Sims 4 origineel basisspel + uitbreidingen

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
maralicious
Gebruiker
Berichten: 89
Lid geworden op: 24 feb 2015, 00:57
Contacteer:

Sims 4 origineel basisspel + uitbreidingen

Bericht door maralicious »

Hoi hoi, ik heb een vraag. Ik heb het forum doorgezocht voor een antwoord op mijn vraag maar of ik heb er overheen gelezen of ik kon geen duidelijk antwoord vinden op mijn vraag.

Ik wil graag de Sims 4 downloaden. Ik heb het originele basisspel, en wil daarmee de uitbreidingen etc. erbij gaan downloaden. Ik wil dus graag toegang houden tot de galerij. Kan dit met ZLOrigin, of wat is de makkelijkste manier om dit te doen?

Groetjes Mara
I wanna cry and I wanna love, but all my tears have been used up on another love
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Sims 4 origineel basisspel + uitbreidingen

Bericht door BanaanZombie »

Het is niet mogelijk om origineel en downloads samen te spelen met nog steeds toegang tot de gallerij
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 origineel basisspel + uitbreidingen

Bericht door tarac »

maralicious schreef:Hoi hoi, ik heb een vraag. Ik heb het forum doorgezocht voor een antwoord op mijn vraag maar of ik heb er overheen gelezen of ik kon geen duidelijk antwoord vinden op mijn vraag.

Ik wil graag de Sims 4 downloaden. Ik heb het originele basisspel, en wil daarmee de uitbreidingen etc. erbij gaan downloaden. Ik wil dus graag toegang houden tot de galerij. Kan dit met ZLOrigin, of wat is de makkelijkste manier om dit te doen?

Groetjes Mara
Installeer het gekochte basisspel in b.v. C:\Program Files (x86)\Origin Games. - hiermee kun je naar de Galerij
Download en installeer gekraakte basis + uitbreidingen in b.v. C;|Program Files (x86)\The Sims 4 - hiermee kun je NIET naar de Galerij.

ZLOrigin + Origin zijn moeilijk te combineren omdat die elkaar willen overschrijven.
Gebruikersavatar
maralicious
Gebruiker
Berichten: 89
Lid geworden op: 24 feb 2015, 00:57
Contacteer:

Re: Sims 4 origineel basisspel + uitbreidingen

Bericht door maralicious »

Als ik het goed begrijp, heb ik dan 2x de sims 4 op mijn laptop? Eentje waarmee ik naar de galerij kan en eentje waarmee dat niet kan?
I wanna cry and I wanna love, but all my tears have been used up on another love
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 origineel basisspel + uitbreidingen

Bericht door tarac »

maralicious schreef:Als ik het goed begrijp, heb ik dan 2x de sims 4 op mijn laptop? Eentje waarmee ik naar de galerij kan en eentje waarmee dat niet kan?
Dat heb je correct begrepen.
Maar, omdat ze allebei hetzelfde mapje De Sims 4 in Documenten\Electronic Arts\de Sims 4 gebruiken, kan je spullen die je via de Galerij downloadt ook meteen in je gekraakte versie gebruiken.
Enige probleem is wanneer beide spellen NIET dezelfde versie zijn (vaak lopen gekraakte spellen achter), dan krijg je - wanneer je wisselt van spel - de melding dat het spel niet gestart kan worden en dat je dan via origin zou moeten updaten (wat je dus met gekraakte versies niet kan).
In dat geval moet je dan steeds het bestand GameVersion uit je map Documenten\Electronic Arts\de Sims 4 verwijderen.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”