sim doet raar

Hier kan je algemene vragen stellen.
Plaats reactie
margot_jacobs
Gebruiker
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 dec 2014, 15:23
Contacteer:

sim doet raar

Bericht door margot_jacobs »

Hallo allemaal,

Mijn sim heeft bij vaardigheid paardrijden niveau 10. En nu elke keer als mijn sim loopt dan zit ze als een paard terwijl ze eigenlijk hoort te lopen. Wat moet ik doen om dit probleem op te lossen?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door margot_jacobs op 23 dec 2014, 23:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Maaike
Gebruiker
Berichten: 48
Lid geworden op: 16 nov 2014, 23:46
Contacteer:

Re: sim doet raar

Bericht door Maaike »

Je zou de cheat resetsim kunnen proberen. Druk control+shift+c tegelijk in en tiep in: ResetSim [voornaam] [achternaam]. Dus als je een sim hebt die Albert Heijn heet, tiep je in: ResetSim Albert Heijn.
Happiness can be found even in the darkest of times, if only one person remembers to turn on the light...
margot_jacobs
Gebruiker
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 dec 2014, 15:23
Contacteer:

Re: sim doet raar

Bericht door margot_jacobs »

Maaike schreef:Je zou de cheat resetsim kunnen proberen. Druk control+shift+c tegelijk in en tiep in: ResetSim [voornaam] [achternaam]. Dus als je een sim hebt die Albert Heijn heet, tiep je in: ResetSim Albert Heijn.
Dat helpt helaas niet had ik al geprobeerd
Simsarenza
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 dec 2014, 18:26
Contacteer:

Re: sim doet raar

Bericht door Simsarenza »

Beweegt ze wel? Ik probeer nog weleens als ze vastlopen om ze met move objects gewoon een paar meter te verplaatsen en dan 'resetten' ze ook soms.
Gebruikersavatar
Katy Perry
Gebruiker
Berichten: 152
Lid geworden op: 22 nov 2014, 18:47
Contacteer:

Re: sim doet raar

Bericht door Katy Perry »

Ik denk niet dat hier wat aan te doen is. Misschien gaat het vanzelf over en als je het echt heel vervelend vind denk ik toch dat je opnieuw moet beginnen met je huishouden.
Katy Perry, Melanie Martinez, Space, Disney, Cartoons and Anime are my shit
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: sim doet raar

Bericht door BanaanZombie »

Dit likkt op het sluip probleem en die is wel degelijk op te lossen

Ga naar stad bewerken en plaats je huishouden uit huis. Verplaats het huis naar een evengroot kavel en weer terug. Plaatst nu je huishouden weer terug. Dit werkt als reset voor je kavel en huishouden
Kansen en wensen die je had gaan wel weg
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Algemeen”