Kan niet spelen in Isla Paradiso

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
veerlegeorgia

Kan niet spelen in Isla Paradiso

Bericht door veerlegeorgia »

Hallo,

Ik heb de Exotisch Eiland download via deze site gehaald (torrent), om te testen of deze uitbreiding wel compatibel is met mijn PC (ivm alle lag enzo)
Ik speel normaal zonder problemen, lag of andere foutjes in het spel (+4 andere uitbreidingen).

Ik kan niet spelen in Isla Paradiso!

- Sims opstarten
- Isla Paradiso
- CAS werkt gewoon
- Als ik een kavel wil uitzoeken, kan ik geen 'nieuwe' woonboot maken, dan gaat hij gewoon niet door zeg maar.
- Als ik dan een normaal huis wil uitzoeken, kan ik ineens allemaal huizen voor 300 simoleons kopen (exclusief meubilair)
- Nadat ik mijn huis gekocht heb, crasht de game en ben ik terug op mijn bureaublad.

Ik heb m'n modmapje al leeggehaald, de cachebestanden verwijderd, de game-downloads verwijderd, maar het wil niet lukken! De versie van m'n spel is 1.55. Mijn computer voldoet wel gewoon aan de systeemeisen. En oh ja, ik heb windows 10, 64bit

Is er iemand die hier iets van weet en mij goede raad kan geven?

Veerle
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Kan niet spelen in Isla Paradiso

Bericht door Bee »

Download de laatste patch 1.67. Je kunt hem hier vinden: http://tarac.nl/Sims-3/sims%203%20laatste%20patch.html
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Kan niet spelen in Isla Paradiso

Bericht door tarac »

1. Wij kunnen niet garanderen dat torrents ook goed werken.
2. Je moet updaten naar versie 1.67, zie deze pagina

Torrent-bestanden werken met cracks, wij werken meestal met virtuele kopietjes van de originele CD's die dan via PowerIso gekoppeld moeten worden aan je hoogste uitbreiding voor het spel.
Maar in beide gevallen moet je eerst update 1.67 uitvoeren alvorens je exotisch eiland en vooruit in de tijd goed kunt installeren.
De cracks voor de latere spellen (vanaf Levensweg) moeten in de basismap geplaatst worden en niet in de uitbreidingen zelf.

EDIT:
Waarschijnlijk moet je Isla Paradiso eerst weer van je computer verwijderen met Revo Uninstaller.
Daarna de nieuwste patch 1.67 plaatsen
Daarna Isla Paradiso opnieuw installeren en de bijbehorende crack plaatsen.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Kan niet spelen in Isla Paradiso

Bericht door BanaanZombie »

Dat je überhaupt gelukt is exotisch eiland te installeren zonder patxh 1.67 verbaast me
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Technisch”