Origin wordt vervangen door EA app

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
maralicious
Gebruiker
Berichten: 89
Lid geworden op: 24 feb 2015, 00:57
Contacteer:

Origin wordt vervangen door EA app

Bericht door maralicious »

Hoi iedereen! Ik zag op het internet dat Origin vervangen gaat worden door een nieuw programma, een app van EA voor op Windows. Meer is hier te lezen:
https://www.ea.com/nl-nl/news/ea-app

Nu ben ik benieuwd of iemand al ervaringen heeft met het downloaden van Sims pakketten enz. met deze app? Ik gebruik(te) - ik heb al effe geen pakketten meer gedownload of de Sims gespeeld - met de Anadius manier maar dat is ingericht op Origin ''foppen'' dat je pakketten hebt.
I wanna cry and I wanna love, but all my tears have been used up on another love
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Origin wordt vervangen door EA app

Bericht door tarac »

Uiteraard heb ik de nieuwe EA app al getest. Er zitten nog wat "schoonheids-foutjes" in. Zo kun je b.v. je spel nog niet naar een andere locatie verplaatsen en is het lastig om te installeren in een andere map dan de standaard map.
Je kunt wel nog steeds de Anadius Updater gebruiken want dat is niet gebaseerd op de EA app of Origin.

Met het gratis aanbieden van het basisspel van de Sims 4 , per 18 oktober, worden toekomstige (gekraakte) uitbreidingen een stuk kleiner want de mappen __Install, Data, Delta, Support en Game worden automatisch al geupdate. Het enige wat je nog moet downloaden is de EP, SP, GP map van de nieuwe DLC.
De EA DLC Unlocker van Anadius integreert de nieuwe, gekraakte, DLC in je legale spel.
Omdat je spel legaal is, heb je uiteraard ook volledige toegang tot de galerij.
Voor legale DLC's moet je nog steeds betalen, maar je kunt prima gratis gekraakte DLC's aan je spel toevoegen.

Ik raad echt alle The Sims 4 spelers die nog geen legaal basis spel hebben om gebruik te maken van deze gratis aanbieding.
Wanneer je het spel in een andere taal wilt spelen moet je de language strings downloaden, want het basisspel bevat slechts 1 taal, namelijk die je gekozen hebt voor de installatie.

Omdat installatie van de EA app je oude Origin verwijdert heb ik daarna Origin opnieuw geïnstalleerd om mijn installatiemap alsnog te kunnen verplaatsen.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”