Uitbreiding verwijderen

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Apple
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 nov 2015, 23:04
Contacteer:

Uitbreiding verwijderen

Bericht door Apple »

Goedemiddag,

Ik heb net al het een ander uitgezocht maar kan niet echt een duidelijk antwoord vinden. Ik wil graag een uitbreiding verwijderen, namelijk Beestenbende. Dit is mijn laatste download dus ik hoef niet eerst andere uitbreidingen te verwijderen. Maar ik kan nergens ontdekken waar dit nou moet..

Groet,
Apple
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Uitbreiding verwijderen

Bericht door tarac »

Installeer Revo Uninstaller (gratis), Run het en klik met rechts op Beestenbende (Pets) - kies de-installeren.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Uitbreiding verwijderen

Bericht door Bee »

Apple schreef:Goedemiddag,

Ik heb net al het een ander uitgezocht maar kan niet echt een duidelijk antwoord vinden. Ik wil graag een uitbreiding verwijderen, namelijk Beestenbende. Dit is mijn laatste download dus ik hoef niet eerst andere uitbreidingen te verwijderen. Maar ik kan nergens ontdekken waar dit nou moet..

Groet,
Apple

Ik heb je bericht even verplaatst naar Platform 'Apple'.
Hoe verwijder je normaal gesproken programma's op je Apple computer?
Op de Windows PC gebruiken we daarvoor Revo Uninstaller ...
Ik heb hier een Mac versie gevonden: http://www.revouninstallermac.com/
Verwijder op de hoogste stand en laat daarna zoeken naar overgebleven registerinstellingen en verwijder die ook.
Ruim je cachebestanden daarna op.
Start je Mac opnieuw op.

Of je spel daarna nog goed werkt zal moeten blijken. Mijn ervaring daarin is dat opnieuw installeren beter werkt.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Apple
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 nov 2015, 23:04
Contacteer:

Re: Uitbreiding verwijderen

Bericht door Apple »

Bee schreef:
Apple schreef:Goedemiddag,

Ik heb net al het een ander uitgezocht maar kan niet echt een duidelijk antwoord vinden. Ik wil graag een uitbreiding verwijderen, namelijk Beestenbende. Dit is mijn laatste download dus ik hoef niet eerst andere uitbreidingen te verwijderen. Maar ik kan nergens ontdekken waar dit nou moet..

Groet,
Apple

Ik heb je bericht even verplaatst naar Platform 'Apple'.
Hoe verwijder je normaal gesproken programma's op je Apple computer?
Op de Windows PC gebruiken we daarvoor Revo Uninstaller ...
Ik heb hier een Mac versie gevonden: http://www.revouninstallermac.com/
Verwijder op de hoogste stand en laat daarna zoeken naar overgebleven registerinstellingen en verwijder die ook.
Ruim je cachebestanden daarna op.
Start je Mac opnieuw op.

Of je spel daarna nog goed werkt zal moeten blijken. Mijn ervaring daarin is dat opnieuw installeren beter werkt.
Hhaha, ik heb geen Apple computer. Al zou je dat wel denken met mijn gebruikersnaam haha.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Uitbreiding verwijderen

Bericht door BanaanZombie »

Daarom heb ik hem nu weer terug gezet haha. Maar ik wiis je graag op Taracs bericht :)
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Uitbreiding verwijderen

Bericht door Bee »

Apple schreef:
Hhaha, ik heb geen Apple computer. Al zou je dat wel denken met mijn gebruikersnaam haha.
Ja is een tikkie verwarrend ... waarom noem je jezelf appel als je een peer bent ... :mrgreen:
Nu ja eind goed al goed. De rest van mijn advies is natuurlijk nog wel van kracht ook al heb je dan geen Mac, je moet dan alleen de Revo voor Windows hebben .. :knip:
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Apple
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 nov 2015, 23:04
Contacteer:

Re: Uitbreiding verwijderen

Bericht door Apple »

Bee schreef:
Apple schreef:
Hhaha, ik heb geen Apple computer. Al zou je dat wel denken met mijn gebruikersnaam haha.
Ja is een tikkie verwarrend ... waarom noem je jezelf appel als je een peer bent ... :mrgreen:
Nu ja eind goed al goed. De rest van mijn advies is natuurlijk nog wel van kracht ook al heb je dan geen Mac, je moet dan alleen de Revo voor Windows hebben .. :knip:
Haha, ik snap je verwarring. Ik heb alles van Apple, behalve een iMac.

Het is gelukt! Bedankt Tarac en Bee!
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Technisch”