Downloads weer vinden in game

Hier kan vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RyaNne
Gebruiker
Berichten: 96
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:18
Contacteer:

Downloads weer vinden in game

Bericht door RyaNne »

Hoi hoi,

Ik zit al een hele poos met een vraag over downloads die je zeg maar download en in het spel zet.
Wanneer ik een hele set heb gedownload bijvoorbeeld: een volledige babykamer. Kan ik nooit echt alles van de gedownloade set terug vinden.

Hoe kan dit?? hoe kan ik dit bij elkaar krijgen??
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Downloads weer vinden in game

Bericht door Bee »

Als je een volledige set hebt gedownload staat dat echt in je spel. Je moet alleen wel op de goede plaatsen kijken.
Bij babyspullen vind je die dan toch allemaal terug? Wat ben je kwijt?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: Downloads weer vinden in game

Bericht door tiktokchick »

Heb je een sims3pack of een .package bestand gedownload?
Als je een sims3pack hebt gedownload, dan moet je het installeren met de launcher, en met een .package bestand moet je hem gewoon in je downloads folder ploppen.
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Gebruikersavatar
RyaNne
Gebruiker
Berichten: 96
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:18
Contacteer:

Re: Downloads weer vinden in game

Bericht door RyaNne »

Het is een sims3pack en ja ik heb het geinstalleerd.. maar toch kan ik heel veel objecten niet terug vinden.

Ik heb ze geinstalleerd via de launcher en dan staat het bedje bijvoorbeeld er ook wel tussen, maar de commode of kast weer niet of ik kan deze niet vinden..

kan ik ook op bepaalde naam van de set selecteren??
Lurania
Gebruiker
Berichten: 145
Lid geworden op: 18 nov 2014, 18:43
Contacteer:

Re: Downloads weer vinden in game

Bericht door Lurania »

Misschien een stomme vraag, maar.. heb je wel de hele set gedownload?

Bij TSR bijvoorbeeld, heb je spullen die in een set zitten maar ook los verkrijgbaar zijn. Ik heb zelf weleens per ongeluk één voorwerp gedownload ipv de hele set!

Als je de hele set hebt gedownload, heb je vaak meerdere downloads in het mapje staan.. als je maar één download hebt, is er dus een grotere kans dat je maar één voorwerp gedownload hebt.

Kun je een voorbeeld geven naar een set?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Downloads weer vinden in game

Bericht door Bee »

RyaNne schreef:Het is een sims3pack en ja ik heb het geinstalleerd.. maar toch kan ik heel veel objecten niet terug vinden.

Ik heb ze geinstalleerd via de launcher en dan staat het bedje bijvoorbeeld er ook wel tussen, maar de commode of kast weer niet of ik kan deze niet vinden..

kan ik ook op bepaalde naam van de set selecteren??
Het is heel makkelijk te checken. Installeer 1 set in de launcher. Direct daarna krijg je een verwijzing wát er allemaal is geïnstalleerd aan items. De items die hij dan aangeeft staan echt in je spel. Installeer dus 1 set tegelijk als je wilt weten wat er allemaal in zit.

In de koopmodus moet je naar de juiste afdeling gaan en goed kijken. De plaatjes zijn vaak zo klein dat je heel makkelijk iets over het hoofd ziet.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
noname
Gebruiker
Berichten: 24
Lid geworden op: 31 dec 2015, 13:06
Contacteer:

Re: Downloads weer vinden in game

Bericht door noname »

ik heb hetzelfde, maar ik kan haar en (sommige) accesoires terug vinden maar meubels staan nergens in het spel.
ik heb er inmiddels heel veel gedownload en geiinstalleerd.
in het menu bij downloads staan ze wel maar in het spel niet? :cry:
kan iemand helpen?
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Downloads weer vinden in game

Bericht door BanaanZombie »

Staat bij de download de locatie genoemd? Op de site waar je ze weghaalt zegmaar
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: Downloads weer vinden in game

Bericht door Skai »

Heb je ook bij beelden / accessoires gekeken? Bij mij staan daar vaak een heleboel spullen van sets. Dat is altijd even zoeken, omdat alles daar zo vreselijk door elkaar staat.
Wat misschien ook het geval is: best veel meubels bestaan uit verschillende delen. Dus dan heb je niet één kast, maar verschillende delen die je (vaak met cheats) moet samenvoegen. Misschien dat het daardoor lijkt alsof je niet alles hebt?
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Gebruikersavatar
noname
Gebruiker
Berichten: 24
Lid geworden op: 31 dec 2015, 13:06
Contacteer:

Re: Downloads weer vinden in game

Bericht door noname »

BanaanZombie schreef:Staat bij de download de locatie genoemd? Op de site waar je ze weghaalt zegmaar
ik weet niet precies wat je bedoelt maar ze staan bij mij bij downloads en het is er zoeen die je met dubbelklik erop instaleerd

//EDIT SVEN
Skai schreef:Heb je ook bij beelden / accessoires gekeken? Bij mij staan daar vaak een heleboel spullen van sets. Dat is altijd even zoeken, omdat alles daar zo vreselijk door elkaar staat.
Wat misschien ook het geval is: best veel meubels bestaan uit verschillende delen. Dus dan heb je niet één kast, maar verschillende delen die je (vaak met cheats) moet samenvoegen. Misschien dat het daardoor lijkt alsof je niet alles hebt?
staat dat 'beelden' bij de koopmodus? daar zouden je downloads moeten staan toch?

!
Let erop dat je niet gaat powerposten! Lees nog even de regels door.
Sven
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Downloads weer vinden in game

Bericht door Bee »

In de sims spellen heb je de leefmodus, de koopmodus en de bouwmodus. Volg nog even de lessen in het spel waar je alles kunt vinden. (Reuze handig!)
In bv de koopmodus heb je diverse tabjes waar je de diverse onderdelen kunt vinden. Hetzelfde geldt voor de bouwmodus.

Bij de downloads staat ook altijd vermeld waar je ze in het spel terug kunt vinden maar dan moet je uiteraard wel het verschil weten tussen die modussen.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Downloads weer vinden in game

Bericht door BanaanZombie »

Dat laatst wat bee zegt bedoelde ik ook te zeggen. Vaak, op de plek waar je het download staat vaak vermeld waar de dowbload in het spel te vinden is
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
lobjed
Gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 16 nov 2014, 20:36
Contacteer:

Re: Downloads weer vinden in game

Bericht door lobjed »

Als je het spel opnieuw op start en dan bij downloads kijk staan de spullen er dan ook nog bij. Soms kan het dat je een download installeert en dat hij aan geeft dat hij geinstalleerd is maar als je daarna zoekt kan je het niet vinden. Dit kan bij de store downloads gebeuren.
Gebruikersavatar
noname
Gebruiker
Berichten: 24
Lid geworden op: 31 dec 2015, 13:06
Contacteer:

Re: Downloads weer vinden in game

Bericht door noname »

oja ik snap het, achter de download staat 'object'. die staat dan ergens tussen de koopmodus neem ik aan?
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Downloads weer vinden in game

Bericht door BanaanZombie »

Heb je een link van de download? Dan kan ik t duidelijker uitleggen
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
noname
Gebruiker
Berichten: 24
Lid geworden op: 31 dec 2015, 13:06
Contacteer:

Re: Downloads weer vinden in game

Bericht door noname »

http://www.thesimsresource.com/download ... d/1324718/ (bedoel je dit?) ik heb bijvoorbeeld deze gedownload
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Downloads weer vinden in game

Bericht door BanaanZombie »

Hmm er staat niet eens een locatie bij.. maar je kunt ze dus niet vinden bij je keukenvoorwerpen?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
noname
Gebruiker
Berichten: 24
Lid geworden op: 31 dec 2015, 13:06
Contacteer:

Re: Downloads weer vinden in game

Bericht door noname »

BanaanZombie schreef:Hmm er staat niet eens een locatie bij.. maar je kunt ze dus niet vinden bij je keukenvoorwerpen?
nee klopt. wat je gedownload hebt heeft toch zo'n simstekentje in het hoekje?
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Downloads weer vinden in game

Bericht door BanaanZombie »

Een plumbob? Nee volgens mij staat er niks in het hoekje
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
xJessica
Oud-staflid
Berichten: 526
Lid geworden op: 16 nov 2014, 10:34
Contacteer:

Re: Downloads weer vinden in game

Bericht door xJessica »

BanaanZombie schreef:Een plumbob? Nee volgens mij staat er niks in het hoekje
Dat hoeft idd niet perse. Er staan wel plumbobs bij items die met een bepaalde uitbreiding meekomen. Alle items die nieuw zijn van bv Exotisch Eiland zullen het tekentje van Exotisch Eiland bij het item hebben
Not all monsters do monstrous things
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Downloads weer vinden in game

Bericht door Bee »

noname schreef:ik heb hetzelfde, maar ik kan haar en (sommige) accesoires terug vinden maar meubels staan nergens in het spel.
ik heb er inmiddels heel veel gedownload en geiinstalleerd.
in het menu bij downloads staan ze wel maar in het spel niet? :cry:
kan iemand helpen?
Weet je wel zeker dat je het goed doet? Lees nog even deze handleiding over downloaden van spullen: viewtopic.php?f=17&t=21
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Downloads weer vinden in game

Bericht door BanaanZombie »

Ik krijg het idee dat je ze gewoon over het hoofd ziet omdat je naar die plumbob zit te zoeken, die er niet staat
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
noname
Gebruiker
Berichten: 24
Lid geworden op: 31 dec 2015, 13:06
Contacteer:

Re: Downloads weer vinden in game

Bericht door noname »

ik ga nog even goed kijken miss zie ik ze idd wel over het hoofd
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: Downloads weer vinden in game

Bericht door Skai »

Beelden staat bij de eetkamer in de koopmodus. Bij mij staan de meeste downloads daar tussen de prullaria.

Bij mij komt er overigens wel altijd een teken bij als ik iets gedownload heb. Geen plumbob (dat is alleen bij uitbreidingspakketten), maar een soort tasje of zo. Ik kan ook bij de koopmodus iets selecteren dat ik alleen gedownloade objecten kan zien. Kan je zoiets niet proberen? Dan kan je ze ook makkelijker vinden.
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Gebruikersavatar
noname
Gebruiker
Berichten: 24
Lid geworden op: 31 dec 2015, 13:06
Contacteer:

Re: Downloads weer vinden in game

Bericht door noname »

hoi! bedankt allemaal voor jullie hulp. na lang kijken en zoeken op internet snap ik eindelijk wat de oorzaak is, t was best wel logisch...ik heb namelijk de nieuwste update niet :roll: nogmaals bedankt :)
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Downloaden”