Spel werkt niet meer

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Translator
Gebruiker
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 jul 2015, 11:35
Contacteer:

Spel werkt niet meer

Bericht door Translator »

Hey

Omdat ik niet erg tevreden ben over sims 4 en haar "uitbreidingen" leek het me leuk om andere versies te spelen. Sims 2 & 3 vond ik vroeger erg leuk. Sims 2 werkt op mijn computer, sims 3 niet. Ik had erg veel uitbreidingen, waaronder ook een paar gedownloade versies (via deze site). Alles werkte altijd perfect tot op een bepaald moment. Maar dat is al een hele tijd geleden.
Nu zou ik graag terug sims 3 spelen maar ik krijg altijd de foutmelding; "er is een fout opgetreden bij het opstarten, bekijk het logboek voor meer details".
Ik heb die foutmelding al meermaals opgezocht en gevonden op deze site en alle stapjes gedaan. Toch kan ik het spel niet spelen.
Zelfs verwijderen en opnieuw installeren werkt niet, misschien omdat er toch ergens bestandjes achterblijven?

Zou iemand me kunnen helpen?

Bedankt!
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Spel werkt niet meer

Bericht door Bee »

Translator schreef: Ik heb die foutmelding al meermaals opgezocht en gevonden op deze site en alle stapjes gedaan. Toch kan ik het spel niet spelen.
Zelfs verwijderen en opnieuw installeren werkt niet, misschien omdat er toch ergens bestandjes achterblijven?

Zou iemand me kunnen helpen?

Bedankt!
Misschien kun je dan even kijken of je handmatig nog iets vindt van het register:
http://tarac.nl/Sims-3/Register%20verwijderen.html

Verwijder je spellen altijd met Revo Uninstaller, daarna op scannen klikken en de restbestanden verwijderen. Verwijder ook de lege mappen met revo en alles van EADM en Origin
Register opschonen met CCleaner en met Eusing Registry Cleaner - PC opnieuw opstarten
Daarna pas weer opnieuw installeren

Hier nog even de beschreven oplossing bij jouw probleem (voor de volledigheid)
http://tarac.weebly.com/oplossing-1.html
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Technisch”