Sims spellen downloaden

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims spellen downloaden

Bericht door tarac »

Nowella schreef: 11 jun 2021, 13:25 Hi Tarac, ik wilde mijn spel updaten naar de laatste update incl Dream Home decorator vanaf je site maar de link naar de Anadius updater werkt niet meer, dus ik heb het met een torrent gedaan. Nu heb ik alleen Oasis Courtyard erbij maar niet de Dream Home decorator. Heb ik dan de verkeerde torrent gepakt?
Link naar updater hersteld.
Wanneer links niet werken kijk dan even op de Engelstalige site want daar worden ze als eerste bijgewerkt.
(Ik word gek van al die cloud-diensten die steeds mijn links blokkeren)
Nowella
Gebruiker
Berichten: 90
Lid geworden op: 15 sep 2015, 19:55
Contacteer:

Re: Sims spellen downloaden

Bericht door Nowella »

tarac schreef: 11 jun 2021, 16:58
Nowella schreef: 11 jun 2021, 13:25 Hi Tarac, ik wilde mijn spel updaten naar de laatste update incl Dream Home decorator vanaf je site maar de link naar de Anadius updater werkt niet meer, dus ik heb het met een torrent gedaan. Nu heb ik alleen Oasis Courtyard erbij maar niet de Dream Home decorator. Heb ik dan de verkeerde torrent gepakt?
Link naar updater hersteld.
Wanneer links niet werken kijk dan even op de Engelstalige site want daar worden ze als eerste bijgewerkt.
(Ik word gek van al die cloud-diensten die steeds mijn links blokkeren)
Hi, wat een top systeem is het toch!
Ik heb alleen wel dat Dream Home Decorator op rood blijft staan, ondanks dat ik hem in het begin voor update/installatie heb geselecteerd. Ik krijg hem dus maar niet geinstalleerd?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims spellen downloaden

Bericht door tarac »

Nowella schreef: 13 jun 2021, 00:26
tarac schreef: 11 jun 2021, 16:58
Nowella schreef: 11 jun 2021, 13:25 Hi Tarac, ik wilde mijn spel updaten naar de laatste update incl Dream Home decorator vanaf je site maar de link naar de Anadius updater werkt niet meer, dus ik heb het met een torrent gedaan. Nu heb ik alleen Oasis Courtyard erbij maar niet de Dream Home decorator. Heb ik dan de verkeerde torrent gepakt?
Link naar updater hersteld.
Wanneer links niet werken kijk dan even op de Engelstalige site want daar worden ze als eerste bijgewerkt.
(Ik word gek van al die cloud-diensten die steeds mijn links blokkeren)
Hi, wat een top systeem is het toch!
Ik heb alleen wel dat Dream Home Decorator op rood blijft staan, ondanks dat ik hem in het begin voor update/installatie heb geselecteerd. Ik krijg hem dus maar niet geinstalleerd?
Wanneer je je installatiemap van de Sims 4 opent, zie je dan wel de map GP10 staan ?
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”