dine-out allebei met ingebouwde crack.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Fiend
Gebruiker
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 feb 2015, 22:53
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door Fiend »

Bee schreef:
Maar ik bedoel, alles opnieuw installeren zonder enige crack. En dan als laatste Toddlers mét crack.
Helaas zijn de versies die ik heb van Stedelijk leven en Dine-out allebei met ingebouwde crack.
Ik zie de logica niet waarom dit zou werken, gezien de files van de vorige crack precies dezelfde namen hebben en dus gewoon worden overschreden alsof ze nooit hebben bestaan... Maar je kunt het altijd proberen. Bij mij hielp herinstalleren niets, ook een andere download pakken (las dat de torrent juist problemen gaf) heeft niets geholpen.
Kijk op The Sims Resource voor al mijn downloads. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door Bee »

Zie deze link: http://sims-downloads.weebly.com/sims-4 ... loads.html

Bij de eerste 2 moet je geen crack plaatsen maar doorgaan met installeren.
Bij 2 en 3 staat er dat de crack ingebouwd zit

Geen idee of het daaraan ligt maar het viel me op en ik ben benieuwd of dit de oorzaak kan zijn
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Fiend
Gebruiker
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 feb 2015, 22:53
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door Fiend »

Bee schreef:Zie deze link: http://sims-downloads.weebly.com/sims-4 ... loads.html

Bij de eerste 2 moet je geen crack plaatsen maar doorgaan met installeren.
Bij 2 en 3 staat er dat de crack ingebouwd zit

Geen idee of het daaraan ligt maar het viel me op en ik ben benieuwd of dit de oorzaak kan zijn
De versie die ik heb (ben altijd te ongeduldig om te wachten tot Tarac ze upload) is zonder aparte crack, heb ik ontdekt. Dus heb 'm opnieuw geïnstalleerd, de crack niet geplaatst en toen de update geïnstalleerd.. Helaas geen succes, nog altijd blijft ie laden :traan:
Kijk op The Sims Resource voor al mijn downloads. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door Bee »

Fiend schreef:
Bee schreef:Zie deze link: http://sims-downloads.weebly.com/sims-4 ... loads.html

Bij de eerste 2 moet je geen crack plaatsen maar doorgaan met installeren.
Bij 2 en 3 staat er dat de crack ingebouwd zit

Geen idee of het daaraan ligt maar het viel me op en ik ben benieuwd of dit de oorzaak kan zijn
De versie die ik heb (ben altijd te ongeduldig om te wachten tot Tarac ze upload) is zonder aparte crack, heb ik ontdekt. Dus heb 'm opnieuw geïnstalleerd, de crack niet geplaatst en toen de update geïnstalleerd.. Helaas geen succes, nog altijd blijft ie laden :traan:
Jammer, bedankt voor het proberen. Zullen we toch moeten wachten op een goede crack. Wat ik vreemd vind is dat er nergens op internet wordt gereageerd op de meldingen van mensen dat het niet werkt uiteindelijk.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door tarac »

Maar waarom werkt het bij mij dan wel ?
Tenzij ik het probleem verkeerd begrepen heb.
Oud spel laden - je gaat gelijk naar de juiste locatie
nieuw spel - persoon aanmaken en een huis kopen - man staat (bijna) gelijk voor de deur
of bedoelen jullie dat niet ?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door Bee »

Het probleem is dat we niet verder kunnen. Nadat je een sim hebt aangemaakt en deze in een huis geplaatst hebt gaat het laden maar dat blijft ie dus doen.

Kun jij ook daadwerkelijk spelen met het spel?

Ik heb het ook geprobeerd met een oud spel. Zelfde probleem, zodra je de familie aanklikt om mee te spelen blijft hij laden..

Tarac, welke pakketten gebruik jij bij de versie die werkt? (welke downloads)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Fiend
Gebruiker
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 feb 2015, 22:53
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door Fiend »

Er zijn meer waarbij het werkt, maar ook bij heel veel werkt het dus totaal niet. En ja, het laden van een kavel is hetgeen wat een probleem vormt. Of je nu een huishouden erop wilt laden, of gewoon openen om te kunnen bouwen - niks werkt. Lees het probleem heel veel online, niemand lijkt dusver een oplossing te hebben voor dit probleem.

Tarac, kun jij de exacte bestanden en stappen aangeven hoe jij dit hebt geïnstalleerd dat het wel werkte? Wie weet ontdekken we zo een minuscuul verschil in installatie en krijgen we die van ons - en anderen - wel werkend.
Edit: Wat zijn de verschillen tussen je 2 pc's waarop je het hebt getest, aangezien het op de 1 wel werkt en de ander niet? Heb je ook een andere versie Windows, andere anti-virus etc. etc.
Kijk op The Sims Resource voor al mijn downloads. :mrgreen:
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door tarac »

Fiend schreef:Er zijn meer waarbij het werkt, maar ook bij heel veel werkt het dus totaal niet. En ja, het laden van een kavel is hetgeen wat een probleem vormt. Of je nu een huishouden erop wilt laden, of gewoon openen om te kunnen bouwen - niks werkt. Lees het probleem heel veel online, niemand lijkt dusver een oplossing te hebben voor dit probleem.

Tarac, kun jij de exacte bestanden en stappen aangeven hoe jij dit hebt geïnstalleerd dat het wel werkte? Wie weet ontdekken we zo een minuscuul verschil in installatie en krijgen we die van ons - en anderen - wel werkend.
Edit: Wat zijn de verschillen tussen je 2 pc's waarop je het hebt getest, aangezien het op de 1 wel werkt en de ander niet? Heb je ook een andere versie Windows, andere anti-virus etc. etc.
Het enige verschil is (maar ik weet niet wat op welke PC) is dat de ene als basis the all-ino 1-klik heeft en de andere de aparte uitbreidingen van basis, Gaan Het Maken, Stadsleven e.d.
Uiteraard op beide computers de laatste update + crack geplaatst zoals die op DEZE PAGINA staan.


Als bewijs dat het best goed kan ben ik een nieuwe all-in-one no-install aan het maken en uploaden.
Zojuist de iso op beide PC's getest en werkt prima (is gelijk al in het Nederlands en de taalbestanden zijn al geïmplementeerd, dus geen lege blkjes meer)

EDIT: De methode via ZClient en ZLOrigin blijft voor mij toch nog steeds de mooiste, zeker nu hun servers geupdate en veel stabieler zijn.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door Bee »

tarac schreef: Het enige verschil is (maar ik weet niet wat op welke PC) is dat de ene als basis the all-ino 1-klik heeft en de andere de aparte uitbreidingen van basis, Gaan Het Maken, Stadsleven e.d.
Uiteraard op beide computers de laatste update + crack geplaatst zoals die op DEZE PAGINA staan.


Als bewijs dat het best goed kan ben ik een nieuwe all-in-one no-install aan het maken en uploaden.
Zojuist de iso op beide PC's getest en werkt prima (is gelijk al in het Nederlands en de taalbestanden zijn al geïmplementeerd, dus geen lege blkjes meer)

EDIT: De methode via ZClient en ZLOrigin blijft voor mij toch nog steeds de mooiste, zeker nu hun servers geupdate en veel stabieler zijn.
Ik denk dat het dan toch de versie is van All-in-One klik die het wel goed doet. De andere, basis en aparte uitbreidingen, heb ik en die werkt dus niet. Hoop dat die toch werkend is te krijgen want de no-install versie vond ik zelf niet zo geweldig (steeds crashes ed). Affijn we wachten het af.. :mrgreen:
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door BanaanZombie »

Ik gebruik die all in one no install en ik krijg ook het laad probleem. Ik heb nog geen nieuwe sims map geprobeerd maar zo te zien werkte dat bij jullie niet.

Wat mij okk opviel, en ik ben dat hier nog niet tegengekomen: avg wil de crack niet accepteren. Ik heb hem heel vaal bij uitzonderingen toegevoegd maar hij start niet op als avg aan staan. Ik heb m uit gezet en hij doet t. Ik vraag me af of t laad probleem er mee te maken kan hebben
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Fiend
Gebruiker
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 feb 2015, 22:53
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door Fiend »

Avast accepteert die crack ook niet. Gaf de eerste keer geen melding, maar kopieerde alles gewoon niet goed en de 2de keer werd ie gescand. Antivirus uit is wel belangrijk, maar ze reageren niet alleen op virussen.. Ook op veel cracks.
Kijk op The Sims Resource voor al mijn downloads. :mrgreen:
Mila2001
Gebruiker
Berichten: 74
Lid geworden op: 26 feb 2017, 17:05
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door Mila2001 »

Ik heb dus gisteren de nieuwe crack gedownload en geinstalleert etc en heb ook het laadprobleem. Maar nu kan ik de sims niet meer spelen.. hoe kan ik alles weer terugkrijgen zoals het was zonder de nieuwe crack?
Mila2001
Gebruiker
Berichten: 74
Lid geworden op: 26 feb 2017, 17:05
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door Mila2001 »

En nog even over zlorigin. Als je dat hebt geinstalleersd moet je dan alle sims helemaal opnieuw downloaden ?
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door BanaanZombie »

Dan moet je het opnieuw installeren / of de gene gebruiken zonder installatie

Ik krijg het niet voor elkaar om het werken te krijgen oo de verdie zonder installatie.

Is er een versie die gegarandeerd werkt of is het bij iedereen wisselend?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door tarac »

Ik heb alles opnieuw geinstalleerd.
Het gekke is dat het via de 1-click install prima lukt maar via de installatie van basis+uitbreidingen+Dine Out + Stadsleven krijg ik steeds de Origin error.
Crack al opnieuw gedownload, maar helpt niet.

ZClient + ZLOrigin is tot nu toe de beste oplossing
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door tarac »

Mila2001 schreef:En nog even over zlorigin. Als je dat hebt geinstalleersd moet je dan alle sims helemaal opnieuw downloaden ?
Ja, maar dat gaat vrij vlot
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door BanaanZombie »

Heb je de gene zonder installatie ook getest?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”