Nieuwe uitbreidingen downloaden

Hier kan je al jouw eigen creaties plaatsen voor de Sims 3.
Plaats reactie
joannekalkwiek
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 dec 2018, 16:02
Contacteer:

Nieuwe uitbreidingen downloaden

Bericht door joannekalkwiek »

Hoi!

Ik heb een tijd geleden de Sims 3 basisgame met een aantal uitbreidingen gedownload. Met dit spel speel ik nu al een tijdje.
Nu wil ik nieuwe uitbreidingen aanschaffen en die downloaden bij mijn oude game.
Als ik deze download, verlies ik dan mijn oude gezinnen en moet ik opnieuw beginnen? Of kan ik verdergaan met mijn oude gezinnen als de nieuwe uitbreidingen gedownload zijn?

Kort gezegd: verlies ik mijn oude game als ik nieuwe uitbreidingen download of niet en kan ik gewoon verder spelen maar wel met de nieuwe uitbreidingen?

Wie kan mij hier een antwoord opgeven voor ik de nieuwe uitbreidingen aanschaf?

Alvast heel erg bedankt!
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Nieuwe uitbreidingen downloaden

Bericht door Bee »

joannekalkwiek schreef: 28 dec 2018, 16:06 Hoi!

Ik heb een tijd geleden de Sims 3 basisgame met een aantal uitbreidingen gedownload. Met dit spel speel ik nu al een tijdje.
Nu wil ik nieuwe uitbreidingen aanschaffen en die downloaden bij mijn oude game.
Als ik deze download, verlies ik dan mijn oude gezinnen en moet ik opnieuw beginnen? Of kan ik verdergaan met mijn oude gezinnen als de nieuwe uitbreidingen gedownload zijn?

Kort gezegd: verlies ik mijn oude game als ik nieuwe uitbreidingen download of niet en kan ik gewoon verder spelen maar wel met de nieuwe uitbreidingen?

Wie kan mij hier een antwoord opgeven voor ik de nieuwe uitbreidingen aanschaf?

Alvast heel erg bedankt!
Je kunt gewoon doorgaan met je oude spellen. Je sims hebben dan gewoon nieuwe mogelijkheden uit de nieuwe uitbreidingen erbij, bv als je jaargetijden erbij installeert, hebben ze de seizoenen en de meubels en interacties erbij. Wel zou ik even voor de zekerheid een kopie maken van je huidige spelgegevens
(map De Sims 3 in Deze PC/Documenten/Electronic Arts) voordat je je nieuwe uitbreidingen installeert.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
joannekalkwiek
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 dec 2018, 16:02
Contacteer:

Re: Nieuwe uitbreidingen downloaden

Bericht door joannekalkwiek »

Bee schreef: 28 dec 2018, 16:37 Je kunt gewoon doorgaan met je oude spellen. Je sims hebben dan gewoon nieuwe mogelijkheden uit de nieuwe uitbreidingen erbij, bv als je jaargetijden erbij installeert, hebben ze de seizoenen en de meubels en interacties erbij. Wel zou ik even voor de zekerheid een kopie maken van je huidige spelgegevens
(map De Sims 3 in Deze PC/Documenten/Electronic Arts) voordat je je nieuwe uitbreidingen installeert.
Dank je! Ik ben nieuw op Sims gebied, hoe maak ik precies een kopie van mijn spelgegevens?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Nieuwe uitbreidingen downloaden

Bericht door Bee »

joannekalkwiek schreef: 29 dec 2018, 18:17
Bee schreef: 28 dec 2018, 16:37 Je kunt gewoon doorgaan met je oude spellen. Je sims hebben dan gewoon nieuwe mogelijkheden uit de nieuwe uitbreidingen erbij, bv als je jaargetijden erbij installeert, hebben ze de seizoenen en de meubels en interacties erbij. Wel zou ik even voor de zekerheid een kopie maken van je huidige spelgegevens
(map De Sims 3 in Deze PC/Documenten/Electronic Arts) voordat je je nieuwe uitbreidingen installeert.
Dank je! Ik ben nieuw op Sims gebied, hoe maak ik precies een kopie van mijn spelgegevens?
Graag gedaan :grijns:
Een kopie maken van je spelgegevens:
Ga naar Deze PC/ Documenten/ Electronic Arts en maak een kopie van je De Sims 3 map
Bewaar deze map op een veilige plek. Mocht er dan iets mis zijn na het installeren van je uitbreidingen dan kun je gewoon die map weer terugzetten.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
rochellev
Gebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 dec 2021, 13:44
Contacteer:

Re: Nieuwe uitbreidingen downloaden

Bericht door rochellev »

hallo!
weet iemand of/hoe ik nu nog spullen kan downloaden. Bij de orginele sims zou je dit doen in het mapje mods. maar zou niet weten hoe ik dit nu doe
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Nieuwe uitbreidingen downloaden

Bericht door Bee »

rochellev schreef: 22 dec 2021, 13:48 hallo!
weet iemand of/hoe ik nu nog spullen kan downloaden. Bij de orginele sims zou je dit doen in het mapje mods. maar zou niet weten hoe ik dit nu doe
Originele sims? Het maakt niet uit of je het koopt of download.
Voor sims 3 heb je iig dit Modsmapje nodig.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Uitwisseling - Sims 3”