Nieuwe update 1.34.18.1020

Algemene vragen kan je hier stellen.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Nieuwe update 1.34.18.1020

Bericht door tarac »

Origin en ZLOrigin hebben het spel geupdate naar versie 1.34.18.1020
Voor Sims 4 spelers die zowel spelen via gedownloade spellen (momenteel nog 1.33.38.1020) en via gekochte of ZLOrigin versies, betekent dit dat ze steeds na het switchen van Origineel/ZLOrigin naar gedwonload de error "Unable to start, higher version, update via Origin" krijgen.
Je zou dan steeds het bestand GameVersion moeten verwijderen uit Documenten\Electronic Arts\de Sims 4.

Het is wellicht makkelijker om uit je Origin/ZLOrigin versie folder Game\Bin het bestand Default.ini te kopieren naar je installatiemap van het gedownloade spel Game\Bin.
Je kunt ook de bijgaande Default.ini plakken in je Game\Bin van je gedownloade Sims.
Default.ini
Of download het mapje Game_cracked HIER
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Nieuwe update 1.34.18.1020

Bericht door tarac »

tarac schreef:Origin en ZLOrigin hebben het spel geupdate naar versie 1.34.18.1020
Voor Sims 4 spelers die zowel spelen via gedownloade spellen (momenteel nog 1.33.38.1020) en via gekochte of ZLOrigin versies, betekent dit dat ze steeds na het switchen van Origineel/ZLOrigin naar gedwonload de error "Unable to start, higher version, update via Origin" krijgen.
Je zou dan steeds het bestand GameVersion moeten verwijderen uit Documenten\Electronic Arts\de Sims 4.

Het is wellicht makkelijker om uit je Origin/ZLOrigin versie folder Game\Bin het bestand Default.ini te kopieren naar je installatiemap van het gedownloade spel Game\Bin.
Je kunt ook de bijgaande Default.ini plakken in je Game\Bin van je gedownloade Sims.

Default.ini

Of download het mapje Game_cracked HIER
Volledige update 1.34.18.1020 kun je HIER downloaden.
Uitpakken met winrar en de nieuwe mapjes plakken in je installatiemap.
Voor je spel maakt het overigens geen verschil, misschien wel voor artikelen uit de Galery.
Mila2001
Gebruiker
Berichten: 74
Lid geworden op: 26 feb 2017, 17:05
Contacteer:

Re: Nieuwe update 1.34.18.1020

Bericht door Mila2001 »

Ik heb een raar probleem. Ik startte zlorgin op etc en toen ik naar sims 4 ging scrollen toen stond er natuurlijk nieuwe update beschikbaar. Ik heb die gedownload etc. Toen had ik het volgende probleem: mijn sims 4 wil niet meer opstarten want hij zegt dat origin eerst actief moet zijn. En als ik op de sims 4 ga staan in zlorgin dan is het een soort vaag en kan ik niet op spelen klikken... wat is er fout gegaan?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Nieuwe update 1.34.18.1020

Bericht door tarac »

Mila2001 schreef:Ik heb een raar probleem. Ik startte zlorgin op etc en toen ik naar sims 4 ging scrollen toen stond er natuurlijk nieuwe update beschikbaar. Ik heb die gedownload etc. Toen had ik het volgende probleem: mijn sims 4 wil niet meer opstarten want hij zegt dat origin eerst actief moet zijn. En als ik op de sims 4 ga staan in zlorgin dan is het een soort vaag en kan ik niet op spelen klikken... wat is er fout gegaan?
Computer opnieuw opstarten en/of ZLOrigin verwijderen en opnieuw installeren.
Mila2001
Gebruiker
Berichten: 74
Lid geworden op: 26 feb 2017, 17:05
Contacteer:

Re: Nieuwe update 1.34.18.1020

Bericht door Mila2001 »

Ik heb alles opnieuw geinstalleerd mij hij geeft nog steeds niet aan dat ik de sims 4 basisspel niet heb. Hij zegt nog steeds dat origin niet loopt.. Ik heb trouwens het basisspel gekocht.
Laatst gewijzigd door Mila2001 op 17 sep 2017, 13:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Nieuwe update 1.34.18.1020

Bericht door tarac »

Mila2001 schreef:Ik heb alles opnieuw geinstalleerd mij hij geeft nog steeds niet aan dat ik de sims 4 heb. Hij zegt nog steeds dat origin niet loopt
Kijk eens in het register of de Sims 4 er staat en naar welke map het verwijst.
* Houd de Windowstoets ingedrukt en tik op R
* In het venstertje tik regedit en klik op OK
* In het register kies HKEY_LOCAL_MACHINE > SOFTWARE > Maxis > The Sims 4
Heb je 64 bits windows:
* kies Wow6432Node
* kies Maxis > The Sims 4

Zit jouw installatiemap voor de Sims 4 ook werkelijk in de map zoals die in het register vermeld is ?

Oorzaken voor de Origin-error:
* Je anti-virus heeft de crack onschadelijk gemaakt, probeer het spel te starten met TS4_x64.exe dat je in Game\Bin vindt.
* Je hebt geen snelkoppeling geplaatst maar het hele bestand TS4 en/of TS4_x64 gekopieerd voor je bureaublad
* Origin staat nog ergens open op je computer
* Je installatiemap zit binnen een map Electronic Arts of Origin Games
* Je hebt je installatiemap naar een andere lokatie gekopieerd en niet verplaatst.
Mila2001
Gebruiker
Berichten: 74
Lid geworden op: 26 feb 2017, 17:05
Contacteer:

Re: Nieuwe update 1.34.18.1020

Bericht door Mila2001 »

Ik heb dit net geprobeerd en hij is geïnstalleerd in de installatie map zoals in het register ook vermeld is. Mijn sims 4 is niet geïnstalleerd in origin games maar in het mapje spellen (heb ik zelf aangemaakt) Alles werkte prima totdat ik dus die update deed en toen deed hij het ineens niet meer..
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Nieuwe update 1.34.18.1020

Bericht door tarac »

Download eens een nieuw mapje Game (zie HIER)
Verwijder het oude mapje Game (of beter nog, hernoem het naar Game_oud) en plaats het nieuwe.
Mila2001
Gebruiker
Berichten: 74
Lid geworden op: 26 feb 2017, 17:05
Contacteer:

Re: Nieuwe update 1.34.18.1020

Bericht door Mila2001 »

Is het misschien een oplossing om mijn sims 4 gekocht helemaal te verwijderen samen met origin en dat ik alles gewoon met zlorigin probeer? Ik weet 100 % zeker dat mijn sims 4 niet in een installatiemap zit van origin games of van electronic arts. Alles was gewoon goed totdat ik die update deed naar de nieuwste versie. Ik heb die update gedaan in zlorigin ligt het daar dan aan? of had ik die update in mijn oficiele origin moeten doen?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Nieuwe update 1.34.18.1020

Bericht door tarac »

Mila2001 schreef:Is het misschien een oplossing om mijn sims 4 gekocht helemaal te verwijderen samen met origin en dat ik alles gewoon met zlorigin probeer? Ik weet 100 % zeker dat mijn sims 4 niet in een installatiemap zit van origin games of van electronic arts. Alles was gewoon goed totdat ik die update deed naar de nieuwste versie. Ik heb die update gedaan in zlorigin ligt het daar dan aan? of had ik die update in mijn oficiele origin moeten doen?
Ah, je hebt geupdate via ZLOrigin, dan werkt die update alléén via ZLOrigin.
De "illegaal" gedownloaded spellen zijn nog steeds versie 1.33.38.1020.
Wil je toch buiten ZLOrigin spelen, kopieer dan de Game map (van vorig bericht), hernoem het naar Game_cracked en plaats het in je installatiemap.
Je hebt dan dus de map Game (spelen via ZLOrigin) en Game_cracked (spelen off-line).
Start voor offline spel via TS4 of TS4_x64 vanuit met mapje Game_cracked.
zie ook http://sims-downloads.weebly.com/sims-4 ... nload.html
Mila2001
Gebruiker
Berichten: 74
Lid geworden op: 26 feb 2017, 17:05
Contacteer:

Re: Nieuwe update 1.34.18.1020

Bericht door Mila2001 »

Ik heb dat nu gedaan.. Alleen hij wil nu niet opstarten. Ik ging eerst weer naar zlorigin kijken of ik nu wel op spelen kon drukken maar dat kan nog steeds niet. Toen ging ik maar naar het mapje Game_cracked en dan via daar het spel opstarten, doet ie ook niet
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Nieuwe update 1.34.18.1020

Bericht door tarac »

Mila2001 schreef:Ik heb dat nu gedaan.. Alleen hij wil nu niet opstarten. Ik ging eerst weer naar zlorigin kijken of ik nu wel op spelen kon drukken maar dat kan nog steeds niet. Toen ging ik maar naar het mapje Game_cracked en dan via daar het spel opstarten, doet ie ook niet
Ik heb het net nog even bij mijzelf getest maar mijn spel werkt prima zowel via Origin, ZLOrigin en cracked.
Maar ik moet nu even de grandprix van Singapore Formule 1 bekijken.
Mila2001
Gebruiker
Berichten: 74
Lid geworden op: 26 feb 2017, 17:05
Contacteer:

Re: Nieuwe update 1.34.18.1020

Bericht door Mila2001 »

Ik heb de zclient nu draaien en ben verbonden. Toen ging ik naar het mapje game en niet game_cracked. Toen heb ik op ts4.exe gedrukt maar dan geef hij deze melding
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Mila2001
Gebruiker
Berichten: 74
Lid geworden op: 26 feb 2017, 17:05
Contacteer:

Re: Nieuwe update 1.34.18.1020

Bericht door Mila2001 »

Ik ga nu wat anders proberen: ik heb de sims 4 verwijderd op zlorigin. Nu laat ik hem opnieuw downloaden op zlorigin.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Nieuwe update 1.34.18.1020

Bericht door tarac »

Mila2001 schreef:Ik ga nu wat anders proberen: ik heb de sims 4 verwijderd op zlorigin. Nu laat ik hem opnieuw downloaden op zlorigin.
Wanneer dat klaar is gebruik dan DEZE GAME_CRACKED om off-line te kunnen spelen.
Deze versie is aangepast aan 1.34.18.1020
Mila2001
Gebruiker
Berichten: 74
Lid geworden op: 26 feb 2017, 17:05
Contacteer:

Re: Nieuwe update 1.34.18.1020

Bericht door Mila2001 »

Oke plan changed. Ik heb dus nu via zlorigin de sims 4 verdwijderd. Nu ben ik naar de officiele origin gegaan en heb ik de sims 4 geinstalleerd in mijn zelfgemaakte map de sims spellen in program files x86. Nu is dus even mijn vraag: als ik de sims 4 wil installeren via zlorigin moet ik dan een andere installatie map gebruiken dan mijn officiele origin? ik kwam er achter dat mijn officiele en zlorigin samengevoegd was tot 1 sims 4 installatie. Dat was waarschijnlijk niet de bedoeling.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Nieuwe update 1.34.18.1020

Bericht door tarac »

Mila2001 schreef:Oke plan changed. Ik heb dus nu via zlorigin de sims 4 verdwijderd. Nu ben ik naar de officiele origin gegaan en heb ik de sims 4 geinstalleerd in mijn zelfgemaakte map de sims spellen in program files x86. Nu is dus even mijn vraag: als ik de sims 4 wil installeren via zlorigin moet ik dan een andere installatie map gebruiken dan mijn officiele origin? ik kwam er achter dat mijn officiele en zlorigin samengevoegd was tot 1 sims 4 installatie. Dat was waarschijnlijk niet de bedoeling.
Ik heb de installaties via Origin, ZLOrigin en downloads allemaal in één en dezelfde map map.
sims 4 totaalfolder.PNG
Wil ik dus via onze downloads spelen dan start ik vanuit Game_Cracked
Wil ik via ZLOrigin starten dan doe ik dat via Game_ZLorigin.
Mijn gekochte spellen start ik via Game_Origin.

Het mapje Game bevat de details van de laatste update van 1 van de 3 opties.
Is mijn laatste update via ZLOrigin geweest, dan kopieer ik de folder Bin uit Game naar Game_ZLOrigin.
Zelfde procedure voor wanneer op een andere manier is geupdate.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Nieuwe update 1.34.18.1020

Bericht door tarac »

Mila2001 schreef:Oke plan changed. Ik heb dus nu via zlorigin de sims 4 verdwijderd. Nu ben ik naar de officiele origin gegaan en heb ik de sims 4 geinstalleerd in mijn zelfgemaakte map de sims spellen in program files x86. Nu is dus even mijn vraag: als ik de sims 4 wil installeren via zlorigin moet ik dan een andere installatie map gebruiken dan mijn officiele origin? ik kwam er achter dat mijn officiele en zlorigin samengevoegd was tot 1 sims 4 installatie. Dat was waarschijnlijk niet de bedoeling.
Beste volgorde van installeren is:
1. via downloads, na installatie kopieer de folder Game en plak de kopie als Game_cracked.
2. via Origin werkt het basisspel en de map Game bij
3. via ZLOrigin werkt de uitbreidingen bij en de map Game

De installatie via downloads wordt dan qua basisspel overschreven door Origin en ZLOrigin werkt dan ook de extra uitbreidingen/accessoires bij.
Mila2001
Gebruiker
Berichten: 74
Lid geworden op: 26 feb 2017, 17:05
Contacteer:

Re: Nieuwe update 1.34.18.1020

Bericht door Mila2001 »

Ik snap niet helemaal wat je bedoeld maar ik heb nu het bassispel geinstalleerd via de echte origin. Toen ben ik weer teruggegaan naar zlorgin en nu staat er gewoon weer bij dat ik hem kan spelen :) alleen nu wil ik dus uitbreidingen installeren maar moet ik dat in een aparte installatiemap doen of gewoon dezelfde als de echte origin?
Mila2001
Gebruiker
Berichten: 74
Lid geworden op: 26 feb 2017, 17:05
Contacteer:

Re: Nieuwe update 1.34.18.1020

Bericht door Mila2001 »

Ik heb namelijk het gekochte bassispel nu geinstalleerd in mijn sims spellen en ik wil nu de zlorigin uitbreidingen in weer een andere map installeren of moet dat niet>?
Mila2001
Gebruiker
Berichten: 74
Lid geworden op: 26 feb 2017, 17:05
Contacteer:

Re: Nieuwe update 1.34.18.1020

Bericht door Mila2001 »

Dus als ik het goed begrijp kan ik de uitbreidingen van Zlorigin gewoon in dezelfde map doen?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Nieuwe update 1.34.18.1020

Bericht door tarac »

Mila2001 schreef:Ik snap niet helemaal wat je bedoeld maar ik heb nu het bassispel geinstalleerd via de echte origin. Toen ben ik weer teruggegaan naar zlorgin en nu staat er gewoon weer bij dat ik hem kan spelen :) alleen nu wil ik dus uitbreidingen installeren maar moet ik dat in een aparte installatiemap doen of gewoon dezelfde als de echte origin?
Zolang de echte origin installatie niet in een map Electronic Arts of Origin Games staat mag het allemaal in dezelfde map, maar natuurlijk ook in aparte mappen.
Mila2001
Gebruiker
Berichten: 74
Lid geworden op: 26 feb 2017, 17:05
Contacteer:

Re: Nieuwe update 1.34.18.1020

Bericht door Mila2001 »

ik heb nu verder nog geen uitbreiding geinstalleerd. Dus ik heb nu het mapje game gekopieerd en vernoemd naar Game_Zlorigin. Is dit zo goed?
Mila2001
Gebruiker
Berichten: 74
Lid geworden op: 26 feb 2017, 17:05
Contacteer:

Re: Nieuwe update 1.34.18.1020

Bericht door Mila2001 »

Ik wilde nu net op spelen gaan drukken bij zlorigin. Maar hij zegt dat er een updaten nodig is terwijl ik hem net heb geupdate bij de echte origin versie?
Mila2001
Gebruiker
Berichten: 74
Lid geworden op: 26 feb 2017, 17:05
Contacteer:

Re: Nieuwe update 1.34.18.1020

Bericht door Mila2001 »

Ik heb trouwens niet hier de uitbreidingen apart gedownload. Ik heb alles via ZlOrigin gedownload
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Algemeen”