Origin account verwijderd?

Hier kan je over dingen praten die niets met de Sims te maken hebben.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Anne
Gebruiker
Berichten: 60
Lid geworden op: 08 apr 2015, 18:54
Contacteer:

Origin account verwijderd?

Bericht door Anne »

Als eerste, sorry als het in het verkeerde board staat. Ik heb geen flauw idee waar ik het in zou moeten zetten.

Dan als tweede, ik heb een vrij groot probleem (voor mij dan :clown:). Ik ben sinds een paar dagen (automatisch) uitgelogd van Origin, maar ik heb er verder geen aandacht aan besteed. Dan wilde ik vandaag weer Sims 4 spelen, maar het blijkt dat ik het nog moet updaten voordat ik dat kan doen. Dus ik log in met het email-adres en wachtwoord waarvan ik overtuigt was dat dat mijn account was, maar het blijkt niet te werken. Andere mogelijke gebruikersnamen, email-adressen en wachtwoorden geprobeerd, maar niks werkt. Dan besluit ik om maar een nieuw account te maken, blijkt dan dat het email-adres en het wachtwoord waarvan ik dacht dat ik er al een account mee had, beschikbaar te zijn (kunnen jullie het nog volgen?). Dat vond ik dus al een beetje raar, maar ik ging gewoon door. Zonder problemen een account gemaakt. Maar dan blijkt dus dat je je Sims 4 Product code maar één keer kan gebruiken. Ik had dat al eens eerder gehoord, maar ik wilde het toch proberen. Dan krijg ik dus de melding dat die code al in gebruik is.

Dit is vrij frustrerend want ik heb wel mooi voor dit spel betaald, en ook nog voor Aan Het Werk. Weet iemand wat ik kan doen? Of hoe ik contact op kan nemen met Origin/EA? Want ik vind dit wel een beetje heel erg vervelend...

En anders, weet iemand een manier om achter mijn echte account te komen voor het geval dat het dit email-adres en/of gebruikersnaam niet was (ik ben er eigenlijk zeker van dat het dat wél was, maar ik kan het ook net zo goed fout hebben.)?

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
xJessica
Oud-staflid
Berichten: 526
Lid geworden op: 16 nov 2014, 10:34
Contacteer:

Re: Origin account verwijderd?

Bericht door xJessica »

Ik denk niet dat wij hier iets aan kunnen doen. Hiervoor zul je contact moeten opnemen met Origin, contactgegevens staan als het goed is hier.

Trouwens, heb je ook al geprobeerd om de Wachtwoord vergeten optie te gebruiken? Misschien dat je toch iets met het wachtwoord verkeerd doet.
Not all monsters do monstrous things
Gebruikersavatar
Anne
Gebruiker
Berichten: 60
Lid geworden op: 08 apr 2015, 18:54
Contacteer:

Re: Origin account verwijderd?

Bericht door Anne »

@xJessica, yep. All geprobeerd, maar ik kreeg geen email. :/ En haha, ik weet dat jullie er niks aan kunnen doen... ik wilde alleen zien of jullie me konden helpen met wat ik verder moest doen, want dat wist ik niet. Bedankt voor de link, en voor je reactie in het algemeen. ^ω^
Plaats reactie

Terug naar “Praten”