Wat te doen bij vragen over downloads

Hier kunnen handleidingen geplaatst worden.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Wat te doen bij vragen over downloads

Bericht door tarac »

Geplaatst door Tarkus op het oude forum

Beste leden,

Hierbij wil ik jullie het volgende verzoeken:

Wanneer je vragen over downloads hebt neem dan in eerste instantie gewoon de moeite om op het forum zelf naar antwoorden te zoeken VOORDAT je je vraag stelt.

Er is namelijk al heel veel gezegd over downloads, maar naar mijn idee stelt iedereen gewoon liever zijn eigen vraag ipv even wat tijd te steken in het zoeken naar de antwoorden van al die mensen die al veel tijd hebben gestoken in het beantwoorden van al die vragen.
Daarnaast zie ik met de regelmaat van de klok dat mensen de vraag stellen..........ik heb iets gedownload, ik heb PRECIES gedaan zoals in de handleiding en het werkt niet.....HELP! (achteraf blijkt meestal dat ze toch iets vergeten zijn van de handleiding en blijken de downloads gewoon te werken, het komt maar zelden voor dat die downloads ook echt niet werken.........dus ja denk niet te snel: ik heb PRECIES gedaan zoals in de handleiding staat.........want een klein foutje is zo gemaakt!)
Ik heb dan ook al vele malen aangegeven dat wij (admins en moderators en alle anderen die zulke vragen kunnen beantwoorden) geen tovenaars zijn en dat we als mensen hun vraag op die manier stellen NIET kunnen helpen.

Mensen die hier al veel langer komen weten heel goed dat ze eerst op de zoek button moeten klikken alvorens een nieuw topic te posten, dus diezelfde mensen moeten dan ook wel eens een keer ERGENS (op het download board, waar het vaak genoeg gezegd is) hebben kunnen zien dat er met zulke vragen geen antwoorden gegeven kunnen worden.

Als je een vraag over downloads hebt die niet werken dien je de volgende informatie mee te sturen (zonder deze informatie kan je vraag niet worden behandeld):

1. Stuur een link van de download waarover je praat!
2. Laat weten of het over package bestanden gaat of dat het over TS3Pack bestanden gaat.

(als je niet weet hoe je dit kunt zien, dan moet je kijken naar de het woord achter de punt, zoals bij een Word document er .doc achter staat, of wanneer je muziek hebt, staat er .mp3 achter of bij een filmpje .avi........zo zie je bij downloas voor de sims 1 van die twee dingen erachter staan)
3. Probeer zo duidelijk en precies mogelijk te vertellen wat je hebt gedaan stuur daar eventueel een printscreen van mee als dat nodig is of nog meer kan verduidelijken.
En met precies en duidelijk bedoel ik dus niet............ik heb precies gedaan wat er in de handleiding staat en het werkt gewoon niet!!!
Want nogmaals:
Dan heb je het niet volgens de handleiding gedaan en is er ergens toch iets verkeerd gegaan (of het moet natuurlijk blijken dat die download ook gewoon niet werkt voor die versie van de sims of gewoon omdat hij verkeerd geupload is door mensen, maar anders niet).
Maar wanneer een download het bij een ander gewoon doet, moet hij het bij jou ook gewoon doen (er vanuit gaande dat je over dezelfde versies praat)

Alvast vriendelijk bedankt!

Veel download plezier!
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Handleidingen & FAQ's”