Sims 3 installeren op D schijf.

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Sims 3 installeren op D schijf.

Bericht door Femke »

Hoi allemaal!

Ik wil weer graag Sims 3 gaan spelen, nu passen alleen alle uitbreidingen etc. niet meer op mijn C schijf. Mijn vraag is dus, kan ik deze games ook op mijn D schijf installeren? Alvast bedankt!

Afbeelding

Is het eventueel ook mogelijk om het geheugen op mijn laptop uit te breiden? Want het is echt waardeloos. :ironie:
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims 3 installeren op D schijf.

Bericht door Bee »

Dat is geen enkel probleem. Kiezen voor aangepaste installatie en dan je D schijf.
Het is natuurlijk wel zo dat je spelbestanden altijd op je C: schijf in Documenten/Electronic Arts terechtkomen, daar moet je wel rekening mee houden.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Sims 3 installeren op D schijf.

Bericht door Femke »

Oh oké, maar dat is geen probleem lijkt me? Bedankt in ieder geval Bee!
Ik meen wel ooit ergens gelezen te hebben dat wanneer je Sims op een andere schijf installeert, het speller langzamer werkt?
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Sims 3 installeren op D schijf.

Bericht door BanaanZombie »

Daar is niets van waar, volgens mij heeft dat echt er alleen mee te maken of je pc geschikt is en of hij niet te vol staat. Als je je spel op een andere schijf installeert die al vrij vol staat kan ik me voorstellen dat je spel langzamer is
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Sims 3 installeren op D schijf.

Bericht door Femke »

Oh oké, dat verklaart een hoop inderdaad. Bedankt beide! Kan ik eindelijk weer lekker Sims gaan spelen. :D
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 3 installeren op D schijf.

Bericht door tarac »

Femke schreef:Oh oké, dat verklaart een hoop inderdaad. Bedankt beide! Kan ik eindelijk weer lekker Sims gaan spelen. :D
Het is wel aan te bevelen om je oude sims 3 spellen van de C schijf te verwijderen met Revo en dan alles te installeren op je D schijf
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Technisch”