2e scherm

Hier kan je algemene technische vragen stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RyaNne
Gebruiker
Berichten: 96
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:18
Contacteer:

2e scherm

Bericht door RyaNne »

Hoi hoi,

Ik heb een extra monitor aan mijn laptop aangesloten (omdat ik dit gewoon makkelijker vind met werken met bepaalde programma's.
maar ik heb een vraagje.

Wanneer ik de sims start en dit op 1 scherm (bijvoorbeeld laptopscherm) zet kan ik tijdens het spelen niet naar andere scherm heen, om bijvoorbeeld wat anders te doen op internet ff rondkijken ofzo.

Iemand een idee of dit anders kan? want wanneer ik aan het spelen ben en ik wil iets opzoeken of ik wil een huis nabouwen, moet ik eerst Alt tab doen en dan kijken naar de website en dan weer terug naar de game..

Afbeelding
Gebruikersavatar
xJessica
Oud-staflid
Berichten: 526
Lid geworden op: 16 nov 2014, 10:34
Contacteer:

Re: 2e scherm

Bericht door xJessica »

Volgens mij kan dit niet anders tenzij je de Sims niet op fullscreen speelt
Not all monsters do monstrous things
Gebruikersavatar
xSiimOne
Gebruiker
Berichten: 138
Lid geworden op: 24 dec 2014, 17:24
Contacteer:

Re: 2e scherm

Bericht door xSiimOne »

Er is een optie voor sims 4 "Vol in venster". Dus dan is hij alsnog over je hele scherm,
maar dan met een randje. Misschien dat dit werkt? Is misschien iets storender dan
volledig scherm, maar het is iig een oplossing :)
Gebruikersavatar
ElvisFannetjeh
Gebruiker
Berichten: 324
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:25
Contacteer:

Re: 2e scherm

Bericht door ElvisFannetjeh »

xSiimOne schreef:Er is een optie voor sims 4 "Vol in venster". Dus dan is hij alsnog over je hele scherm,
maar dan met een randje. Misschien dat dit werkt? Is misschien iets storender dan
volledig scherm, maar het is iig een oplossing :)
Dat is wat ik eigenlijk altijd doe als ik een huis maak ofzo, maar dan voor Sims 2.
Als je meerdere programma's tegelijk hebt openstaan, vraagt dit meer van je computer en Sims 4 is nu eenmaal zwaarder dan Sims 2.
Gebruikersavatar
RyaNne
Gebruiker
Berichten: 96
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:18
Contacteer:

Re: 2e scherm

Bericht door RyaNne »

Naja dit gaat om de sims 3 :P ik kan in ieder geval wel op het 2e scherm een foto van een huis die ik wil na maken als bureaubladachtergrond doen en dan kan ik full screen spelen bij de sims 3.. dan moet het maar op deze manier.. ik weet dat ooit wanneer ik uit huis 2 super grote beeldschermen ga nemen :P
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: 2e scherm

Bericht door tarac »

RyaNne schreef:Naja dit gaat om de sims 3 :P ik kan in ieder geval wel op het 2e scherm een foto van een huis die ik wil na maken als bureaubladachtergrond doen en dan kan ik full screen spelen bij de sims 3.. dan moet het maar op deze manier.. ik weet dat ooit wanneer ik uit huis 2 super grote beeldschermen ga nemen :P
Met 2 beeldschermen aan 1 computer zal het nooit lukken. Zelfs al hang je er 10 schermen aan.
Je hebt simpelweg dan een 2e computer nodig of een tablet
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen - Technisch spreekuur”