GP's en EP's starten niet mee op

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

GP's en EP's starten niet mee op

Bericht door Joyce »

Ik heb dus wel last van iets geks, ongeveer 3 van de 10 keer dat ik de sims opstart herkent hij niet dat ik In de Natuur en Aan het Werk erbij heb geïnstalleerd, om te checken kijk ik even tussen de werelden en daar staan ze dan inderdaad niet. Als ik het spel dan even afsluit, zonder op te slaan natuurlijk en weer opstart zitten ze er wel weer netjes bij, maar hebben andere hier ook last van?
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: GP's en EP's starten niet mee op

Bericht door Sven »

Misschien wel...
Is het ook zou bij jou dat savegames niet geladen kunnen worden, en dat je dan weer terug gaat naar het scherm waar je de werelden kan kiezen?
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: GP's en EP's starten niet mee op

Bericht door Joyce »

M'n saves laadt hij wel allemaal, ik kom ook in de goede wereld terecht maar hij geeft dan meteen het bericht dat er spullen ontbreken, en dan check ik de werelden en staan ze er niet meer, verder laadt hij echt alles perfect..
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: GP's en EP's starten niet mee op

Bericht door Bee »

Heeft Origin je Game 'bijgewerkt' na installatie van downloads?
Lees even dit: http://sims4.weebly.com/origin-en-downloads.html
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: GP's en EP's starten niet mee op

Bericht door tarac »

Ik heb vandaag met opzet mijn simsspel laten verzieken door mijn origineel gekochte basisspel via Origin bij te laten werken.
Resultaat: ik heb alleen nog maar het basisspel en de gedownloade uitbreidingen zijn onbruikbaar gemaakt.

Volledig verslag, zie viewtopic.php?f=11&t=1114
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: GP's en EP's starten niet mee op

Bericht door Joyce »

Nee, Origin heeft niks gedaan, daar let ik wel altijd op, maar het is ook niet dat het echt onbruikbaar is hoor mijn spel, ik kan het gewoon opstarten alleen die pakketen zitten er niet bij, en als ik hem even afsluit en weer opstart staan ze er weer bij, net alsof hij even die 2 niet 'ingeplugt' had.
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
Gebruikersavatar
garapoes
Gebruiker
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:08
Contacteer:

Re: GP's en EP's starten niet mee op

Bericht door garapoes »

Start je hem misschien op een andere manier op (andere snelkoppeling)? Anders zou ik het ook niet weten. Toch wel gek dat hij het de ene keer wel doet en de andere keer niet.
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: GP's en EP's starten niet mee op

Bericht door Joyce »

Nee altijd met de zelfde, ja had het al een tijdje, ook toen dat In De Natuur er alleen nog was, maar ik vroeg me af of andere mensen hier misschien ook wel eens mee te kampen hebben
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: GP's en EP's starten niet mee op

Bericht door tarac »

Joyce schreef:Nee altijd met de zelfde, ja had het al een tijdje, ook toen dat In De Natuur er alleen nog was, maar ik vroeg me af of andere mensen hier misschien ook wel eens mee te kampen hebben
Probeer het eens met een nieuwe Sims-4 map in MIjn Documenten.
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: GP's en EP's starten niet mee op

Bericht door Joyce »

tarac schreef:
Joyce schreef:Nee altijd met de zelfde, ja had het al een tijdje, ook toen dat In De Natuur er alleen nog was, maar ik vroeg me af of andere mensen hier misschien ook wel eens mee te kampen hebben
Probeer het eens met een nieuwe Sims-4 map in MIjn Documenten.
Ik zal het proberen, maar ik denk niet dat het uitmaakt, omdat ik hem intussen ook al eens verwijderd heb met REVO en weer geïnstalleerd, overigens niet vanwege dit probleem hoor. Ik edit even als ik het heb geprobeerd!
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: GP's en EP's starten niet mee op

Bericht door tarac »

Joyce schreef:
Ik zal het proberen, maar ik denk niet dat het uitmaakt, omdat ik hem intussen ook al eens verwijderd heb met REVO en weer geïnstalleerd, overigens niet vanwege dit probleem hoor. Ik edit even als ik het heb geprobeerd!
Verwijderen met Revo laat je spelgegevens ongemoeid, dus die blijven gewoon bestaan.
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: GP's en EP's starten niet mee op

Bericht door Joyce »

tarac schreef:
Joyce schreef:
Ik zal het proberen, maar ik denk niet dat het uitmaakt, omdat ik hem intussen ook al eens verwijderd heb met REVO en weer geïnstalleerd, overigens niet vanwege dit probleem hoor. Ik edit even als ik het heb geprobeerd!
Verwijderen met Revo laat je spelgegevens ongemoeid, dus die blijven gewoon bestaan.
Ik verwijder handmatig vaak nog de overgebleven gegevens, maar ik heb de map nu even vervangen dus afwachten of hij het weer gaat doen..
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Technisch”