Sims 4 sluit opeens af

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
sharon123100
Gebruiker
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mar 2015, 15:54
Contacteer:

Sims 4 sluit opeens af

Bericht door sharon123100 »

Beste mensen, ik heb de sims 4 nu een week en hij wil niet meer openen , hij zegt de hele tijd reageert niet. weet iemand hoe ik weer sims kan spelen want wil hem niet verwijderen want dan ben ik alles kwijt. IK heb een Intel grafische kaart.
Liefs Sharon
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Sims 4 sluit opeens af

Bericht door Sven »

sharon123100 schreef:Beste mensen, ik heb de sims 4 nu een week en hij wil niet meer openen , hij zegt de hele tijd reageert niet. weet iemand hoe ik weer sims kan spelen want wil hem niet verwijderen want dan ben ik alles kwijt. IK heb een Intel grafische kaart.
Liefs Sharon
Let op de opmaak! Je had net je lettertype heel groot gemaakt, dit heb ik weer verwijderd. Zou je even de forumregels kunnen doorlezen? Verder ga ik je bericht ook even verplaatsen naar Sims 4 - Technisch, dat is waar dit onderwerp beter past.

Verder, een Intel grafische kaart is NIET geschikt voor de Sims 4. Of dat ook de oorzaak is voor het probleem... geen idee, maar je computer is dus niet geschikt.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: Sims 4 sluit opeens af

Bericht door Joyce »

sharon123100 schreef:Beste mensen, ik heb de sims 4 nu een week en hij wil niet meer openen , hij zegt de hele tijd reageert niet. weet iemand hoe ik weer sims kan spelen want wil hem niet verwijderen want dan ben ik alles kwijt. IK heb een Intel grafische kaart.
Liefs Sharon
Is het net als dit probleem hier: http://simsforum.tarac.nl/viewtopic.php?f=10&t=1041

Dat komt namelijk door een Origin update, je hoeft alleen origin in game uit te schakelen dan werkt het nog, ook kan je gewoon in de gallerij dan :)
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Technisch”