Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Stel hier je vragen, geef tips en uitleg over het uitbreidingspakket: Honden en Katten (Cats and Dogs).
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door BanaanZombie »

Wat? Katten en honden? JA KATTEN EN HONDEN WATN SIMS 4 HEEFT ZOJUIST AANGEKONDIGD DAT 10 NOVEMBER KATTEN EN HONDEN NAAR DE SIMS 4 KOMEN.

Ja dat was allemaal in caps want voor het eerst in kange tijd ben ik enthousiast over een uitbreiding voor sims 4. YEESSSSSS

Trailer
https://youtu.be/QHLddMPu-OU
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
garapoes
Gebruiker
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:08
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door garapoes »

Im so exited! En heb je ook het kleurenwiel gezien?
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door Sven »

https://youtu.be/QHLddMPu-OU?t=28s

RIP hond. Waarom moest dit nou in de trailer!? :'(

EDIT: echt heel bruut dat ze helemaal laten zien dat de hond opgroeit en aandoenlijk is en dan zit hij opeens bij de dierenarts en zien we even later dat hij vervangen is (en dus ws. dood). Hebben de trailermakers geen hart?
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Fiend
Gebruiker
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 feb 2015, 22:53
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door Fiend »

Katten en honden.. in de trailer zag ik volgens mij ook een vos? Ik hoopte stiekem wel op meer dieren, gezien hoe verwend we werden met Sims 3. Zal vast nog een "boerderijleven"-expansion komen dan zeker? Hoe meer pakketten, hoe beter denkt EA.
Kijk op The Sims Resource voor al mijn downloads. :mrgreen:
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door BanaanZombie »

Kleurenwiel? Dat heb ik gemist denk ik, maar als dat exht terug komt omggg

@Sven ja die trailer is wel een grote misser, zat bijna te janken man
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
simsprincessx
Gebruiker
Berichten: 50
Lid geworden op: 03 jan 2016, 13:54
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door simsprincessx »

Kan niet wachten!!!!! Lijkt me zo leuk, ik heb hier ook zó lang op gewacht! Eindelijk is het zover! Yay! :)
Love and gratitude
maramsp
Gebruiker
Berichten: 65
Lid geworden op: 27 dec 2014, 23:16
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door maramsp »

Echt, sims 4 is in mijn ogen echt zeer hard bezig de beste sims allertijden te worden.

Sims 3, is dat nu voor mij, maar de engine kan het bijna niet aan, en met grote huizen en dergelijke, mods, etc etc en dat soort dingen is het bij mij eigenlijk bouwen, en dan even spelen, en dan toch maar stoppen omdat ik bang ben dat ik teveel vraag.

Sims 4 echter is een heel ander verhaal, het laad snel, slaat snel op, en loopt vooralsnog (met de fitgirl repack, plus de fitness update) als een trein.

Nu dan ook Cats & Dogs is aangekondigd, in combinatie met het kleurenwiel (ja ik heb het ook gezien!) moet er in mijn ogen alleen nog een soort van Island Paradise expension bij, samen met Seizoenen en je hebt de ideale sim voor zowel bouwen EN spelen.

Dat kleurenwiel... *even wishful thinking mode aan* Als ze dat weer terug gaan brengen zoals in sims 3.. Man o man wat kijk daar naar uit! Maar als je alleen de kleuren kan veranderen zonder een recolor te maken (hoezeer dat ook supermakkelijk is tegenwoordig met sims4studio) dan is dat echt iets om naar uit te zien..

Nu hoop ik alleen wel 1 ding.

Degenen die de gamewereld een beetje volgen hebben vast wel gemerkt dat Sims 4 het laatste spel van EA was dat geen Denuvo bezit als beveiliging. Fifa 15 kwam er na, en had dit wel, net als alle EA titels hierna.

En, ergens, zie ik EA er nog wel voor aan, om straks met de populaire expensions (huisdieren, seizoenen, island paradise) dit alsnog toe te voegen.
Tuurlijk is ondertussen meer dan 75% van de Denuvo titels gekraakt, maar het kost tijd...

Anyway de tijd zal het leren. Maar dat deze Cats & Dogs uitbreiding nu al een topper is, is een feit!
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door tarac »

maramsp schreef:Echt, sims 4 is in mijn ogen echt zeer hard bezig de beste sims allertijden te worden.

Sims 3, is dat nu voor mij, maar de engine kan het bijna niet aan, en met grote huizen en dergelijke, mods, etc etc en dat soort dingen is het bij mij eigenlijk bouwen, en dan even spelen, en dan toch maar stoppen omdat ik bang ben dat ik teveel vraag.

Sims 4 echter is een heel ander verhaal, het laad snel, slaat snel op, en loopt vooralsnog (met de fitgirl repack, plus de fitness update) als een trein.

Nu dan ook Cats & Dogs is aangekondigd, in combinatie met het kleurenwiel (ja ik heb het ook gezien!) moet er in mijn ogen alleen nog een soort van Island Paradise expension bij, samen met Seizoenen en je hebt de ideale sim voor zowel bouwen EN spelen.

Dat kleurenwiel... *even wishful thinking mode aan* Als ze dat weer terug gaan brengen zoals in sims 3.. Man o man wat kijk daar naar uit! Maar als je alleen de kleuren kan veranderen zonder een recolor te maken (hoezeer dat ook supermakkelijk is tegenwoordig met sims4studio) dan is dat echt iets om naar uit te zien..

Nu hoop ik alleen wel 1 ding.

Degenen die de gamewereld een beetje volgen hebben vast wel gemerkt dat Sims 4 het laatste spel van EA was dat geen Denuvo bezit als beveiliging. Fifa 15 kwam er na, en had dit wel, net als alle EA titels hierna.

En, ergens, zie ik EA er nog wel voor aan, om straks met de populaire expensions (huisdieren, seizoenen, island paradise) dit alsnog toe te voegen.
Tuurlijk is ondertussen meer dan 75% van de Denuvo titels gekraakt, maar het kost tijd...

Anyway de tijd zal het leren. Maar dat deze Cats & Dogs uitbreiding nu al een topper is, is een feit!
Zloemu/ZLorigin kraken het spel niet maar ze hebben Origin gekraakt. Daarom kun je het spel spelen ZONDER crack.
ZLOrigin en het echte Origin maken gebruik van HETZELFDE bestand in de map Origin. (Origin.exe).
Spelen via ZLOrigin betekent dus dat je moet inloggen bij Origin en het werkt dus net eender als je gekochte spellen.
Ben ik niet via Zclient ingelogd en ik klik op Origin.exe dan kom ik in de echte Origin met mijn gekochte uitbreidingen
Doe ik hetzelfde, maar dan wel ingelogd via Zclient, dan kom ik in ZLOrigin met alle uitbreidingen
maramsp
Gebruiker
Berichten: 65
Lid geworden op: 27 dec 2014, 23:16
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door maramsp »

tarac schreef:
maramsp schreef:Echt, sims 4 is in mijn ogen echt zeer hard bezig de beste sims allertijden te worden.

Sims 3, is dat nu voor mij, maar de engine kan het bijna niet aan, en met grote huizen en dergelijke, mods, etc etc en dat soort dingen is het bij mij eigenlijk bouwen, en dan even spelen, en dan toch maar stoppen omdat ik bang ben dat ik teveel vraag.

Sims 4 echter is een heel ander verhaal, het laad snel, slaat snel op, en loopt vooralsnog (met de fitgirl repack, plus de fitness update) als een trein.

Nu dan ook Cats & Dogs is aangekondigd, in combinatie met het kleurenwiel (ja ik heb het ook gezien!) moet er in mijn ogen alleen nog een soort van Island Paradise expension bij, samen met Seizoenen en je hebt de ideale sim voor zowel bouwen EN spelen.

Dat kleurenwiel... *even wishful thinking mode aan* Als ze dat weer terug gaan brengen zoals in sims 3.. Man o man wat kijk daar naar uit! Maar als je alleen de kleuren kan veranderen zonder een recolor te maken (hoezeer dat ook supermakkelijk is tegenwoordig met sims4studio) dan is dat echt iets om naar uit te zien..

Nu hoop ik alleen wel 1 ding.

Degenen die de gamewereld een beetje volgen hebben vast wel gemerkt dat Sims 4 het laatste spel van EA was dat geen Denuvo bezit als beveiliging. Fifa 15 kwam er na, en had dit wel, net als alle EA titels hierna.

En, ergens, zie ik EA er nog wel voor aan, om straks met de populaire expensions (huisdieren, seizoenen, island paradise) dit alsnog toe te voegen.
Tuurlijk is ondertussen meer dan 75% van de Denuvo titels gekraakt, maar het kost tijd...

Anyway de tijd zal het leren. Maar dat deze Cats & Dogs uitbreiding nu al een topper is, is een feit!
Zloemu/ZLorigin kraken het spel niet maar ze hebben Origin gekraakt. Daarom kun je het spel spelen ZONDER crack.
ZLOrigin en het echte Origin maken gebruik van HETZELFDE bestand in de map Origin. (Origin.exe).
Spelen via ZLOrigin betekent dus dat je moet inloggen bij Origin en het werkt dus net eender als je gekochte spellen.
Ben ik niet via Zclient ingelogd en ik klik op Origin.exe dan kom ik in de echte Origin met mijn gekochte uitbreidingen
Doe ik hetzelfde, maar dan wel ingelogd via Zclient, dan kom ik in ZLOrigin met alle uitbreidingen
Zover was ik inderdaad ook :) Heb nu de bestanden over gezet van mijn fitgirl + fitness naar de ZLorigin, en game laad prima via ZLorigin.
Maar.. Betekent dit, wat je typt, dat die cats & dogs dus eigenlijk op de dag van de release moet verschijnen via ZLorigin?
Want las ook op de engelstalige uitleg site, dat de sims 3 waren toegevoegd op ZLorigin, maar dat ze er nog niet helemaal tevreden over waren.

Vandaar dus de vraag of men games (in dit geval de uitbreiding) handmatig moeten toevoegen, of dat dat gewoon automatisch gaat als de uitbreiding uit is?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door tarac »

maramsp schreef: Zover was ik inderdaad ook :) Heb nu de bestanden over gezet van mijn fitgirl + fitness naar de ZLorigin, en game laad prima via ZLorigin.
Maar.. Betekent dit, wat je typt, dat die cats & dogs dus eigenlijk op de dag van de release moet verschijnen via ZLorigin?
Want las ook op de engelstalige uitleg site, dat de sims 3 waren toegevoegd op ZLorigin, maar dat ze er nog niet helemaal tevreden over waren.

Vandaar dus de vraag of men games (in dit geval de uitbreiding) handmatig moeten toevoegen, of dat dat gewoon automatisch gaat als de uitbreiding uit is?
Zodra je ZLOrigin opent zal je spel bijgewerkt worden.
Nieuwe uitbreidingen kwamen tot nu toe binnen 24 uur na de officiele release.
maramsp
Gebruiker
Berichten: 65
Lid geworden op: 27 dec 2014, 23:16
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door maramsp »

tarac schreef:
maramsp schreef: Zover was ik inderdaad ook :) Heb nu de bestanden over gezet van mijn fitgirl + fitness naar de ZLorigin, en game laad prima via ZLorigin.
Maar.. Betekent dit, wat je typt, dat die cats & dogs dus eigenlijk op de dag van de release moet verschijnen via ZLorigin?
Want las ook op de engelstalige uitleg site, dat de sims 3 waren toegevoegd op ZLorigin, maar dat ze er nog niet helemaal tevreden over waren.

Vandaar dus de vraag of men games (in dit geval de uitbreiding) handmatig moeten toevoegen, of dat dat gewoon automatisch gaat als de uitbreiding uit is?
Zodra je ZLOrigin opent zal je spel bijgewerkt worden.
Nieuwe uitbreidingen kwamen tot nu toe binnen 24 uur na de officiele release.
Top! Bedankt!
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door Pomerani »

maramsp schreef:Echt, sims 4 is in mijn ogen echt zeer hard bezig de beste sims allertijden te worden.
Grapje zeker? Sims 4 is naar mijn mening juist de slechtste van de vier. Totaal niet vernieuwend, is alleen maar slechter geworden. Je krijgt nog minder voor je geld.

Vind het niet verrassend dat ze met een Cats & Dogs-pakket komen. Die andere dieren zitten natuurlijk in een ander pakket die je dan weer moet kopen voor nog een paar tientjes.
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door tarac »

Pomerani schreef:
maramsp schreef:Echt, sims 4 is in mijn ogen echt zeer hard bezig de beste sims allertijden te worden.
Grapje zeker? Sims 4 is naar mijn mening juist de slechtste van de vier. Totaal niet vernieuwend, is alleen maar slechter geworden. Je krijgt nog minder voor je geld.

Vind het niet verrassend dat ze met een Cats & Dogs-pakket komen. Die andere dieren zitten natuurlijk in een ander pakket die je dan weer moet kopen voor nog een paar tientjes.
Qua idee is er in al die jaren NIETS veranderd. Sims 1 gaat over hetzelfde als Sims 2,3 en 4. Het verschilt alleen grafisch en vooral in GIGABYTES !
De complete Sims 1 met 7 uitbreidingen (3,41 GB) past bijna 3x in alléén al het basisspel van de Sims 4
De Sims 2 met alle 17 uitbreidingen is 23,6 GB
De Sims 3 met 21 uitbreidingen is verbazingwekkend terug gebracht door ZLOrigin tot slechts 9 GB op de harde schijf
De Sims 4 met 20 uitbreidingen is intussen al 22,6 GB
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door Bee »

Pomerani schreef:
Vind het niet verrassend dat ze met een Cats & Dogs-pakket komen. Die andere dieren zitten natuurlijk in een ander pakket die je dan weer moet kopen voor nog een paar tientjes.
Best een leuk pakket maar inderdaad: Kassa Ping! Als zij voor alle diersoorten een apart pakket gaan maken ... :vraagteken:
Ik denk toch dat Tarac gelijk krijgt, die voorspelde dat al ergens op het forum.

Dan dank ik toch ZLOrigin en Fitgirl en andere sites waar we het kunnen downloaden en natuurlijk Tarac die voortdurend zorgt dat wij alle problemen die we tegenkomen mbt downloaden en werkend krijgen het hoofd kunnen bieden met duidelijke handleidingen, zelfs nu zijn eigen sites zo onder vuur liggen en hij alle downloads moest verwijderen op straffe van ..
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door BanaanZombie »

Eigenlijk, EIGENLIJK, als je er over nadenkt, kan je in de sims 1 veel meer dan in de sims 4 nu. En omg wat mis ik Sims 2 Op Reis. Dat stomme game pack In de Natuur haalt toch bij lange na niet?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door Bee »

BanaanZombie schreef:Eigenlijk, EIGENLIJK, als je er over nadenkt, kan je in de sims 1 veel meer dan in de sims 4 nu. En omg wat mis ik Sims 2 Op Reis. Dat stomme game pack In de Natuur haalt toch bij lange na niet?
Dan is toch 'Wereldavonturen' van Sims 3 veel leuker ook inderdaad. Sims 2 op reis ken ik eigenlijk niet ..
Sims 1 wil ik altijd nog eens gaan spelen haha ... daar is het nog niet van gekomen :mrgreen:
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
maramsp
Gebruiker
Berichten: 65
Lid geworden op: 27 dec 2014, 23:16
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door maramsp »

Pomerani schreef:
maramsp schreef:Echt, sims 4 is in mijn ogen echt zeer hard bezig de beste sims allertijden te worden.
Grapje zeker? Sims 4 is naar mijn mening juist de slechtste van de vier. Totaal niet vernieuwend, is alleen maar slechter geworden. Je krijgt nog minder voor je geld.

Vind het niet verrassend dat ze met een Cats & Dogs-pakket komen. Die andere dieren zitten natuurlijk in een ander pakket die je dan weer moet kopen voor nog een paar tientjes.
Ik meen het wel. Vernieuwend hoeft het niet te zijn. De basis was namelijk al prima.
En aangezien sims 4 een stuk soepeler draait dan sims 3, daarom kan de sims 4 in mijn ogen de beste sims ooit worden.

Dit houdt alleen wel in, dat alle functies van de sims 3, overgezet dienen te worden naar sims 4, en helaas is dat nog niet het geval, maar met cats & dogs zijn ze weer een heel eind in de goede richting. Zoals ik al zei, nu alleen nog een seizoenen uitbreiding, een island paradise uitbreiding, en eventueel nog een boven natuurlijke uitbreiding (ondanks dat je vampieren al hebt) en je bent echt aardig dichtbij.

Maar.. Ik heb het vermoeden dat jij sims 2 het beste vind, aangezien deze zeer vernieuwend was ten opzichte van sims 1?
Kan ik me wel voorstellen hoor, en ik geef je wat betreft vernieuwing gelijk, maar omdat ik de basis al goed vond staan, hoeft het van mij niet nog vernieuwender, aangezien dat bij een spel als sims gewoon een keer ophoud, omdat het een life simulator is.
BanaanZombie schreef:Eigenlijk, EIGENLIJK, als je er over nadenkt, kan je in de sims 1 veel meer dan in de sims 4 nu. En omg wat mis ik Sims 2 Op Reis. Dat stomme game pack In de Natuur haalt toch bij lange na niet?
Deze was ik nog vergeten, een goede op reis funtie. Liefst met opdrachten zoals in wereldavonturen. Echter denk ik niet dat zo'n uitbreiding snel komt, aangezien in de natuur er al is, helaas...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door BanaanZombie »

@Bee als je de tijd kan vinden raad ik je hem echt aan! Echt de enige reden waarom ik eigenlijk sims 2 wel weer wil spelen is door Op Reis. Met als doel je reisboek vol te krijgen. Ik weet niet meer hoe het echt heette maar je hebt iets waar allemaal afbeeldingen in staan die eerst schimmen zijn totdat je ze voltooid. Ik vond t zo leuk om die proberen vol te krijgen. En het feit dat je sins daadwerkelijk bruin kunnen worden (en rood). Door die doelen had je vakantie zoooiveel mogelijkheden. En elke bestemming heeft een geheime locatie, waar ook weer een doel bij zit. Er zijn ook dingen die ze alleen op die vakantie kunnen leren, bv bepaalde groeten. Ik mis die uitbreiding haha
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
garapoes
Gebruiker
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:08
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door garapoes »

Ik denk dat Sims 2 het beste is van allemaal omdat die gewoon heel erg verbeterde tov Sims 1.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door Bee »

BanaanZombie schreef:@Bee als je de tijd kan vinden raad ik je hem echt aan! Echt de enige reden waarom ik eigenlijk sims 2 wel weer wil spelen is door Op Reis. Met als doel je reisboek vol te krijgen. Ik weet niet meer hoe het echt heette maar je hebt iets waar allemaal afbeeldingen in staan die eerst schimmen zijn totdat je ze voltooid. Ik vond t zo leuk om die proberen vol te krijgen. En het feit dat je sins daadwerkelijk bruin kunnen worden (en rood). Door die doelen had je vakantie zoooiveel mogelijkheden. En elke bestemming heeft een geheime locatie, waar ook weer een doel bij zit. Er zijn ook dingen die ze alleen op die vakantie kunnen leren, bv bepaalde groeten. Ik mis die uitbreiding haha
Oh dat lijkt me inderdaad érg leuk!! hmmm ... Dan zal ik toch sims 2 weer moeten installeren! :mrgreen:
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door BanaanZombie »

Ik denk dat ik ook maar ns ga doen!
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
maramsp
Gebruiker
Berichten: 65
Lid geworden op: 27 dec 2014, 23:16
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door maramsp »

Ondertussen is er ook al ietsje meer bekend over de nieuwe buurt die toegevoegd gaat worden:

http://nl.sims.wikia.com/wiki/Brindleton_Bay

Het is een stadje aan de kust, geïnspireerd op New England, vol met activiteiten voor honden en katten.
Lurania
Gebruiker
Berichten: 145
Lid geworden op: 18 nov 2014, 18:43
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door Lurania »

Persoonlijk zie ik dit pakket niet zitten. Ik zal uitleggen waarom:

- Je hebt een kleurenwiel. "Yay! Een kleurenwiel!" denk je nu misschien. Maar nee, dit is een zeer beperkt kleurenwiel.. het is namelijk een kleurenwiel die je kan inzetten op je huisdieren. "Ja, en op mijn Sims, de muren, de vloeren, de meubels!" denk je nu misschien maar.. nee, dat kan niet. Dat past namelijk niet in het engine. Dus, er komt iets terug wat veel mensen willen- het kleurenwiel- en dan alleen op HONDEN EN KATTEN. Nou, geweldig!

- Je hebt alleen Honden en Katten (En vossen en.. iets anders, iets katachtigs). Geen paarden, koeien, schapen.. bedenk iets. Nu kan ik dat aan de ene kant best begrijpen, want paarden hebben weinig nut (net als auto's) omdat het dier richting het einde van het scherm rijd en dan POEF! laadscherm. Ja, dat is begrijpelijk. Maar dat betekend dat het wel een heel karig pakket word!

- Je kan de katten en honden niet zelf besturen. Dit vind ik persoonlijk zowel een voordeel als een nadeel. Ik vind het wat hebben dat de dieren zelf van alles kunnen doen, maar ik vind het OOK fijn als ik een interactie kan stoppen (bijvoorbeeld aan de meubels krabben.) Ik vond de Sims 3 hierbij geweldig, want je kon ze zowel hun gang laten gaan als een actie stopzetten zodat jij ermee een interactie kan doen. Het is echter net als de sims 2 en 1 en dat vond ik persoonlijk irritant, want die dieren die doen dan maar wat.. en je kan ze niet stoppen.

- Een groot deel van het pakket bestaat uit de outfits van de dieren, een haaienpak bijvoorbeeld. Ik vind het echter onethisch om huisdieren aan te kleden en zal het dan persoonlijk ook niet doen.


In mijn ogen betaal je dus veertig euro voor: Een kleurenwiel (Alleen voor de dieren!), twee diersoorten die je niet zelf kan besturen en een wereld. Nou, joepie.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door tarac »

Lurania schreef:Persoonlijk zie ik dit pakket niet zitten. Ik zal uitleggen waarom:

- Je hebt een kleurenwiel. "Yay! Een kleurenwiel!" denk je nu misschien. Maar nee, dit is een zeer beperkt kleurenwiel.. het is namelijk een kleurenwiel die je kan inzetten op je huisdieren. "Ja, en op mijn Sims, de muren, de vloeren, de meubels!" denk je nu misschien maar.. nee, dat kan niet. Dat past namelijk niet in het engine. Dus, er komt iets terug wat veel mensen willen- het kleurenwiel- en dan alleen op HONDEN EN KATTEN. Nou, geweldig!

- Je hebt alleen Honden en Katten (En vossen en.. iets anders, iets katachtigs). Geen paarden, koeien, schapen.. bedenk iets. Nu kan ik dat aan de ene kant best begrijpen, want paarden hebben weinig nut (net als auto's) omdat het dier richting het einde van het scherm rijd en dan POEF! laadscherm. Ja, dat is begrijpelijk. Maar dat betekend dat het wel een heel karig pakket word!

- Je kan de katten en honden niet zelf besturen. Dit vind ik persoonlijk zowel een voordeel als een nadeel. Ik vind het wat hebben dat de dieren zelf van alles kunnen doen, maar ik vind het OOK fijn als ik een interactie kan stoppen (bijvoorbeeld aan de meubels krabben.) Ik vond de Sims 3 hierbij geweldig, want je kon ze zowel hun gang laten gaan als een actie stopzetten zodat jij ermee een interactie kan doen. Het is echter net als de sims 2 en 1 en dat vond ik persoonlijk irritant, want die dieren die doen dan maar wat.. en je kan ze niet stoppen.

- Een groot deel van het pakket bestaat uit de outfits van de dieren, een haaienpak bijvoorbeeld. Ik vind het echter onethisch om huisdieren aan te kleden en zal het dan persoonlijk ook niet doen.


In mijn ogen betaal je dus veertig euro voor: Een kleurenwiel (Alleen voor de dieren!), twee diersoorten die je niet zelf kan besturen en een wereld. Nou, joepie.
Gelukkig hebben we downloads en ZlOrigin waar het NIETS kost en dan is elke uitbreiding, in welke vorm dan ook, welkom.
Lurania
Gebruiker
Berichten: 145
Lid geworden op: 18 nov 2014, 18:43
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door Lurania »

Ja ik gebruik ZlOrigin ook haha, maar het gaat mij om het principe. Ik vind het namelijk steeds schandaliger dat EA games dit soort dingen uit blijft geven, de kwaliteit word steeds lager en de kwantiteit steeds hoger. (Oftewel: meer pakketten met minder inhoud dan in de voorgaande Sims series)

Dat zal wel aan EA games liggen want ik lees op het Amerikaanse forum best vaak dat EA een veel te kort budget geeft.. maar dat maakt het niet minder slecht!
Plaats reactie

Terug naar “Honden en Katten”