Decemberupdate

Algemene vragen kan je hier stellen.
Plaats reactie
Danjel
Gebruiker
Berichten: 53
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:12
Contacteer:

Decemberupdate

Bericht door Danjel »

Ook deze maand komt er weer een update om het spel "beter te maken"!
In oktober kwamen de geesten terug (en starwarskleding :tong:), in november de zwembaden en deze maand, december, krijgen we weer nieuwe dingen. Namelijk nieuwe banen en beloningen, de datum is nog niet bekend helaas, maar het zou (net als bij de novemberupdate) wel ergens begin de maand worden.
• December is Zet-je-Sims-aan-het-werk-maand want dan introduceren we nieuwe carrières en beloningen.
(Bron: http://www.thesims.com/nl_NL/news/ts4-announce-Oct14)

http://help.ea.com/nl/article/the-sims-4-updates/ - Hier staan alle updates op een rijtje, met alles wat erin kwam.
:normalelach:
Gebruikersavatar
ElvisFannetjeh
Gebruiker
Berichten: 324
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:25
Contacteer:

Re: Decemberupdate

Bericht door ElvisFannetjeh »

Ik heb nog geen tijd gehad voor de vorige updates, maar carrières mis ik het meest. Door ze zelf te kunnen maken voor Sims 2 ben ik gewoon een enorme keuze te hebben. En dat mis ik wel in Sims 4.
PartyP1ND4
Gebruiker
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 dec 2014, 16:47
Contacteer:

Re: Decemberupdate

Bericht door PartyP1ND4 »

Ik heb de geesten echt niet gemist in de Sims 4..

Strontvervelend

Zelf ben ik wel blij met de opkomende update!
Gebruikersavatar
meisjelief91
Gebruiker
Berichten: 91
Lid geworden op: 11 dec 2014, 01:22
Contacteer:

Re: Decemberupdate

Bericht door meisjelief91 »

yeah de update is er
Gebruikersavatar
Powergirl02
Gebruiker
Berichten: 34
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:56
Contacteer:

Re: Decemberupdate

Bericht door Powergirl02 »

Afbeelding
Eevee <3
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Decemberupdate

Bericht door tarac »

En NEE, er is nog geen download voor
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Decemberupdate

Bericht door BanaanZombie »

Ah mooi :D moveobjects is terug! En een kerstpakket, bam. Straks maar even kijken of hijnook te krijgen is mrt het gedownloade spel :)
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Decemberupdate

Bericht door BanaanZombie »

Hhmm ik krijg geen pop-up nadat ik op de banner van het kerstpakket heb geklikt. Meer mensen met een gedownload spel die dat hebben? Anders vrees ik dat hij niet te krijgen is met een gedownload spel op deze manier
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
garapoes
Gebruiker
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:08
Contacteer:

Re: Decemberupdate

Bericht door garapoes »

ElvisFannetjeh schreef:Ik heb nog geen tijd gehad voor de vorige updates, maar carrières mis ik het meest. Door ze zelf te kunnen maken voor Sims 2 ben ik gewoon een enorme keuze te hebben. En dat mis ik wel in Sims 4.
Hoe heb je ze zelf kunnen maken dan in de sims 2?
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: Decemberupdate

Bericht door tiktokchick »

garapoes schreef:
ElvisFannetjeh schreef:.....................
Hoe heb je ze zelf kunnen maken dan in de sims 2?
Ik denk met SimPE en een goed tutorial.
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Gebruikersavatar
garapoes
Gebruiker
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:08
Contacteer:

Re: Decemberupdate

Bericht door garapoes »

Ah, maar ik denk dat dat in de toekomst ook wel mogelijk is voor sims 4 hoor!

Ik vind de update echt fijn, ze hebben goede verbeteringen gedaan (het carrièrescherm is makkelijker (je dagtaak kun je meteen zien zonder met je muis op dat balkje te gaan), mobiel is beter ingedeeld en je kunt zien of iemand tiener, jongvolwassenen, volwassenen of oudere is). MAAR mijn spel blijft continu hangen, telkens als er iets speciaals gebeurd, zoals een promotie. Maar als hij dan na 1 minuut ongeveer weer verder gaat, is de simstijd ook verder gegaan! Dus alleen mijn beeld blijft hangen maar het spel gaat gewoon door. Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Ik heb al bij de tips gekeken om het spel wat soepeler te laten lopen (cachebestanden weghalen, opties lager zetten) maar het helpt niet echt.
Danjel
Gebruiker
Berichten: 53
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:12
Contacteer:

Re: Decemberupdate

Bericht door Danjel »

garapoes schreef:Ah, maar ik denk dat dat in de toekomst ook wel mogelijk is voor sims 4 hoor!

Ik vind de update echt fijn, ze hebben goede verbeteringen gedaan (het carrièrescherm is makkelijker (je dagtaak kun je meteen zien zonder met je muis op dat balkje te gaan), mobiel is beter ingedeeld en je kunt zien of iemand tiener, jongvolwassenen, volwassenen of oudere is). MAAR mijn spel blijft continu hangen, telkens als er iets speciaals gebeurd, zoals een promotie. Maar als hij dan na 1 minuut ongeveer weer verder gaat, is de simstijd ook verder gegaan! Dus alleen mijn beeld blijft hangen maar het spel gaat gewoon door. Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Ik heb al bij de tips gekeken om het spel wat soepeler te laten lopen (cachebestanden weghalen, opties lager zetten) maar het helpt niet echt.
Ja klopt dat van de dagtaak vind ik ook heel fijn haha! Hmm ik weet niet wat je er aan kunt doen, weet je zeker dat je pc het spel aankan? Anders misschien even de instellingen lager zetten haha
:normalelach:
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Decemberupdate

Bericht door BanaanZombie »

BanaanZombie schreef:Hhmm ik krijg geen pop-up nadat ik op de banner van het kerstpakket heb geklikt. Meer mensen met een gedownload spel die dat hebben? Anders vrees ik dat hij niet te krijgen is met een gedownload spel op deze manier
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
garapoes
Gebruiker
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:08
Contacteer:

Re: Decemberupdate

Bericht door garapoes »

Danjel schreef:
garapoes schreef:Ah, maar ik denk dat dat in de toekomst ook wel mogelijk is voor sims 4 hoor!

Ja klopt dat van de dagtaak vind ik ook heel fijn haha! Hmm ik weet niet wat je er aan kunt doen, weet je zeker dat je pc het spel aankan? Anders misschien even de instellingen lager zetten haha
Ga het proberen! Maar vind het zo gek dat hij het voor de update echt prima deed.
Gebruikersavatar
ElvisFannetjeh
Gebruiker
Berichten: 324
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:25
Contacteer:

Re: Decemberupdate

Bericht door ElvisFannetjeh »

garapoes schreef:(Over carrières) Ah, maar ik denk dat dat in de toekomst ook wel mogelijk is voor sims 4 hoor!
Het zal misschien ooit wel mogelijk zijn voor Sims 4, maar het is ook al mogelijk voor Sims 3. Het probleem is dat het bij Sims 3 zo ingewikkeld is om en carrière te maken t.o.v. Sims 2, dat ik er gewoon niet aan begin bij Sims 3.
Bij Sims 4 zitten de carrières wel weer anders in elkaar dan bij 2 of 3, maar volgens mij zal het er niet simpeler op geworden zijn, want na 4 maand is er nog steeds niemand van de supergeskillde modders die een carrière voor Sims 4 hebben gemaakt.
Ik blijf dus bij het maken voor Sims 2. Ik merk dat er nog steeds een groot publiek voor is (wereldwijd gezien), want ik krijg nog regelmatig verzoekjes om dingen voor Sims 2 te maken en mijn eigen projecten die ik wil voor mijn eigen spel, zijn ook nog lang niet klaar.
Gebruikersavatar
Katy Perry
Gebruiker
Berichten: 152
Lid geworden op: 22 nov 2014, 18:47
Contacteer:

Re: Decemberupdate

Bericht door Katy Perry »

Wat ik ook leuk vind is dat je nu ook vakantiedagen hebt die had je eerst nog niet. :grijns:
Katy Perry, Melanie Martinez, Space, Disney, Cartoons and Anime are my shit
Danjel
Gebruiker
Berichten: 53
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:12
Contacteer:

Re: Decemberupdate

Bericht door Danjel »

Katy Perry schreef:Wat ik ook leuk vind is dat je nu ook vakantiedagen hebt die had je eerst nog niet. :grijns:
Haha echt? :o dat heb ik nog niet eens gezien, tof
:normalelach:
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Algemeen”