Handleiding - Het fokken van grote huisdieren

Hier kunnen handleidingen geplaatst worden.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Handleiding - Het fokken van grote huisdieren

Bericht door tarac »

Geplaatst door Ceet op het oude forum

In deze handleiding word uitgelegd hoe je een hond , kat en paard fokt!.


Hond&Kat

Ik wil me hond/kat laten fokken , wat moet ik doen

Zoek een leuk vrouwtje of mannetje voor de hond/kat waarvan jij denk dat nou echt de perfecte match zou zijn. Laat ze net als Sims goeden vrienden worden.

Oke , ze zijn goede vrienden maar ik zie nergens de Optie puppies/kittens proberen te maken

Schaf in de koopmodus een dierenhok aan waar ze een beetje privacy hebben voor elkaar. Je ziet dan als ze bezig zijn allei hartjes en dingetjes naar boven komen. En als ze eenmaal naar buiten komen zijn ze ook gelijk getrouwd!.

Hoe kan ik merken dan mijn hond/kat drachtig is?

Je krijgt dan venster in beeld te zien waar op staat dat je sims hebben gemerkt dat je hond/kat zwanger is. Ook wanneer je op de moeder klikt zie je een ooievaar met een baby er in!

Yes! Mijn hond/kat is drachtig maarreee hoelang duurt zo zwangerschap eigenlijk?

3 sims dagen!.

Paard

Ik wil me paard laten fokken , wat moet ik doen

Zoek een leuk vrouwtje of mannetje voor het paard waarvan jij denk dat nou echt de perfecte match zou zijn. Niks gevonden?.. Ga dan naar de manege om te kijken of je daar zo'n sexy sunnyboy kan vinden!. Let op hier vind je alleen dekhengsten geen merrie's! .

Oke , ze zijn goede vrienden maar ik zie nergens de Optie veulen proberen te maken

Koop in de bouwmodus een stal. Doe dan op Romantisch klikken en dan zal je zien dat hij er wel staat!.

Hoe kan ik merken dan mijn paard drachtig is?

Je krijgt dan venster in beeld te zien waar op staat dat je sims hebben gemerkt dat je paard zwanger is. Ook wanneer je op de moeder klikt zie je een ooievaar met een baby er in!

Yes ze is zwanger.. hoelang duurt het tot ik mijn schattige veulen kan zienn?

3 Simdagen!


Veel sims plezier!
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Handleidingen & FAQ's”