Hi,
Nu de sims 2 weer uit is ben ik natuurlijk helemaal blij! Nu heb ik alleen wanneer ik een nieuwe sim maak dat alles heel erg is ingezoomd waardoor niet goed kan zien wat ik doe. Ook staat het menu steeds voor het hoofd van de sim. Is dit te verhelpen?
Inzoomen
Re: Inzoomen
Als je De Sims 2 opent, naar een buurt gaat en in het bedieningselement/menu in het ronde gedeelte op de 3 puntjes klikt (Opties)
Vervolgens op het icoontje met de monitor klikt (Opties Beeld/Prestaties), dan zouden er verschillende opties moeten verschijnen.
Onder het kopje Schermformaat zouden verschillende opties in beeld moeten komen met een rondje ernaast. Zou je kunnen aangeven bij welke het rondje ingekleurd is?
Mijn vermoeden is dat het spel geopend is in een hele lage resolutie, waardoor van alles over elkaar heen in beeld komt.
Vervolgens op het icoontje met de monitor klikt (Opties Beeld/Prestaties), dan zouden er verschillende opties moeten verschijnen.
Onder het kopje Schermformaat zouden verschillende opties in beeld moeten komen met een rondje ernaast. Zou je kunnen aangeven bij welke het rondje ingekleurd is?
Mijn vermoeden is dat het spel geopend is in een hele lage resolutie, waardoor van alles over elkaar heen in beeld komt.
Beantwoord (ook) technische vragen.