Spellen downloaden naast gekochte game

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
xxxromi
Gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 sep 2015, 19:15
Contacteer:

Spellen downloaden naast gekochte game

Bericht door xxxromi »

Hoi,

Ik heb het Sims 4 basis pakket gekocht via origin. Nu wil ik graag een uitbreidingspakket downloaden om te kijken of ik deze leuk vind.

Nu heb ik dit al geprobeerd via een Torrent en poweriso. Maar zodra ik het gedownloade spel installeer en wil spelen krijg ik de melding dat ik mn spel moet updaten en zodra ik dat doe heb ik alsnog geen uitbreidingspakket

Wat doe ik mogelijk fout?

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Spellen downloaden naast gekochte game

Bericht door Bee »

Dat klopt. Als je je spel gaat updaten maakt Origin de gedownloade uitbreidingen 'onschadelijk', dus onspeelbaar.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
xxxromi
Gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 sep 2015, 19:15
Contacteer:

Re: Spellen downloaden naast gekochte game

Bericht door xxxromi »

Bee schreef: 30 dec 2018, 15:58 Dat klopt. Als je je spel gaat updaten maakt Origin de gedownloade uitbreidingen 'onschadelijk', dus onspeelbaar.
Thanks voor je reactie! Dus hoe zou ik dan de spellen kunnen downloaden of moet ik ze kan gewoon kopen?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Spellen downloaden naast gekochte game

Bericht door tarac »

xxxromi schreef: 30 dec 2018, 15:46 Hoi,

Ik heb het Sims 4 basis pakket gekocht via origin. Nu wil ik graag een uitbreidingspakket downloaden om te kijken of ik deze leuk vind.

Nu heb ik dit al geprobeerd via een Torrent en poweriso. Maar zodra ik het gedownloade spel installeer en wil spelen krijg ik de melding dat ik mn spel moet updaten en zodra ik dat doe heb ik alsnog geen uitbreidingspakket

Wat doe ik mogelijk fout?

Alvast bedankt!
Installeer je gekochte spel in C:\Program Files (x86)\Origin Games\de Sims 4 (dat is de standaard installatie)
Installeer een gedownload spel in elk geval op een andere plek.
Gedownloade spellen werken NIET samen met gedownloade spellen.

Gebruik je originele spel ALLEEN om de Galerij te gebruiken. Heb je ook gedownloade spellen dan een spelsessie van het originle spel NOOIT opslaan.

Kopen of downloade ? - Je eigen keuze en mede afhankelijk van de grootte van je portemonnee.

Krijg je bij het spelen van een gedownload spel ooit de fout dat de versies verschillen en dat je moet updaten via Origin ?
Open je installatiemap van je origin spel, open de map Game -> Bin en kopieer het bestand Default.
Plak dat bestand in je installatiemap van je gedownloade spel Game -> Bin.
xxxromi
Gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 sep 2015, 19:15
Contacteer:

Re: Spellen downloaden naast gekochte game

Bericht door xxxromi »

tarac schreef: 30 dec 2018, 18:09
xxxromi schreef: 30 dec 2018, 15:46 Hoi,

Ik heb het Sims 4 basis pakket gekocht via origin. Nu wil ik graag een uitbreidingspakket downloaden om te kijken of ik deze leuk vind.

Nu heb ik dit al geprobeerd via een Torrent en poweriso. Maar zodra ik het gedownloade spel installeer en wil spelen krijg ik de melding dat ik mn spel moet updaten en zodra ik dat doe heb ik alsnog geen uitbreidingspakket

Wat doe ik mogelijk fout?

Alvast bedankt!
Installeer je gekochte spel in C:\Program Files (x86)\Origin Games\de Sims 4 (dat is de standaard installatie)
Installeer een gedownload spel in elk geval op een andere plek.
Gedownloade spellen werken NIET samen met gedownloade spellen.

Gebruik je originele spel ALLEEN om de Galerij te gebruiken. Heb je ook gedownloade spellen dan een spelsessie van het originle spel NOOIT opslaan.

Kopen of downloade ? - Je eigen keuze en mede afhankelijk van de grootte van je portemonnee.

Krijg je bij het spelen van een gedownload spel ooit de fout dat de versies verschillen en dat je moet updaten via Origin ?
Open je installatiemap van je origin spel, open de map Game -> Bin en kopieer het bestand Default.
Plak dat bestand in je installatiemap van je gedownloade spel Game -> Bin.
Bedankt! Ik ben nu mijn gekochte spel (basisspel) opnieuw aan het installeren in de genoemde plek en mijn gedownloadde in een andere. Dus als ik het goed begrijp moet ik mijn spel dan opstarten vanuit mijn gedownloadde spelmap?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Spellen downloaden naast gekochte game

Bericht door tarac »

xxxromi schreef: 30 dec 2018, 18:53
Bedankt! Ik ben nu mijn gekochte spel (basisspel) opnieuw aan het installeren in de genoemde plek en mijn gedownloadde in een andere. Dus als ik het goed begrijp moet ik mijn spel dan opstarten vanuit mijn gedownloadde spelmap?
Ja, klopt.
Gebruik het gekochte spel alléén om naar de Galerij te komen.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”