Sims 3 Foutmelding Macbook

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Kelsey
Gebruiker
Berichten: 16
Lid geworden op: 25 dec 2014, 21:10
Contacteer:

Sims 3 Foutmelding Macbook

Bericht door Kelsey »

Hoooi,
Eindelijk was het me gelukt om Sims 3 op m'n Macbook geïnstalleerd te krijgen en de NO CD crack te laten werken. Zo heb ik het gedaan:
- Sims 3 ISO's via de Cloud gedownload
- De bestanden die DAA waren via DAA-converter naar ISO veranderd
- Na alles geïnstalleerd te hebben heb ik de patch gedownload op http://www.pinguintech.nl/patches/ (onderaan staat de patch 1.67 voor Mac)
- Die patch heb ik geopend op de normale basis Sims 3 (op uitbreidingspakketten pakt hij blijkbaar niet, heb ze allemaal geprobeerd)
- Nadat de patch installeren succesvol was voorlopen heb ik het ISO bestandje geopend van het uitbreidingspakket Vooruit in de Tijd
- Bij dat ISO bestandje staat ook een mapje # Cracks die heb ik geopend en de 2 bestandjes die erin stonden gekopieerd
- Ik ben naar Finder gegaan en toen Applications - The Sims 3 - Contents - Resources - Transgaming - Program Files - Electronic Arts - The Sims 3 - Game - Bin
- In die map heb ik de 2 bestandjes geplakt en ze laten overschijven

Nadat ik dit gedaan heb ben ik gewoon naar de snelkoppeling gegaan in mijn progamma's en hem geopend en toen kreeg ik de foutmelding:
" Je hebt blijkbaar een onofficiële gamebewerking uitgevoerd die niet overeen komt met je huidige versie van De Sims 3. We raden je aan om deze gamebewerking te verwijderen, of een recentere versie van de bewerking uit te voeren. Als je dit niet doet, kan de game crashen, of je kunt te maken krijgen met verschillende bugs. Wil je afsluiten? "

Ik heb een keer geprobeerd op nee te drukken en dan start hij hem wel normaal op, maar zodra hij klaar is met laden kan ik geen nieuwe game beginnen en staan dr ook geen steden die ik aan kan klikken. Daarna loopt hij helemaal vast.

Ik had het probleem gegoogled en toen kwam ik uit op deze site: http://tarac.weebly.com/onofficieumlle- ... rking.html
Ik heb de oplossingen gedaan die er stonden maar helaas blijft hij de foutmelding geven, volgends de site is de enige manier nog om alles weer opnieuw te installeren.

Weet iemand hoe ik in hemelsnaam dit probleem kan oplossen zonder opnieuw te installeren? Heb ik ergens een fout gemaakt of heeft iemand nog een idee hoe ik hem anders kan afspelen (andere NO CD crack misschien?)

Ik hoor het graag, liefs x
Kelsey
Gebruiker
Berichten: 16
Lid geworden op: 25 dec 2014, 21:10
Contacteer:

Re: Sims 3 Foutmelding Macbook

Bericht door Kelsey »

Edit:

Ik kwam erachter dat ik me vergist had, ik had de patch uitgevoerd voordat ik het uitbreidingspakket Vooruit in de Tijd had geïnstalleerd, ik heb dus de 2 bestandjes die ik in het mapje Bin geplaatst had weer eruit gehaald en de originele erin gedaan, de patches weer laten installeren en weer de bestandjes omgewisseld met de cracks.
& groot nieuws, hij deed het! Zonder haperingen of enig fouten, tot hij weer geladen was, hij gaf aan dat er geen disk in zat -.-

Wie weet er een oplossing?!
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims 3 Foutmelding Macbook

Bericht door Bee »

Kelsey schreef:Hoooi,
Eindelijk was het me gelukt om Sims 3 op m'n Macbook geïnstalleerd te krijgen en de NO CD crack te laten werken. Zo heb ik het gedaan:
- Sims 3 ISO's via de Cloud gedownload
- De bestanden die DAA waren via DAA-converter naar ISO veranderd
- Na alles geïnstalleerd te hebben heb ik de patch gedownload op http://www.pinguintech.nl/patches/ (onderaan staat de patch 1.67 voor Mac)
- Die patch heb ik geopend op de normale basis Sims 3 (op uitbreidingspakketten pakt hij blijkbaar niet, heb ze allemaal geprobeerd)
- Nadat de patch installeren succesvol was voorlopen heb ik het ISO bestandje geopend van het uitbreidingspakket Vooruit in de Tijd
- Bij dat ISO bestandje staat ook een mapje # Cracks die heb ik geopend en de 2 bestandjes die erin stonden gekopieerd
- Ik ben naar Finder gegaan en toen Applications - The Sims 3 - Contents - Resources - Transgaming - Program Files - Electronic Arts - The Sims 3 - Game - Bin
- In die map heb ik de 2 bestandjes geplakt en ze laten overschijven

Nadat ik dit gedaan heb ben ik gewoon naar de snelkoppeling gegaan in mijn progamma's en hem geopend en toen kreeg ik de foutmelding:
" Je hebt blijkbaar een onofficiële gamebewerking uitgevoerd die niet overeen komt met je huidige versie van De Sims 3. We raden je aan om deze gamebewerking te verwijderen, of een recentere versie van de bewerking uit te voeren. Als je dit niet doet, kan de game crashen, of je kunt te maken krijgen met verschillende bugs. Wil je afsluiten? "

Ik heb een keer geprobeerd op nee te drukken en dan start hij hem wel normaal op, maar zodra hij klaar is met laden kan ik geen nieuwe game beginnen en staan dr ook geen steden die ik aan kan klikken. Daarna loopt hij helemaal vast.

Ik had het probleem gegoogled en toen kwam ik uit op deze site: http://tarac.weebly.com/onofficieumlle- ... rking.html
Ik heb de oplossingen gedaan die er stonden maar helaas blijft hij de foutmelding geven, volgends de site is de enige manier nog om alles weer opnieuw te installeren.

Weet iemand hoe ik in hemelsnaam dit probleem kan oplossen zonder opnieuw te installeren? Heb ik ergens een fout gemaakt of heeft iemand nog een idee hoe ik hem anders kan afspelen (andere NO CD crack misschien?)

Ik hoor het graag, liefs x
Ik heb zelf geen Mac maar probeer even mee te denken.
1. DAA is ISO, dat hoef je niet te converteren.
2. Waarschijnlijk is het misgegaan omdat je eerst alles hebt geïnstalleerd en daarna pas de patch hebt gedaan. De patch komt normaal gesproken direct nadat je het basisspel hebt geïnstalleerd. Daardoor heb je nu waarschijnlijk die melding.
3. Start nooit tussendoor je spel verder op. Open alleen even de launcher voor de updates.
4. Ik ben toch bang dat je even alles moet deïnstalleren (ik weet uit mijn hoofd even niet welk Mac programma je kunt gebruiken ipv Revo) maar zorg dat ALLES van EA en de Sims uit je register verdwenen is voordat je opnieuw installeert.

Installeren:
Begin met het basisspel
Dan de Patch
Dan de overige uitbreidingen
Speel ALTIJD met de laatst uitgekomen uitbreiding anders krijg je foutmeldingen

Ik hoop dat je er iets mee kunt.

EDIT
Kelsey schreef:Edit:

Ik kwam erachter dat ik me vergist had, ik had de patch uitgevoerd voordat ik het uitbreidingspakket Vooruit in de Tijd had geïnstalleerd, ik heb dus de 2 bestandjes die ik in het mapje Bin geplaatst had weer eruit gehaald en de originele erin gedaan, de patches weer laten installeren en weer de bestandjes omgewisseld met de cracks.
& groot nieuws, hij deed het! Zonder haperingen of enig fouten, tot hij weer geladen was, hij gaf aan dat er geen disk in zat -.-

Wie weet er een oplossing?!
Dat is dan een kwestie van de laatste uitbreiding koppelen?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Kelsey
Gebruiker
Berichten: 16
Lid geworden op: 25 dec 2014, 21:10
Contacteer:

Re: Sims 3 Foutmelding Macbook

Bericht door Kelsey »

Edit:

Yeah heb het voor elkaar gekregen! Het volgende heb ik gedaan:
- Het mapje Mods gemaakt via deze handleiding: http://sims-store.weebly.com/handleidin ... maken.html
- NRaas crack gedownload via deze link: http://sims-downloaden.weebly.com/uploa ... cd.package
- NRaas crack in het mapje Packages geplaatst

& tadaaaaa, hij deed het vlekkeloos! Hopelijk heeft iemand nog iets aan dit topic, voor vragen mag iedereen me uiteraard een bericht sturen!
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims 3 Foutmelding Macbook

Bericht door Bee »

Wat goed, bedankt voor je feedback! :normalelach:
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Kelsey
Gebruiker
Berichten: 16
Lid geworden op: 25 dec 2014, 21:10
Contacteer:

Re: Sims 3 Foutmelding Macbook

Bericht door Kelsey »

Bee schreef:Wat goed, bedankt voor je feedback! :normalelach:
Geen probleem! Ik hoop dat ik hiermee andere mensen kan helpen die ook tegen deze problemen aan lopen hihi.

FIjne avond x
Kelsey
Gebruiker
Berichten: 16
Lid geworden op: 25 dec 2014, 21:10
Contacteer:

Re: Sims 3 Foutmelding Macbook

Bericht door Kelsey »

Verdorie, na een familie te hebben gemaakt spaced hij helemaal. Vervolgens kreeg ik dit scherm en ging het niet meer weg.
Anyone tips?

Afbeelding
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims 3 Foutmelding Macbook

Bericht door Bee »

Kelsey schreef:Verdorie, na een familie te hebben gemaakt spaced hij helemaal. Vervolgens kreeg ik dit scherm en ging het niet meer weg.
Anyone tips?
Wat is 'spacen'? :grijns:
Het ziet eruit als een geheugenprobleem ... heb je meerdere programma's open?
Ik zou even je Mac opnieuw opstarten.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Kelsey
Gebruiker
Berichten: 16
Lid geworden op: 25 dec 2014, 21:10
Contacteer:

Re: Sims 3 Foutmelding Macbook

Bericht door Kelsey »

Bee schreef:
Kelsey schreef:Verdorie, na een familie te hebben gemaakt spaced hij helemaal. Vervolgens kreeg ik dit scherm en ging het niet meer weg.
Anyone tips?
Wat is 'spacen'? :grijns:
Het ziet eruit als een geheugenprobleem ... heb je meerdere programma's open?
Ik zou even je Mac opnieuw opstarten.
Haha gewoon dat ie raar doet :p
& Nee had geen andere progamma's open + mijn geheugen is nog aardig vrij, meer dan de helft.
Ik zal het even proberen of hij anders doet als ik hem opnieuw opstart.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims 3 Foutmelding Macbook

Bericht door Bee »

Hoe langer je speelt, hoe meer spelgegevens er geladen zijn en hoe meer geheugen er nodig is.
Sla in ieder geval vaak op dat helpt sowieso en je bent dan ook minder spelgegevens kwijt mocht hij er weer uitspacen :lol:

Gebruik je misschien ook kledingdownloads? Kan ook een reden zijn dat hij gek doet nadat je een familie hebt aangemaakt.
Haal die downloads er eens uit als het probleem blijft.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Kelsey
Gebruiker
Berichten: 16
Lid geworden op: 25 dec 2014, 21:10
Contacteer:

Re: Sims 3 Foutmelding Macbook

Bericht door Kelsey »

Bee schreef:Hoe langer je speelt, hoe meer spelgegevens er geladen zijn en hoe meer geheugen er nodig is.
Sla in ieder geval vaak op dat helpt sowieso en je bent dan ook minder spelgegevens kwijt mocht hij er weer uitspacen :lol:

Gebruik je misschien ook kledingdownloads? Kan ook een reden zijn dat hij gek doet nadat je een familie hebt aangemaakt.
Haal die downloads er eens uit als het probleem blijft.
Dit was de eerste keer dat ik het speelde dus lijkt me sterk dan haha & nee heb geen downloads erin alleen die no cd crack.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 3 Foutmelding Macbook

Bericht door tarac »

& Nee had geen andere progamma's open + mijn geheugen is nog aardig vrij, meer dan de helft.
Hoe weet je dat je GEHEUGEN nog aardig vrij is ?
Ik denk dat je SCHIJFRUIMTE bedoelt.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Technisch”