Ik ben weer begonnen met de sims 2. Helaas kan ik niet kiezen voor een grotere resolutie dan 800x600.. Hoewel ik wel de sims 3 op een volledig scherm kon spelen.
Op Internet heb ik een handige oplossing gevonden: https://www.townofplumbobs.com/forum/vi ... f=39&t=462#
Dit lukt helemaal, tot de laatste stap.
Er staat dat ik het bestand moet opslaan, maar wanneer ik dit doe staat er 'toegang geweigerd', ik heb niet de juiste machtigingen om dit te doen.
Weet iemand hoe ik het toch kan opslaan?
Rechtsklik op de snelkoppeling voor de Sims 2
Kies Eigenschappen
Je ziet nu in een klein venstertje waar de snelkoppeling naar verwijst.
Ga er met je muis in staan en manoeuvreer naar het woordje .exe
Plaats achter dat .exe een spatie, dan een minteken, dan een kleine letter r en direct daar achter de gewenste resolutie
voorbeeld: blablalbla.exe -r1024x768.
Kijk even bij je dxdiag welke resolutie jouw computer aan kan.
b.v. 1600x900
tarac schreef:Rechtsklik op de snelkoppeling voor de Sims 2
Kies Eigenschappen
Je ziet nu in een klein venstertje waar de snelkoppeling naar verwijst.
Ga er met je muis in staan en manoeuvreer naar het woordje .exe
Plaats achter dat .exe een spatie, dan een minteken, dan een kleine letter r en direct daar achter de gewenste resolutie
voorbeeld: blablalbla.exe -r1024x768.
Kijk even bij je dxdiag welke resolutie jouw computer aan kan.
b.v. 1600x900
Heel erg bedankt!!
Maar moet ik dit doen bij het basisspel of bij het uitbreidingspakket dat ik als laatste heb geïnstalleerd? Ik heb namelijk niet vermeld dat ik uitbreidingspakketten heb
tarac schreef:Rechtsklik op de snelkoppeling voor de Sims 2
Kies Eigenschappen
Je ziet nu in een klein venstertje waar de snelkoppeling naar verwijst.
Ga er met je muis in staan en manoeuvreer naar het woordje .exe
Plaats achter dat .exe een spatie, dan een minteken, dan een kleine letter r en direct daar achter de gewenste resolutie
voorbeeld: blablalbla.exe -r1024x768.
Kijk even bij je dxdiag welke resolutie jouw computer aan kan.
b.v. 1600x900
Heel erg bedankt!!
Maar moet ik dit doen bij het basisspel of bij het uitbreidingspakket dat ik als laatste heb geïnstalleerd? Ik heb namelijk niet vermeld dat ik uitbreidingspakketten heb
Bij de snelkoppeling waarmee je het spel start (meestal je hoogste uitbreiding)
Wanneer ik dit doe en op 'OK' klik, zie ik het volgende staan:
Probleem met snelkoppeling
De naam C:\Program Files(x86)\EA GAMES\De Sims 2 Huisdieren\TSBin\Sims2EP4.exe -r1280x720, die in het vak Doel is opgegeven, is opgegegeven, is ongeldig. Controleer of de bestandsnaam en het pad juist is.
Wanneer ik dit doe en op 'OK' klik, zie ik het volgende staan:
Probleem met snelkoppeling
De naam C:\Program Files(x86)\EA GAMES\De Sims 2 Huisdieren\TSBin\Sims2EP4.exe -r1280x720, die in het vak Doel is opgegeven, is opgegegeven, is ongeldig. Controleer of de bestandsnaam en het pad juist is.
Wat doe ik verkeerd?
Alvast bedankt
de instelling voor de resolutie moet ná .exe" komen. (na het aanhalingsteken)
In het venstertje dus Sims3EP4.exe" -r1280x720
de instelling voor de resolutie moet ná .exe" komen. (na het aanhalingsteken)
In het venstertje dus Sims3EP4.exe" -r1280x720[/quote]
Dankuwel, de wijziging is gelukt.
Helaas blijven de zwarte balken staan in het spel. Is er misschien een instelling om de zwarte balken weg te halen?\
ALvast bedankt
Harmke schreef:de instelling voor de resolutie moet ná .exe" komen. (na het aanhalingsteken)
In het venstertje dus Sims3EP4.exe" -r1280x720
Dankuwel, de wijziging is gelukt.
Helaas blijven de zwarte balken staan in het spel. Is er misschien een instelling om de zwarte balken weg te halen?\
ALvast bedankt[/quote]
Probeer eens ipv -r1280x720 gewoon -w zonder daar verder iets achter
dus Sims2EP4.exe" -w
Ik weet trouwens niet zeker of Sims 2 wel breedbeeld ondersteunt.
Harmke schreef:de instelling voor de resolutie moet ná .exe" komen. (na het aanhalingsteken)
In het venstertje dus Sims3EP4.exe" -r1280x720
Dankuwel, de wijziging is gelukt.
Helaas blijven de zwarte balken staan in het spel. Is er misschien een instelling om de zwarte balken weg te halen?\
ALvast bedankt
Probeer eens ipv -r1280x720 gewoon -w zonder daar verder iets achter
dus Sims2EP4.exe" -w
Ik weet trouwens niet zeker of Sims 2 wel breedbeeld ondersteunt.[/quote]
Helaas krijg ik nu de foutmelding: Direct3D geeft de foutmelding: E_INVALIDARG! Het programma wordt nu afgesloten.
Een paar jaar geleden speelde ik ook de sims 2, maar die kon wel op een volledig scherm.
bedankt voor uw moeite en antwoorden
Ik heb de Sims 2 ultimate collection even gedownload en geinstalleerd.
Wanneer je in het spel op die 3 puntjes klikt en daarna op het ikoontje van een monitor, dan kun je daar de beeldinstellingen wijzigen.
Verwijder in de snelkoppeling alle eventuele toevoegingen die je achter .exe" gemaakt hebt
1280x720.PNG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
tarac schreef:Ik heb de Sims 2 ultimate collection even gedownload en geinstalleerd.
Wanneer je in het spel op die 3 puntjes klikt en daarna op het ikoontje van een monitor, dan kun je daar de beeldinstellingen wijzigen.
Verwijder in de snelkoppeling alle eventuele toevoegingen die je achter .exe" gemaakt hebt
1280x720.PNG
Dankuwel! Het is gelukt. Erg aardig dat u me geholpen hebt
Hallo Tarac
Gisteren de sims 2ultimate collection via Origin geinstalleerd op mijn nieuwe snelle pc
wat vreemd dat sims2 nu in een schermvan 800x600 weergegeven word, ik heb alles geprobeerd, via de eigenschappen achter exe kan niet! Via de drie puntjes in het spel kan ook niet, ik heb een beeldresolutie van 1920x1080 heb je nog iets wat ik kan proberen zodat ik sims2 op volledig beeld kan krijgen?
Hallo WALUIGI96 ik heb de graphic rules maker aangepast maar nog steeds geen beeldvullend spel, Al mijn sims zijn gewoon dun ,
Bedankt voor je meedenken maar helaas1 ik hoor het graag wanneer je nog iets weet?
Dit is eigenlijk het enige wat ik weet... maar het zou gewoon moeten werken.
In het programma heb je ook een 3e tab genaamd 'Graphic Rules.sgr'
Rechtsonder staat een knopje 'Save As...'
Kies vervolgens een map als 'Documenten', 'Downloads' of 'Bureaublad'.
En zou je vervolgens dat bestand hier kunnen uploaden?
PS: In het bestand staat geen persoonlijke informatie.
# set some config variables based on a card table and vendor specific rules
# sets isCardFound, cardVendor, and cardName
include "Video Cards.sgr"
# Fallback on the card name text supplied by the card itself.
# Assumes that at least the cardVendor has been matched, since
# vendor name is not contained in some vendor card names.
# Note that specific vendors are overridden to a default card.
# For ATI -> Radeon 9800 Pro
# For NVIDIA -> NVIDIA 4800 TI SE
if (not $isCardFound)
set cardName $cardNameText
endif
#############################################################################
#
# Configuration override controlled by command line option -cardConfig.
#
if (varExists(cardConfig))
# test unsupported cards using sw rendering
if ($cardConfig = 1)
log $logGroup $logLevelInfo "Testing with all devices unsupported."
set cardVendor TestingAllUnsupported
set cardName TestingAllUnsupported
elseif (($cardConfig = 2) and ($deviceNumber = 0))
log $logGroup $logLevelInfo "Testing with the first device unsupported."
set cardVendor TestingFirstUnsupported
set cardName TestingFirstUnsupported
elseif (($cardConfig = 3) and ($deviceNumber != 0))
log $logGroup $logLevelInfo "Testing with the all devices except first unsupported."
set cardVendor TestingAllButFirstUnsupported
set cardName TestingAllButFirstUnsupported
elseif (($cardConfig = 100) and ($deviceNumber = 0))
log $logGroup $logLevelInfo "Testing first device as swvp only part."
boolProp forceSoftwareVP true
endif
endif
#############################################################################
#
# Determine if gfx device is supported, force software rendering if not
#
setb useSoftwareRasterizer false
if (match("${cardVendor}", "ATI"))
if (match("${cardName}", "*Mach*") or match("${cardName}", "*Rage*"))
setb useSoftwareRasterizer true
endif
elseif (match("${cardVendor}", "NVidia"))
if (match("${cardName}", "NV 1") or match("${cardName}", "NV 2") or match("${cardName}", "*Riva*") or match("${cardName}", "*TNT*"))
setb useSoftwareRasterizer true
endif
elseif (match("${cardVendor}", "Intel"))
if (match("${cardName}", "*810*") or match("${cardName}", "*815*") or match("${cardName}", "*740*") or match("${cardName}", "*752*"))
setb useSoftwareRasterizer true
endif
elseif (match("${cardVendor}", "S3"))
if (not match("${cardName}", "*GammaChrome*") and not match("${cardName}", "*DeltaChrome*"))
setb useSoftwareRasterizer true
endif
if ($useSoftwareRasterizer)
log $logGroup $logLevelWarning "Unsupported video card. Forcing software rendering on this device"
else
log $logGroup $logLevelInfo "Supported video card."
endif
if (not $useSoftwareRasterizer)
# failed to obtain device texture memory size, force to 32MB
if ($textureMemory = 0)
seti textureMemory 32
setb textureMemorySizeOK false
endif
if ($textureMemory < 28)
log $logGroup $logLevelWarning "Insufficient video memory. Forcing software rendering on this device"
# require a card with at least 32MB
setb useSoftwareRasterizer true
endif
endif
if ($useSoftwareRasterizer)
# ignore texture memory reported by gfx device, this is not hardware texture memory
seti textureMemory 32
endif
if (not $useSoftwareRasterizer)
log $logGroup $logLevelInfo "Hardware rendering is enabled"
endif
# not enough texture memory for antialiasing
if ($textureMemory < 127)
boolProp enumerateMultisampleLevels false
endif
if (match("${cardVendor}", "NVIDIA"))
# on NVidia cards, create a dummy texture on device creation to prevent BSODs
boolProp createNVidiaWorkaroundTexture true
if ($appControlledAA)
# nvidia drivers handle offscreen aa
uintProp antialiasingSupport 3
else
# remove this when the texture manager balancing is fixed.
boolProp disableTexMemEstimateAdjustment true
if (match("${cardName}", "*GeForce2*Integrated*") or match("${cardName}", "*GeForce?2*Integrated*") or match("${cardName}", "*GeForce4*Integrated*") or match("${cardName}", "*GeForce?4*Integrated*") or match("${cardName}", "*GeForce2 Quadro2 Pro*"))
boolProp causticsEnabled false
boolProp enumerateMultisampleLevels false
# the 6200 Turbo Cache peformed very poorly in CATLAB runs for EP2
if (match("${cardName}", "*6200 TC*") or match("${cardName}", "*6100*"))
setb forceLowSettings true
setb defaultLowResolution true
endif
# need to get around the problem of z fighting in GeForce4 cards
if (match("${cardName}", "*GeForce4*"))
boolProp raiseLightSnowFF true
endif
# disable shaders by default for NV3x generation, only enable for high end cards
if ($maxVertexProgramVersionHWMajor = 2)
boolProp useShaders false
if (match("${cardName}", "GeForceFX*") or match("${cardName}", "*GeForce?FX*"))
if (match("${cardName}", "*57?0*") or match("${cardName}", "*58?0*") or match("${cardName}", "*59?0*"))
boolProp useShaders true
boolProp causticsEnabled false
log $logGroup $logLevelInfo "Enabling shaders for high-end NV3x"
endif
if (match("${cardName}", "*NV35*") or match("${cardName}", "*NV36*") or match("${cardName}", "*NV38*") or match("${cardName}", "*NV39*"))
boolProp useShaders true
log $logGroup $logLevelInfo "Enabling shaders for high-end NV3x"
endif
# 5700 cards sometimes have problems with bump mapping so setting default to medium
if (match("${cardName}", "*5700*"))
log $logGroup $logLevelInfo "Forcing Medium Material detail on 5700"
setb forceMediumMaterialDetail true
endif
if (match("${cardName}", "*5700LE*"))
log $logGroup $logLevelInfo "Forcing low settings on 5700LE and 6100"
setb forceLowSettings true
boolProp useShaders false
endif
endif
if (match("${cardName}", "QuadroFX*") or match("${cardName}", "*Quadro?FX*"))
if (match("${cardName}", "*3000*") or match("${cardName}", "*1?00*"))
boolProp useShaders true
log $logGroup $logLevelInfo "Enabling shaders for high-end NV3x Quadro"
endif
if (match("${cardName}", "*2000*") or match("${cardName}", "*1000*") or match("${cardName}", "*1300*"))
boolProp causticsEnabled false
log $logGroup $logLevelInfo "Disabling caustics as these cause cards cause problems with shadows"
endif
endif
# caps read vs 3.0, but dx9b is returning vs 2.0, once 9c is used this fix can be removed
if (match("${cardName}", "*GeForce*"))
if (match("${cardName}", "*68?0*") or match("${cardName}", "*GTX*"))
boolProp useShaders true
log $logGroup $logLevelInfo "Enabling shaders for high-end NV40 Parts on Dx9b"
endif
endif
endif
if ($maxVertexProgramVersionHWMajor = 0)
boolProp skipValidateDevice true
elseif (match("${cardVendor}", "ATI"))
# loops support broken in 6458. Fixed in catalyst 4.9 (6476) but we require 4.10 to be safe.
if ($driverBuild >= 6476)
boolProp vs2LoopsFunctional true
endif
# workaround for forced aa crash as of 6458. Fixed in catalyst 4.9 (6476) but we require 4.10 to be safe.
# TODO: this is not yet enabled, pending testing
#if ($driverBuild < 6476)
boolProp useRenderTextures true
#endif
# avoid a race condition with color copies and ui
boolProp presentWorkaround true
# GraphicsRulesMaker Tweak: Radeon HD 7000 series recognition
if (match("${cardName}", "*Radeon?VE*") or match("${cardName}", "*Radeon?7?00*") or match("${cardName}", "*R100*") or match("${cardName}", "*IGP 3?0*") or match("${cardName}", "*9100 IGP*"))
log $logGroup $logLevelInfo "Forcing turbo rects off"
setb supportsTurboRect false
if (match("${cardName}", "*Radeon?VE*") or $driverBuild < 6414)
log $logGroup $logLevelInfo "Forcing swvp"
boolProp forceSoftwareVP true
endif
endif
if (match("${cardName}", "*X1300*") or match("${cardName}", "*X300*") or match("${cardName}", "*XPRESS 200*"))
log $logGroup $logLevelInfo "Forcing medium settings or lower"
boolProp useShaders false
setb forceLowSettings true
endif
boolProp usePS30 false
if ($maxVertexProgramVersionHWMajor < 2)
# Radeon 8500 and greater have problems switching between FF and VS?
log $logGroup $logLevelInfo "Forcing shaders of for ATI DX8"
boolProp useShaders false
endif
if (match("${cardName}", "*8500*"))
#avoid z fighting with light snow
boolProp raiseLightSnowFF true
setb defaultLowResolution true
endif
if (match("${cardName}", "*9600 SE *"))
setb forceMediumMaterialDetail true
setb forceMediumShadows true
setb forceMediumObjectDetail true
endif
if (match("${cardName}", "*Mobility*"))
setb isIntegratedChipset true
endif
# X800 based cards exhibit rendering corruption if turbo rect is enabled
if (match("${cardName}", "*X800*") or match("${cardName}", "*R420*"))
setb supportsTurboRect false
if (match("${cardName}", "*92?0*"))
log $logGroup $logLevelInfo "Forcing shadow detail on 9250 and 9200"
setb forceMediumShadows true
endif
elseif (match("${cardVendor}", "S3"))
if (match("${cardName}", "*GammaChrome*") or match("${osVersion}","*NT 6.0*") )
boolProp useShaders false
log $logGroup $logLevelInfo "Forcing Gamma Chrome to use fixed function shaders"
endif
# EP6 CATlab reports gray screen during all cinematics
if (match("${cardName}", "*S27*"))
setOption SpecialEventCamera $Off
endif
elseif (match("${cardVendor}", "Intel"))
# GraphicsRulesMaker Tweak: Allow VSync on Intel Graphics - may cause flickering UI
boolProp disableVSyncSupport false
# the Intel minspec driver doesn't misreport available texture memory, so it's not
# necessary to adjust the texture memory estimate it returns. This may also fix
# a Windows "device failure" message that occurs sometimes on this device.
boolProp disableTexMemEstimateAdjustment true
# assuming Intel parts are UMA, drop the texture memory to 32 if not much system memory
if ($memory <= $memoryLevelLow)
if ($textureMemory > 32)
seti textureMemory 32
endif
endif
if (match("${cardName}", "*845*") or match("${cardName}", "*865*") or match("${cardName}", "*830*") or match("${cardName}", "*855*"))
boolProp causticsEnabled false
# the 915 sets the caps bit that indicates it can do texture projection,
# but does it incorrectly in the pixel stage. Here we override the texture
# projection cap we get from the device.
if (match("${cardName}", "*915*"))
boolProp disableTextureProjection true
endif
endif
# since we don't do bumpmapping on less ps2.0-capable hardware, eliminate tangents
# from the vertex data
# also, the presence of per-vertex tangents in the vertex data stream causes
# "exploded" polygons on the Radeon 9000, even if the data is ignored by the shader
if ($maxPixelProgramVersionMajor < 2)
boolProp skipTangentsInVertexData true
endif
#############################################################################
#
# Print system info
#
if ($deviceNumber = 0)
logSystemInfo "=== Application info ==="
logSystemInfo "Name: ${appName}"
logSystemInfo "Version: ${version}"
logSystemInfo "Build: ${buildType}"
# This cannot be defined as a local variable, the if clause is still executed when
# sw render path is taken and an exception generated that fails the parsing. Be
# careful with the use of local variables.
setb usingHighDetail false
if (not $useSoftwareRasterizer)
# set a base level of options based on the card rating
if (($memory >= $memoryLevelHigh) and ($cpuSpeed >= $cpuLevelHigh) and ($maxVertexProgramVersionHWMajor >= 1) and not $forceLowSettings and not $isIntegratedChipset)
log $logGroup $logLevelInfo "Selecting High base level"
setOption OpaqueUI $Off
setOption LivePIP $On
setOption Reflection $On
setOption Ceiling $On
setOption EffectsQuality $High
setOption LightingQuality $High
setOption Shadows $High
setOption MaterialDetail $High
setOption ObjectDetail $High
setOption ObjectHiding $Off
setOption SubjectTracking $High
setOption EnableLotImpostersInLot $On
setOption EnableNeighborhoodOccupantsInLot $On
setOption LotSkirtSizeIncrease 1
setb usingHighDetail true #use this to test if current level is set to high
elseif (($memory >= $memoryLevelMedium) and ($cpuSpeed >= $cpuLevelMedium) and ($maxVertexProgramVersionHWMajor >= 1) and not $forceLowSettings)
log $logGroup $logLevelInfo "Selecting Medium base level"
else
log $logGroup $logLevelInfo "Selecting Low base level"
# NOTE: don't set forceLowSettings here, because this will force low simulator settings
# if all you have is a low end video card
# adjust simulator based on cpu speed
# adjust the sound quality based on cpu speed (this may be overridden below for low-end systems)
# adjust animation sampling based on cpu speed
if ($cpuSpeed >= $cpuLevelHigh and not $forceLowSettings)
setOption SimulatorControls $High
setOption SoundQuality $High
setOption AnimationSamplingLevel $Medium
elseif ($cpuSpeed >= $cpuLevelMedium and not $forceLowSettings)
setOption SimulatorControls $Medium
setOption SoundQuality $Medium
setOption AnimationSamplingLevel $Medium
else
setOption SimulatorControls $Low
setOption SoundQuality $Low
setOption AnimationSamplingLevel $Low
endif
# turn off fullscreen fade
setOption FullscreenFadeEffect $Off
if ($textureMemory >= 128 and not $isIntegratedChipset)
setOption FullscreenFadeEffect $On
endif
# screen res defaults
if (($maxVertexProgramVersionHWMajor >= 1) and ($textureMemory >= 128) and not $forceLowResolution)
setOption ScreenModeResolution $High
elseif ($textureMemory >= 64 and not $forceLowResolution)
if (($memory <= $memoryLevelLow) and ($cpuSpeed <= $cpuLevelLow))
setOption ScreenModeResolution $MediumButDefaultLow
else
setOption ScreenModeResolution $Medium
endif
else
setOption ScreenModeResolution $Low
endif
if ($defaultLowResolution)
setOption ScreenModeResolution $MediumButDefaultLow
endif
# special event cameras for cinematics
if (($maxPixelProgramVersionMajor >= 1) and ($supportsSpecialEventCamera))
setOption SpecialEventCamera $On
else
setOption SpecialEventCamera $Off
endif
# set dirty rect mode
if ($supportsDirtyRect)
setOption DirtyRect $Medium
else
setOption DirtyRect $High
endif
# set turbo mode
if ($supportsTurboRect)
setOption Turbo $Medium
else
setOption Turbo $Low
endif
if ($forceMediumMaterialDetail and ($memory >= $memoryLevelHigh) and ($cpuSpeed >= $cpuLevelHigh) and not $forceLowSettings)
log $logGroup $logLevelWarning "Setting Material Detail"
setOption MaterialDetail $Medium
endif
if ($usingHighDetail and not $forceLowSettings)
if ($forceMediumShadows)
setOption Shadows $Medium
endif
if ($forceMediumObjectDetail)
setOption ObjectDetail $Medium
endif
endif
# adjust simulator based on cpu speed
if ($cpuSpeed >= $cpuLevelHigh)
setOption SimulatorControls $Medium # one lower than hw
else
setOption SimulatorControls $Low
endif
#############################################################################
# tell the caller that we completely finished parsing the script
intProp configParserErrorCode 0
Summary
Operating System
Windows 10 Pro 64-bit
CPU
Intel Core i7 9700K @ 3.60GHz 29 °C
Coffee Lake 14nm Technology
RAM
32,0GB Dual-Channel Unknown @ 1332MHz (19-19-19-43)
Motherboard
ASRock B365M Pro4 (CPUSocket) 29 °C
Graphics
LG FULL HD (1920x1080@59Hz)
Intel UHD Graphics 630 (ASRock)
Storage
3726GB TOSHIBA HDWQ140 (SATA ) 38 °C
465GB KINGSTON SA2000M8500G (SATA-2 (SSD))
Optical Drives
No optical disk drives detected
Audio
High Definition Audio-apparaat
Operating System
Windows 10 Pro 64-bit
Computer type: Desktop
Installation Date: 9-8-2021 10:12:00
Serial Number: KKKM9-R892F-XHRBK-29DCJ-BWRC2
Windows Security Center
User Account Control (UAC) Enabled
Notify level 2 - Default
Firewall Enabled
Windows Update
AutoUpdate Not configured
Windows Defender
Windows Defender Enabled
Antivirus
Antivirus Enabled
Display Name Windows Defender
Virus Signature Database Up to date
.NET Frameworks installed
v4.8 Full
v4.8 Client
v3.5 SP1
v3.0 SP2
v2.0 SP2
Internet Explorer
Version 11.789.19041.0
PowerShell
Version 5.1.19041.1
Environment Variables
USERPROFILE C:\Users\Gebruiker
SystemRoot C:\Windows
Laatst gewijzigd door tiny0190 op 25 aug 2021, 11:36, 1 keer totaal gewijzigd.
WALUIGI96 schreef: ↑25 aug 2021, 09:27
Maakt niet uit, ik heb het wel even in een spoiler gezet voor de leesbaarheid.
Maar het bestand ziet er zo op het eerste oog gewoon prima uit. Ik zal het straks vergelijken met het bestand wat ik heb
ik heb je onderstaande van speccy gestuurd er komt nu bij het openen van de sims2 de boodschap dat er geen met directx 9 compatible grafische kaart is gevonden?
Hoogstwaarschijnlijk is jouw (ingebouwde) grafische kaart niet bekend bij Sims 2.
In Graphics Rules Maker zit ook een optie om jouw grafische kaart toe te voegen.
Het klopt dat je geen losse grafische kaart hebt, toch?
Goede morgen Waluigi96
Ik heb het gevonden, ik ben vanmorgen heel google af gaan zoeken en vond dit!
The Sims 2 Ultimate Collection: Increase Resolution Guide van Simsvip
Stap voor stap word hier uitgelegd hoe je het doen moet!
hartstikke bedankt voor jouw support en zoekwerk waluigi96
Top dat jij dit hebt willen doen! ik wens jou een superfijne dag
Groetjes Van Tiny0190