Technische vraag

Hier kan je al jouw eigen creaties plaatsen voor de Sims 4.
Plaats reactie
Cowboytje1996
Gebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 aug 2021, 20:40
Contacteer:

Technische vraag

Bericht door Cowboytje1996 »

Goedendag,

Nu heb ik een technische vraag: Ik woon nu met mijn sims in een studentenhuis. Telkens als ik mijn camera wil wijzigen van plek, pak ik steeds alle kleden op om ze te verplaatsen. Is het een mogelijkheid dat uit te schakelen?
WALUIGI96
Staflid
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 feb 2015, 23:43
Contacteer:

Re: Technische vraag

Bericht door WALUIGI96 »

Op welke manier bedien je de camera? Gebruik je de touchpad van een laptop of gebruik je een gewone muis en welke knoppen op de muis gebruik je.

Standaard beweeg je de camera door of de muis te bewegen naar de rand, door de rechtermuisknop in te drukken en te bewegen of door de pijltjestoetsen op het toetsenbord te gebruiken
Beantwoord (ook) technische vragen.
Cowboytje1996
Gebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 aug 2021, 20:40
Contacteer:

Re: Technische vraag

Bericht door Cowboytje1996 »

Muis en dan linker muisknop, telkens als ik de camera daarmee verplaats dan pak ik automatisch tapijten of kleden mee.
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Technische vraag

Bericht door Sven »

Aangenomen dat het om de Sims 4 gaat -- dan moet je de Sims 3 camera inschakelen (ctrl + shift + tab), in dat geval kan je de camera verplaatsen met de rechtermuisknop en roteren met ctrl + rechtermuisknop of door te klikken op de scrollknop en te slepen.

Als je de Sims 3 camera niet fijn vindt, dan zit er niets anders op dan de pijltjestoetsen te gebruiken of goed op te letten wanneer je de camera verplaatst (na een tijdje gaat dat vanzelf).
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Plaats reactie

Terug naar “Uitwisseling - Sims 4”