Simpanelen ed verdwenen

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
xJessica
Oud-staflid
Berichten: 526
Lid geworden op: 16 nov 2014, 10:34
Contacteer:

Simpanelen ed verdwenen

Bericht door xJessica »

Gevraagd door Ankerr

Hallo allemaal,

Ik start net mijn spel op. En ineens is er vanalles weg. Onder andere mijn geld, de simpanelen (kan dus niet in mijn inventaris, humeur bekijken etc). het balkje van humeur is blauw.
Ik heb op google gezocht maar kan daar niets vinden.
Op dit forum gezocht, kan daar alleen de tip vinden om op u, tab, alt, f10 te klikken. Allemaal geprobeerd maar dit is het niet.
Iemand nog tips?

Oja, ik heb het spel al afgesloten en opnieuw opgestart.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nasnicc:

Zou je er een printscreen van willen maken en de foto uploaden met tinypic en hem hier willen plaatsen?

EDIT. Probeer eens een nieuw spel te starten om te kijken of het dan wel werkt?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
cindysims92:

Zit nu ook met dit probleem!! Lijkt altijd wat te zijn als ik een tijd niet meer sims gedaan heb... Heb al nieuwe map aangemaakt, helpt niet

Heb het bij elke familie
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Margothieke:

Hebben jullie downloads in jullie spellen? Ik heb het namelijk ook eens gehad en toen lag het aan een foute download.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
cindysims92:

Nee niet echt. Alleen exotisch eilamd gedownload een tijd terug. Dat is de enige verandering van de afgelopen tijd.
Dat is gewoon goed gegaan een tijdje. En nu na +-1 maand niet simsen ineens dit probleem.... Exotisch eilandal eraf gehaald. Vrees dat ik alles eraf moet gooien en installeren
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Margothieke:

Dat kan je best doen ja... Vergeet niet dat je moet deïnstalleren met Revo!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
cindysims92:

Ben erachter dat er een fout in de wereld zat waarmee ik steeds heb gespeeld. Door die wereld gingen de bugs ook naar mn andere werelden. Nu die weg is werkt alles weer zoals het hoort!
Not all monsters do monstrous things
Santjooo

Re: Simpanelen ed verdwenen

Bericht door Santjooo »

Hoi! Mag ik vragen hoe je die bugs gevonden hebt en hoe je ze verwijderd hebt? Dit is mij zojuist ook overkomen, bij het terugkomen van de universiteit op isla Paradiso. Heb je het spel wel kunnen bewaren?

Dit is ook het enige forum waar ik hier wat over vind...

Groetjes
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Technisch”