Handleiding - Eenhoorns

Hier kunnen handleidingen geplaatst worden.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Handleiding - Eenhoorns

Bericht door tarac »

Geplaatst door Ceet op het oude forum

Er staan wat vragen over Eenhoorn en waar je ze kan vinden.. Hier is de uitleg!..

He chips ik wil echt zo dolgraag een eenhoorn zien! maar.. hoe kan ik ze vinden?

Eenhoorn's komen tussen 8 uur 's avonds en 5 uur 's morgens, net als de geesten. De tip is om de nacht als je sims lekker slapen even op de map te blijven kijken tot je dit ziet:

Afbeelding

Hey maar wat is dat witte ding?!

Ja dat is dus een soort van markeer van een eenhoorn die lekker rond loopt te grazen ergens.

Vet zoom is in!

Afbeelding

Dit is dus een eenhoorn die ik spotte die ook nog eens een regenboog boven zich heeft. Hartstikke leuk , hartstikke schattig..

[Oke geen twijfel mogelijk ik wil hem!

Ja.. willen.. als je het op de "eerlijke" manier wilt hebben dan zal je zijn vertrouwen moeten winnen. Het werkt op de manier zoals je een wild paard in je huishouden neemt. Op een afstand bekijken totdat je zijn vertrouwen hebt gewonnen. Eigenschap paardenliefhebber zal het proces wat versnellen en meer kans kunnen geven als je dus een eenhoorn wilt hebben..
Wat zijn de voordelen van het op de eerlijke manier doen:
Je volgt het dan echt zo precies als het spel
Je kan tegen al onze leden zeggen dat je niet heb gecheat
[small] niet echt voordelen dus[/small]
Nadeel?.. Misschien zie je de eenhoorn nooit meer terug en heb je mooi pech!.

a doei he zo'n eerhoorn wil ik dus echt wel hebben...Zo kans krijg ik waarschijnlijk nooit meer.. Kommop ceet vertel ons een ander maniertje..

Oke , oke , oke.. shift + ctrl + c en dan testingcheatsenabled true in klikken en dan kies je voor toevoegen aan huishouden :)

Ha vet ik heb een eenhoorn.. Ik heb nog een paard.. als ik die nou laat fokken he.. krijg ik dan nog een eenhoorn?..

Kan.. Het is net bij vampiers.. Doe je een kind proberen te maken met een vampier heb je dus ook 50% kans op een vampier kind.. Zelfde geld voor paarden. Laat je een gewoon paard fokken met een eenhoorn dan heb je 50% kans dat je veulen een eenhoorn word.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Handleidingen & FAQ's”