Whatsapp op pc

Hier kan je over dingen praten die niets met de Sims te maken hebben.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Whatsapp op pc

Bericht door Skai »

Hallo mensen,

Ik krijg over een paar weken een nieuwe simkaart, dus ik moet whatsapp overzetten. Nu wil ik graag mijn gesprekken bewaren.
Helaas blijven die niet gewoon staan bij een nieuw nummer.

Dus ik wilde WA op de pc zetten, in de hoop dat de gesprekken dan wel behouden worden. Dat heb ik nu geprobeerd via WA web, alleen moet je voor gesprek behoud perse constante wifi hebben. (Anders moet je opnieuw inloggen en dan zijn de gesprekken alsnog weg bij een nieuw nr).

Nu vind ik op internet verschillende sites waar je WA ook kan downloaden, bijv via bluestacks.
Maar werkt dit echt? Is het geen betrouwbaar? En kan ik gewoon mijn berichten bewaren op die manier?

Ik dacht, vraag het aan jullie computer techneuten, want ik ben echt een leek op dat gebied haha.
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Whatsapp op pc

Bericht door Bee »

Ik zou zelf het zekere voor het onzekere nemen en ze gewoon naar mijn PC downloaden. Met een nieuw telefoonnummer gaat het denk ik niet lukken om ze over te zetten. Heb er zelf geen ervaring mee maar vond dit artikel, hoop dat het helpt:
http://www.whatsapp.com/faq/nl/wp/22548236
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: Whatsapp op pc

Bericht door Skai »

Bee schreef:Ik zou zelf het zekere voor het onzekere nemen en ze gewoon naar mijn PC downloaden. Met een nieuw telefoonnummer gaat het denk ik niet lukken om ze over te zetten. Heb er zelf geen ervaring mee maar vond dit artikel, hoop dat het helpt:
http://www.whatsapp.com/faq/nl/wp/22548236