Met gepaste trots en na veel testen presenteren wij u: De Simsforum Server voor The Sims Online!
Wat is het?
The Sims Online (of 'FreeSO') is een spel dat erg lijkt op het orginele The Sims, maar dan online! In plaats van dat je een gezin speelt, speel je nu met 1 Sim op een online server waar je kan praten en interacten met andere spelers. Hierdoor gaan veel leuke mogelijkheden open, de spelwereld is namelijk voor spelers, door spelers. Op onze Simsforum server krijgt elke speler een stukje land of een appartement waarmee hij of zij kan doen wat ie wil. Dat betekend dat je er een huis op kan bouwen, maar ook een winkel, een cafe, een discotheek... de mogelijkheden zijn groot!

Kopen en bouwen
Kopen en bouwen kan je alleen als je mij een berichtje (PB) stuurt met je in-game naam en het stuk land dat je graag wilt bebouwen. Dan kunnen wij dat in onze database zetten, en geven we je sim permissies om te bouwen en in te richten

Plaatjes van op de server
Een algemeen beeld van hoe het er aan toegaat op de server

Bouwtips
Wil je graag bouwen, maar weet je niet wat? Hieronder een lijst van enkele bouwwerken die onze server zal appreciëren! Je moet je hier natuurlijk niet aan houden, deze lijst is alleen opgesteld voor diversiteit van gebouwen in de server te helpen. Het getal achter de locatie geeft aan hoe vaak het al gebouwd is
Gebouwen:
-Park
-Cafe(1)
-Plein(1)
-Disco
-Stadhuis
-Kledingwinkel
-Plein
-Snackbar (Tip: The Sims Online heeft 2 exlusieve McDonalds voorwerpen voor je snackbar!)
Handleidingen
Ik en Sven hebben 2 handleidingen gemaakt om je weg te vinden in FreeSO en hoe het te installeren:
TSO en FreeSO installeren: http://www.tarac.nl/simsforum/viewtopic.php?f=97&t=1898
Verbinden met een server: http://www.tarac.nl/simsforum/viewtopic.php?f=97&t=1895
Problemen met de server?
Kan je geen verbinding maken met de server (Voortgangsbalk blijft op 0%) ? Meld het dan alsjeblieft aan mij (Iemand1).
Serverip:
Het iP om te verbinden met de server is simsforumonline.ddns.net
-------------
We hopen dat jullie veel plezier beleven op de server! Lukt iets niet of heb je vragen? Aarzel niet om je vragen te stellen