Installatiewizard sluit vanzelf af

Hier kan je technische vragen stellen.
Gebruikersavatar
xJessica
Oud-staflid
Berichten: 526
Lid geworden op: 16 nov 2014, 10:34
Contacteer:

Installatiewizard sluit vanzelf af

Bericht door xJessica »

Gevraagd door fleurverburgtx

Kan iemand me helpen?! Ik heb de Sims 3 al een tijdje niet gespeeld en wilde hem op m'n nieuwe laptop installeren. Alles gaat goed totdat hij daadwerkelijk gaat installeren, hij gaat ongeveer tot de helft en dan verdwijnt dat scherm ineens. Als ik de cd-rom er opnieuw indoe doet ie ook niks & ook als ik bij 'Computer' naar 'de Sims 3' ga en ik klik erop, doet ie helemaal niks. Wat is dit en hoe kan ik dit verhelpen?! Alvast bedankt!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tarac:

1. Maak de CD goed schoon (niet cirkelvormig wrijven)
2. Sommige onderdelen van het installeren (vooral build packages) duren lang. Het lijkt dan over er niks gebeurt.
3. Als een schermpje ineens verdwijnt, kijk dan op je taakbalk of er niet een nieuw venstertje verschenen is.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
fleurverburgtx:

De installatiewizard komt in beeld, laadt dan voor ongeveer de helft en sluit dan. Heb de cd-rom net goed schoongemaakt maar er verschijnt nog steeds geen schermpje ook niet in m'n taakbalk en heb nu al best wel lang gewacht...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
tarac:

Het lijkt er op dat de sims3 deels geinstalleerd is en vroegtijdig afgebroken.
Waarschijnlijk staan er reeds instellingen in je register waardoor hjet programma denkt dat het al op je computer geinstalleerd is.

Verwijder de registerinstellingen
zie http://tarac.nl/Sims-3/Register%20verwijderen.html
Not all monsters do monstrous things
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Technisch”