ongenodigde gasten

Algemene vragen kan je hier stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

ongenodigde gasten

Bericht door Joyce »

Uit het niets werd mijn huis bestormd door iedereen die in de buurt liep, ze kwamen allemaal naar binnen, zonder uitnodiging, ik ken ook niemand, maar ik kan ze niet weg sturen, ze slapen in mijn bed, eten mijn eten en gaan totaal niet weg..
Afbeelding

Heeft iemand anders hier ook last van of weet een oplossing voor mij?

-mijn spel is gekocht
-hij is geupdate met de laatste patch
-ik heb geen downloads, mods, hacks in mijn spel
-resetsim geprobeerd
-gebeurd in meerdere saves
-spel al gerepareerd
Laatst gewijzigd door Joyce op 09 jan 2015, 23:59, 1 keer totaal gewijzigd.
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: ongenodigde gasten

Bericht door BanaanZombie »

Stiekem moest ik hier best om lachen, ik zie het al helemaal voor me

Ik kan me wel voorstellen dat zoiets natuurlijk wel irritant wordt
Ik weet eigenlijk helemaal niet of het nog mogelijk is mar probeer ze te verwijderen met testingcheats
Zoek ook even op het forum vn de officiele site of er meer zulke problemen zijn
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: ongenodigde gasten

Bericht door Joyce »

Ik heb daarvan al de meeste oplossingen geprobeerd, veel gingen even naar bijv. het museum en als ze terug kwamen was iedereen weg, bij mij hielp dit 1 x, toen was er ook maar 1 persoon maar nu zijn er gewoon een stuk of 10 xd
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: ongenodigde gasten

Bericht door BanaanZombie »

Jeetje 10 man in je huis, ongwenst

Nu werkt die oplossing dus ook niet meer? Misschien helpt het als je gelijk een paar sims uren wegblijft met het gehele gezin
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
xJessica
Oud-staflid
Berichten: 526
Lid geworden op: 16 nov 2014, 10:34
Contacteer:

Re: ongenodigde gasten

Bericht door xJessica »

En anders misschien de familie uit huis plaatsen en weer terug (volgens mij kan dat :kleinelach: )

En kan je ze ook niet wegsturen als je ff met ze hebt gepraat?
Not all monsters do monstrous things
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: ongenodigde gasten

Bericht door Joyce »

Uit en in huis plaatsen heb ik ook gedaan, hielp helaas niet, en nee ik krijg de optie om ze weg te sturen of afscheid te nemen niet.. Ik kan wel weggaan zeggen onder de catergorie gemeen maar dan krijgen ze alleen een hekel aan elkaar, maar de gaan niet weg helaas.
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: ongenodigde gasten

Bericht door Joyce »

Oke, ik heb ze aan m'n familie toegevoegd, maar ik kan ze niet eens meer weg laten verhuizen, ik heb ze nu dus allemaal opgesloten en laten verhongeren xD

Opgelost
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: ongenodigde gasten

Bericht door Sven »

Joyce schreef:Oke, ik heb ze aan m'n familie toegevoegd, maar ik kan ze niet eens meer weg laten verhuizen, ik heb ze nu dus allemaal opgesloten en laten verhongeren xD

Opgelost
Wel ja verhonger ze maar hahahahaha

Ik heb last gehad van hetzelfde probleem... ik liet mijn Sim zijn moeder uitnodigen alleen die bleef maar in het huis hangen... gelukkig was ze bejaard en was ze al redelijk snel dood hahaha maar het was best irritant...

Als iemand dus nog een oplossing heeft, kan diegene het dan even plaatsen voor als dit nog een keer gebeurt?
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: ongenodigde gasten

Bericht door Joyce »

Sven schreef:
Joyce schreef:Oke, ik heb ze aan m'n familie toegevoegd, maar ik kan ze niet eens meer weg laten verhuizen, ik heb ze nu dus allemaal opgesloten en laten verhongeren xD

Opgelost
Wel ja verhonger ze maar hahahahaha

Ik heb last gehad van hetzelfde probleem... ik liet mijn Sim zijn moeder uitnodigen alleen die bleef maar in het huis hangen... gelukkig was ze bejaard en was ze al redelijk snel dood hahaha maar het was best irritant...

Als iemand dus nog een oplossing heeft, kan diegene het dan even plaatsen voor als dit nog een keer gebeurt?
Ik heb het lief geprobeerd hahah, ik las ook ergens dat iemand naar het park ging en dan die mensen meenam, dan zouden ze niet meer mee terug gaan, maar dit kan ik ''helaas'' (lees gelukkig) niet meer testen.
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
Gebruikersavatar
Hope
Gebruiker
Berichten: 104
Lid geworden op: 05 dec 2014, 16:42
Contacteer:

Vreemde sims in mijn huis

Bericht door Hope »

Hey!

Mijn familie was gewoon thuis toen er opeens een vreemde sim binnen kwam, die ik maar niet weg krijg.
Nu zijn ze al met drie! :roodboos:

Wat kan ik er aan doen?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: Vreemde sims in mijn huis

Bericht door Joyce »

Probeer eerst de zoekfunctie te gebruiken, hier is al een topic over..

http://www.tarac.nl/simsforum/viewtopic ... igde#p4009
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
JacquelineS

Re: ongenodigde gasten

Bericht door JacquelineS »

IK had precies hetzelfde, na een feestje gingen ze niet meer weg. Ik heb ze stuk voor stuk toegevoegd aan mijn familie, en toen onder huishouden beheren, ze in een ander huishouden geplaatst. Bij mij zijn ze toen niet meer teruggekomen. Voor mij de oplossing!
Sanderdb
Gebruiker
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 aug 2020, 00:28
Contacteer:

Re: ongenodigde gasten

Bericht door Sanderdb »

Ik heb precies het zelfde probleem. Soms komt er een sim mijn huis binnen terwijl ik de deur op slot heb staan behalve voor mijn huishouden en die sims gaat niet weg wat ik ook doe. Ik heb van alles geprobeerd. Ik heb geprobeerd om mijn sims te verhuizen en weer laten terug keren naar de woning, maar die sim is er dan nog steeds. Maar door als deze tips zal ik er vast wel uitkomen. Teminste dat mag ik hopen, want anders moet ik een hele nieuwe wereld aanmaken en dat is het laatste waar ik nog zin in heb.🙄
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: ongenodigde gasten

Bericht door tarac »

Sanderdb schreef: 12 aug 2020, 00:34 Ik heb precies het zelfde probleem. Soms komt er een sim mijn huis binnen terwijl ik de deur op slot heb staan behalve voor mijn huishouden en die sims gaat niet weg wat ik ook doe. Ik heb van alles geprobeerd. Ik heb geprobeerd om mijn sims te verhuizen en weer laten terug keren naar de woning, maar die sim is er dan nog steeds. Maar door als deze tips zal ik er vast wel uitkomen. Teminste dat mag ik hopen, want anders moet ik een hele nieuwe wereld aanmaken en dat is het laatste waar ik nog zin in heb.🙄
Heb je het spel al eens geupdate naar een nieuwere versie (momenteel 1.65.70.1020) ?
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Algemeen”