Nostalgie

Hier kan je over dingen praten die niets met de Sims te maken hebben.
Plaats reactie
SimSanneBim
Gebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 mei 2020, 21:05
Contacteer:

Nostalgie

Bericht door SimSanneBim »

Hoi allemaal!

Járen geleden was ik erg actief op dit forum (vorige website), onder dezelfde naam. Ik ben toen zelfs met een groepje gaan bowlen in Utrecht. We hadden altijd veel lol op het forum, vooral in het off-topic forum :lach:

Ik ben niet lang geleden verhuisd en heb mijn oude desktop weer in gebruik genomen. Daar stond Sims 4 en Sims middeleeuwen op, helaas werkte het niet meer. Middeleeuwen heb ik nu opnieuw geïnstalleerd en ben ik lekker mee bezig (klein probleempje maar is hopelijk snel opgelost). Vandaar dat ik ook weer eens hier een kijkje neem. En wat leuk, verschillende namen herken ik nog.

Nu heb ik een vraagje: wie van jullie waren destijds ook actief, zijn misschien ook wel meegegaan naar de bowling toen? Ik zou het leuk vinden om te horen hoe het met jullie gaat, en hoe Sims in jullie leven is gebleven :lach:

Groetjes Sanne
Gebruikersavatar
maralicious
Gebruiker
Berichten: 89
Lid geworden op: 24 feb 2015, 00:57
Contacteer:

Re: Nostalgie

Bericht door maralicious »

Ooh ik ken jou nog wel! Ben niet bij die meeting geweest maar je naam komt me heel bekend voor :)
I wanna cry and I wanna love, but all my tears have been used up on another love
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Nostalgie

Bericht door tarac »

Ik was natuurlijk wel bij die meeting. (zelf georganiseerd).
Leuk dat je het forum weer (her)ontdekt hebt.
Heb je ook al kennis gemaakt met onze WEBSITE om je oude Sims-spellen gratis te updaten ?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Nostalgie

Bericht door Bee »

Hoi Sanne,

Ja jouw naam ken ik ook nog wel van toen, Simsannebim. Erg leuk dat je terug bent, van harte welkom!!

Zelf was ik niet bij het uitje helaas. Het forum is nu wel wat rustiger, vooral ook na de gedwongen sluiting van de oude site. Maar wie weet, hopelijk vinden meer mensen weer de weg terug?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
SimSanneBim
Gebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 mei 2020, 21:05
Contacteer:

Re: Nostalgie

Bericht door SimSanneBim »

Hmm ik was dit al helemaal weer vergeten! Leuk dat jullie nog actief zijn :). Nu het studiejaar weer is begonnen is er weinig tijd voor computerspellen (na een hele dag zoomen en typen ben ik helemaal klaar met dat computerscherm!)
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Nostalgie

Bericht door Pomerani »

Weet niet veel meer van toen, maar je naam komt me wel vaag bekend voor. Leuk dat je er weer bent!
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Nostalgie

Bericht door Bee »

De tijd vliegt ook! Laatste bericht was ook al weer van vorig jaar. :D Maar erg leuk om jullie namen weer voorbij te zien komen. Erg benieuwd hoe het is met jullie!
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Praten”