Het Grote Winter Offtopic Topic

Hier kan je over dingen praten die niets met de Sims te maken hebben.
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door Pomerani »

Samsung telefoons kunnen wel veel hebben. Vallen ze op de grond, zit er niet zo snel een krasje in. Je iPhone zou daarentegen meteen helemaal gebarsten zijn.
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
Margot
Gebruiker
Berichten: 212
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:21
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door Margot »

Pomerani schreef:Samsung telefoons kunnen wel veel hebben. Vallen ze op de grond, zit er niet zo snel een krasje in. Je iPhone zou daarentegen meteen helemaal gebarsten zijn.
Helemaal mee eens, plus wat kan een iPhone meer dan een smartphone? (behalve de appstore, maar samsung gebruikers hebben google play dat is te vergelijken ;) )
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door Sven »

ElvisFannetjeh schreef:Nu kom ik net van de begrafenis van een goede (elvis)vriend, Peter. Dankzij hem ben ik naar Las vegas kunnen gaan, 2x naar Memphis en naar Bad Nauheim waar Elvis zijn legerdienst deed. En dan had ik het nog niet over de talloze elvisitems die ik dankzij hem kon kopen of de talloze optredens met originele bandleden van Elvis, al dan niet met elvis op groot scherm. En dan nog de vele optredens met Bouke die prachtig elvis zingt. Altijd was Peter daar.
Hij was de voorzitter van de elvisfanclub elvismatters. Ze gaan wel verder, maar het zal toch niet hetzelfde zijn.

Ik weet dat dit jullie misschien niet veel zal zeggen, maar voor mij doet het deugd om dit even te kunnen schrijven.
Gecondoleerd, en veel sterkte!
Margot schreef:
Pomerani schreef:Samsung telefoons kunnen wel veel hebben. Vallen ze op de grond, zit er niet zo snel een krasje in. Je iPhone zou daarentegen meteen helemaal gebarsten zijn.
Helemaal mee eens, plus wat kan een iPhone meer dan een smartphone? (behalve de appstore, maar samsung gebruikers hebben google play dat is te vergelijken ;) )
Je moet Samsung nu niet met een iPhone gaan vergelijken, dat zijn twee hele andere merken. Vergelijk Samsung maar eens met andere Android-modellen, zoals Sony, HTC en Huawei.
Ik had jarenlang een HTC die nog nooit een barst heeft gehad, en ik heb er iets als 3.5 jaar mee gedaan.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door Pomerani »

@ ElvisFannetjeh - Gecondoleerd. Veel sterkte toegewenst.

Waarom kunnen we een iPhone niet vergelijken met een Samsung? Sony is ook een ander merk, HTC en Huawei ook. Je bedoelt wss het besturingssysteem. Maar het besturingssysteem heeft niks te maken met hoeveel een smart phone kan hebben qua stoten en valpartijen.
Ik zie veel vaker mensen met een iPhone die ontzettend snel stuk gaat en een nieuwe moeten hebben dan mensen met een bijvoorbeeld een Samsung.

Ik heb de Samsung Note 4 gekocht, omdat ik een mobiel met S Pen erg fijn vindt en er zitten meer opties op daardoor. De batterij is erg sterk en er zijn verschillende testjes gedaan dat hij met honderden keer vallen nog helemaal heel is.
Maar ook omdat ze alleen nog maar de Note 4 verkochten en de oudere versies niet meer én omdat mijn oude Note stuk was maar dat weten jullie.
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Hoe snel een telefoon stuk gaat ligt ook aan HOE de telefoon valt. Ik heb een ipod van bijna 3,5 jaar oud en een samsung telefoon. Ik ben super voorzichtig met mn spullen, maar toch valr het natuurlijk wel eens. Vooral mn ipod is al best vaak gevallen maar er zit bog geen enkel barstje in of krasje op. Terwijl zo'n ding ook met 1 klap kapot kan zijn

Ik heb er ig altijd een hoesje om en beschermsticker op. Sticker niet op me telefoon. Op die sticker komen zoveel krassen dat ik nauwelijks nog iets kan lezen en het scherm is toch super sterk. Zit nog bijna geen krasje op
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door Sven »

Pomerani schreef:@ ElvisFannetjeh - Gecondoleerd. Veel sterkte toegewenst.

Waarom kunnen we een iPhone niet vergelijken met een Samsung? Sony is ook een ander merk, HTC en Huawei ook. Je bedoelt wss het besturingssysteem. Maar het besturingssysteem heeft niks te maken met hoeveel een smart phone kan hebben qua stoten en valpartijen.
Ik zie veel vaker mensen met een iPhone die ontzettend snel stuk gaat en een nieuwe moeten hebben dan mensen met een bijvoorbeeld een Samsung.

Ik heb de Samsung Note 4 gekocht, omdat ik een mobiel met S Pen erg fijn vindt en er zitten meer opties op daardoor. De batterij is erg sterk en er zijn verschillende testjes gedaan dat hij met honderden keer vallen nog helemaal heel is.
Maar ook omdat ze alleen nog maar de Note 4 verkochten en de oudere versies niet meer én omdat mijn oude Note stuk was maar dat weten jullie.
Omdat we het eerst hadden over Samsung en andere Android toestellen, in die context kan je het niet met elkaar vergelijken, met hoe snel iets barst natuurlijk wel.

Ik heb nu een Nokia Lumia 920 zoals ik al gezegd hebt, en hier zit ook een barst in. En ik heb geen idee hoe het komt, echt niet.
Ik had hem in mijn tas laten zitten tijdens iets op school, en toen ik hem eruit haalde zat er een barst in. Ik had de tas niet verplaatst, ik denk dat ik er per ongeluk tegenaan getrapt heb... nog steeds een mysterie. Ik heb gewoon een goed beschermhoesje, ook met zo'n soort ding tegen het scherm aan, als een boek zeg maar (geen idee hoe het heet).

Hoe snel iets barst ligt idd aan de manier waarop hij valt. Als je een telefoon op zijn scherm valt dan is de kans groot dat hij gebarsten is, maar als hij op de hoek valt en dan op het scherm is hij minder kwetsbaar. En het ligt natuurlijk om het materiaal dat bij het scherm zit.
Een barst heel snel omdat het materiaal waarvan het scherm gemaakt is, vlakbij de randen zit.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Margot
Gebruiker
Berichten: 212
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:21
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door Margot »

Sven schreef:
Pomerani schreef:@ ElvisFannetjeh - Gecondoleerd. Veel sterkte toegewenst.

Waarom kunnen we een iPhone niet vergelijken met een Samsung? Sony is ook een ander merk, HTC en Huawei ook. Je bedoelt wss het besturingssysteem. Maar het besturingssysteem heeft niks te maken met hoeveel een smart phone kan hebben qua stoten en valpartijen.
Ik zie veel vaker mensen met een iPhone die ontzettend snel stuk gaat en een nieuwe moeten hebben dan mensen met een bijvoorbeeld een Samsung.

Ik heb de Samsung Note 4 gekocht, omdat ik een mobiel met S Pen erg fijn vindt en er zitten meer opties op daardoor. De batterij is erg sterk en er zijn verschillende testjes gedaan dat hij met honderden keer vallen nog helemaal heel is.
Maar ook omdat ze alleen nog maar de Note 4 verkochten en de oudere versies niet meer én omdat mijn oude Note stuk was maar dat weten jullie.
Omdat we het eerst hadden over Samsung en andere Android toestellen, in die context kan je het niet met elkaar vergelijken, met hoe snel iets barst natuurlijk wel.

Ik heb nu een Nokia Lumia 920 zoals ik al gezegd hebt, en hier zit ook een barst in. En ik heb geen idee hoe het komt, echt niet.
Ik had hem in mijn tas laten zitten tijdens iets op school, en toen ik hem eruit haalde zat er een barst in. Ik had de tas niet verplaatst, ik denk dat ik er per ongeluk tegenaan getrapt heb... nog steeds een mysterie. Ik heb gewoon een goed beschermhoesje, ook met zo'n soort ding tegen het scherm aan, als een boek zeg maar (geen idee hoe het heet).

Hoe snel iets barst ligt idd aan de manier waarop hij valt. Als je een telefoon op zijn scherm valt dan is de kans groot dat hij gebarsten is, maar als hij op de hoek valt en dan op het scherm is hij minder kwetsbaar. En het ligt natuurlijk om het materiaal dat bij het scherm zit.
Een barst heel snel omdat het materiaal waarvan het scherm gemaakt is, vlakbij de randen zit.
Dat bedoelde ik :lol: Ik snap helemaal niets van besturingssysteem en zo ;)
Mijn vorige samsung mobiel heb ik heel vaak laten vallen (ook op het scherm) en er is geen enkele barst in gekomen. Toen liet ik hem vallen terwijl ik op de bus aan het wachten was maar ik hield hem tegen. Door het tegenhouden was ie heel hard tegen een stenen bank gekomen, een barst dwars over het scherm. Door die barst werkte het scherm niet meer (niet verwonderlijk, je had de barst moeten zien was echt vreemd).
Ik heb gewoon een goed beschermhoesje, ook met zo'n soort ding tegen het scherm aan, als een boek zeg maar (geen idee hoe het heet).
Da's een flipcover, heb ik nu ook ;) In de 3 weken dat ik mijn nieuwe mobiel heb nog maar 2 keer laten vallen (dat is normaal het aantal keren dat ik hem per dag laat vallen :duimomlaag: ), ben nu gewoon veel voorzichtiger geworden met m'n mobiel :tong:
Afbeelding
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door tarac »

Da's een flipcover, heb ik nu ook ;) In de 3 weken dat ik mijn nieuwe mobiel heb nog maar 2 keer laten vallen (dat is normaal het aantal keren dat ik hem per dag laat vallen :duimomlaag: ), ben nu gewoon veel voorzichtiger geworden met m'n mobiel :tong:
Zou een touwtje om je nek misschien een goedkope maar doeltreffende oplossing zijn ?
Lurania
Gebruiker
Berichten: 145
Lid geworden op: 18 nov 2014, 18:43
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door Lurania »

Ik laat ook altijd mijn telefoon vallen haha! Maar ik ben dan ook vrij onhandig en álles valt uit mijn handen, ook bekers en dergelijken.. ik heb zelf ook een Nokia Lumia 920 en ik denk dat ik heb in de afgelopen anderhalf jaar zo'n tweehonderd keer heb laten vallen zonder barstjes.. goede telefoon of stom geluk..?
Gebruikersavatar
Margot
Gebruiker
Berichten: 212
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:21
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door Margot »

tarac schreef:
Da's een flipcover, heb ik nu ook ;) In de 3 weken dat ik mijn nieuwe mobiel heb nog maar 2 keer laten vallen (dat is normaal het aantal keren dat ik hem per dag laat vallen :duimomlaag: ), ben nu gewoon veel voorzichtiger geworden met m'n mobiel :tong:
Zou een touwtje om je nek misschien een goedkope maar doeltreffende oplossing zijn ?
Wie weet, moet ik maar eens uittesten ;) Ik ben eigenlijk echt gewoon heel onhandig... Alleen denk ik dat ze daar op school niet zo blij mee gaan zijn, je mobiel wordt al bijna afgepakt als ie gewoon uit je zak steekt...

(Ik lag echt plat van het lachen door je bericht :lol: )

@Lurania: Dat heb ik ook! SOms heb ik het ene moment iets vast en volgende moment ligt op het onverklaarbare wijze op de grond...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door Sven »

Dit topic is gesloten, zie het lente offtopic.
http://tarac.nl/simsforum/viewtopic.php?f=45&t=1036
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gesloten

Terug naar “Praten”