Alle pakketten gratis downloaden

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
tarac
Forumbeheerder

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Berichtdoor tarac » 30 Aug 2018, 21:33

Kolina schreef:Hey,

ik weet dat dit een oude post is maar ik heb hulp nodig. Ik heb dus ZLOrigin geïnstalleerd en heb alle stappen opgevolgt, maar als ik ZLOrigin wil openen, opent de "normale" Origin zich. Ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan en ik hoop dat iemand me kan helpen!

Groetjes

ZLOrigin ziet er net eender uit als Origin alleen hoef je geen naam en wachtwoord in te vullen.Verder gaat alles zoals in de echte Origin
Kolina
Gebruiker

Berichtdoor Kolina » 31 Aug 2018, 11:21

tarac schreef:

ik weet dat dit een oude post is maar ik heb hulp nodig. Ik heb dus ZLOrigin geïnstalleerd en heb alle stappen opgevolgt, maar als ik ZLOrigin wil openen, opent de "normale" Origin zich. Ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan en ik hoop dat iemand me kan helpen!

Groetjes

ZLOrigin ziet er net eender uit als Origin alleen hoef je geen naam en wachtwoord in te vullen.Verder gaat alles zoals in de echte Origin

Maar als ik bij anderen kijk ziet ZLOrigin er anders uit. Het lijkt op een oudere versie van Origin, ik heb de nieuwste versie.
tarac
Forumbeheerder

Berichtdoor tarac » 31 Aug 2018, 12:58

Kolina schreef:
tarac schreef:

Groetjes

Maar als ik bij anderen kijk ziet ZLOrigin er anders uit. Het lijkt op een oudere versie van Origin, ik heb de nieuwste versie.

Dat zou best kunnen. Meest belangrijke in ZLOrigin is dat je bij My Games of Mijn Spellen kunt komen.
Kolina
Gebruiker

Berichtdoor Kolina » 31 Aug 2018, 14:09

tarac schreef:
Kolina schreef:
tarac schreef:

Groetjes

Dat zou best kunnen. Meest belangrijke in ZLOrigin is dat je bij My Games of Mijn Spellen kunt komen.

Ik kan in mijn gamebibliotheek maar ik kan geen gratis dingen downloaden, ik moet er nogsteeds voor betalen.
tarac
Forumbeheerder

Berichtdoor tarac » 31 Aug 2018, 14:26

Kolina schreef:Ik kan in mijn gamebibliotheek maar ik kan geen gratis dingen downloaden, ik moet er nog steeds voor betalen.

Ik denk dat ik weet wat je fout doet.
Wanneer je op de snelkoppeling van ZLOrigin klikt en je bent niet ingelogd bij Zclient, dan kom je in de echte Origin.
Je moet eerst met succes inloggen op Zclient en dan pas op ZLOrigin klikken.

Afbeelding

Je moet dus eerst de melding krijgen Auth.success as ... jouw inlognaam bij ZClient
Wanneer je een spel met succes via Zclient hebt geinstalleerd dan zie je ook onderaan in het Zclient inlogscherm dat op het plaatje rood omrande. Dan kun je zonder ZLOrigin het spel spelen door daar op te klikken en Run te kiezen. (In dit geval de Sims 4 voor 64 bits Windows)
Kolina
Gebruiker

Berichtdoor Kolina » 31 Aug 2018, 15:45

tarac schreef:
Kolina schreef:Ik kan in mijn gamebibliotheek maar ik kan geen gratis dingen downloaden, ik moet er nog steeds voor betalen.

Ik denk dat ik weet wat je fout doet.
Wanneer je op de snelkoppeling van ZLOrigin klikt en je bent niet ingelogd bij Zclient, dan kom je in de echte Origin.
Je moet eerst met succes inloggen op Zclient en dan pas op ZLOrigin klikken.

Afbeelding

Je moet dus eerst de melding krijgen Auth.success as ... jouw inlognaam bij ZClient
Wanneer je een spel met succes via Zclient hebt geinstalleerd dan zie je ook onderaan in het Zclient inlogscherm dat op het plaatje rood omrande. Dan kun je zonder ZLOrigin het spel spelen door daar op te klikken en Run te kiezen. (In dit geval de Sims 4 voor 64 bits Windows)

Als ik dat doe zegt het dat Origin niet loopt. Ik heb mijn game gerepareerd en geupdate maar het werkt niet.
tarac
Forumbeheerder

Berichtdoor tarac » 31 Aug 2018, 16:16

1. Log in op Zclient nadat je ALLE Origin of ZLOrigin programma's hebt afgesloten (kijk ook in Taakbeheer of Origin client nog open staat)
2. Na een succesvolle aanmelding klik op je bureaublad op de snelkoppeling van ZLOrigin
3. Wanneer ZLOrigin is gestart ga naar My Games (of Mijn spellen)
4. (rechts)klik) op het plaatje van de Sims 4 en maak je keuze (repareren, updaten, spelen)
Kolina
Gebruiker

Berichtdoor Kolina » 02 Sep 2018, 16:00

tarac schreef:1. Log in op Zclient nadat je ALLE Origin of ZLOrigin programma's hebt afgesloten (kijk ook in Taakbeheer of Origin client nog open staat)
2. Na een succesvolle aanmelding klik op je bureaublad op de snelkoppeling van ZLOrigin
3. Wanneer ZLOrigin is gestart ga naar My Games (of Mijn spellen)
4. (rechts)klik) op het plaatje van de Sims 4 en maak je keuze (repareren, updaten, spelen)

Als ik de 'gewone' Origin open en De Sims 4 wil spelen dan lukt het maar als ik het via ZLOrigin open zegt hij weet dat Origin niet loopt. Ook heb ik het spel gerepareerd en heb ik Origin opnieuw geïnstalleerd maar ik krijg nogsteeds die melding.
BanaanZombie
Staflid

Berichtdoor BanaanZombie » 02 Sep 2018, 17:31

Ik heb het idee dat je origin niet goed hebt afgesloten als je zlorigin opstart. Alleen op kruisje drukken is niet genoeg. Kijk onderin bij dat pijltje ^ of origin daar nog open staat
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”