Het dromen topic!

Hier kan je over dingen praten die niets met de Sims te maken hebben.
Gesloten
NoodleBanana

Het dromen topic!

Bericht door NoodleBanana »

Het dromen topic!

Dit topic gaat over je dromen.
Je kan hier je droom vertellen of vragen wat je droom betekent!
Dan kunnen anderen je helpen en misschien heb je wel dezelfde soort droom als iemand anders!

Hebben jullie ook wel eens dat je in 1 keer wakker schiet en dat je dan helemaal met je benen gaat schokken
omdat je denkt dat je ergens af valt :overdrlach: ?


!
Berichten volledig in kleur zijn niet toegestaan
~BanaanZombie
Laatst gewijzigd door NoodleBanana op 26 okt 2015, 18:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het dromen topic!

Bericht door BanaanZombie »

NoodleBanana, het is niet de bedoeling dat je de Mod meldingen die wij maken in je bericht verwijdert. Dat slaat echt gewoon nergens op. Houd je gewoon aan de forumregels en denk niet dat je ons om de tuin kunt leiden.
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
NoodleBanana

Re: Het dromen topic!

Bericht door NoodleBanana »

BanaanZombie schreef:NoodleBanana, het is niet de bedoeling dat je de Mod meldingen die wij maken in je bericht verwijdert. Dat slaat echt gewoon nergens op. Houd je gewoon aan de forumregels en denk niet dat je ons om de tuin kunt leiden.
Sorry dat was niet zo bedoeld ik dacht ik haal hem weg want ik dacht dat hij voor mij bedoeld was en dat ik hem gewoon weg mocht halen! Je mag het best zeggen en ik snap ook wel dat ik echt raar doe op het forum maar ik probeer echt mijn best te doen. Als je zoiets wilt zeggen kan het toch ook wel op een iets rustigere manier? Ik ben ook een mens. Dit was niet gemeen bedoeld hoor.
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Het dromen topic!

Bericht door Sven »

NoodleBanana schreef:
BanaanZombie schreef:NoodleBanana, het is niet de bedoeling dat je de Mod meldingen die wij maken in je bericht verwijdert. Dat slaat echt gewoon nergens op. Houd je gewoon aan de forumregels en denk niet dat je ons om de tuin kunt leiden.
Sorry dat was niet zo bedoeld ik dacht ik haal hem weg want ik dacht dat hij voor mij bedoeld was en dat ik hem gewoon weg mocht halen! Je mag het best zeggen en ik snap ook wel dat ik echt raar doe op het forum maar ik probeer echt mijn best te doen. Als je zoiets wilt zeggen kan het toch ook wel op een iets rustigere manier? Ik ben ook een mens. Dit was niet gemeen bedoeld hoor.
Het is niet de bedoeling dat je een modbreak weghaalt. Die zijn er ook zodat andere mensen nog even de regel zien, waardoor ook anderen het minder snel breken doordat ze de regel niet kennen of vergeten zijn.
Het feit dat Banaanzombie het op deze toon zegt is omdat we het al vaak rustig geprobeerd hebben maar dat niet blijkt te helpen.
Als je niet de modbreak had verwijderd of de regels gewoon niet had gebroken kon je dit voorkomen.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
NoodleBanana

Re: Het dromen topic!

Bericht door NoodleBanana »

Sven schreef:
NoodleBanana schreef:
BanaanZombie schreef:NoodleBanana, het is niet de bedoeling dat je de Mod meldingen die wij maken in je bericht verwijdert. Dat slaat echt gewoon nergens op. Houd je gewoon aan de forumregels en denk niet dat je ons om de tuin kunt leiden.
Sorry dat was niet zo bedoeld ik dacht ik haal hem weg want ik dacht dat hij voor mij bedoeld was en dat ik hem gewoon weg mocht halen! Je mag het best zeggen en ik snap ook wel dat ik echt raar doe op het forum maar ik probeer echt mijn best te doen. Als je zoiets wilt zeggen kan het toch ook wel op een iets rustigere manier? Ik ben ook een mens. Dit was niet gemeen bedoeld hoor.
Het is niet de bedoeling dat je een modbreak weghaalt. Die zijn er ook zodat andere mensen nog even de regel zien, waardoor ook anderen het minder snel breken doordat ze de regel niet kennen of vergeten zijn.
Het feit dat Banaanzombie het op deze toon zegt is omdat we het al vaak rustig geprobeerd hebben maar dat niet blijkt te helpen.
Als je niet de modbreak had verwijderd of de regels gewoon niet had gebroken kon je dit voorkomen.
Ja oke, dat is waar misschien kunnen jullie hem dan wel terug plaatsen?
Maar misschien komt dat bij mij wel anders over dan bij een ander. Ik vond de toon gewoon naar en het kon wel gewoon duidelijk zijn maar 'dat slaat nergens op' vind ik niet echt een leuke toon :traan: .
Gesloten

Terug naar “Praten”