Sims uitbreidingen overzetten van pc's

Hier kan je technische vragen stellen.
Gebruikersavatar
xJessica
Oud-staflid
Berichten: 526
Lid geworden op: 16 nov 2014, 10:34
Contacteer:

Sims uitbreidingen overzetten van pc's

Bericht door xJessica »

Gevraagd door Dustine

Hee

Ik heb een vraagje. Ik heb 2 computers, met op beide sims 3 en verschillende uitbreidingen. Maar op de pc die ik momenteel gebruik staan er een stuk minder dan op de andere, en ik wil die uitbreidingen dus op deze pc.
Ik heb de discs ervan nog, maar het probleem is; deze liggen bij mijn vriend, en daar ga ik pas over 2 weken heen, en ik wil eigenlijk niet zo lang wachten :/
En ik vind dat downloaden nogal lang duurt en moeizaam gaat.

Dus ik vraag me af, als ik de uitbreidingen al op mijn andere pc heb, zou het werken als ik ze gewoon van de ene naar deze computer kopieër en alles op de juiste plaats zet? Of gaat dat niet?

Dankjewel alvast
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Onedirection:

Nee, dat gaat niet. Je moet hem echt gewoon via een disc of download installeren.

TOEVOEGING xJessica: Als je de sims wilt verwijderen moet je ook NOOIT zomaar mappen gaan verwijderen, maar je moet het verwijderen met Revo Uninstaller. Dit gelt dus ook voor het overzetten van uitbreidingen. Je zult het gewoon via de disc of downloads moeten installeren, anders werkt het niet.

Het enige wat je kan kopieren is je Sims 3 mapje in Mijn Documenten --> Electronic Arts. Dit is het mapje met je opgeslagen spellen, downloads ed. Deze kun je wel overzetten
Not all monsters do monstrous things
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Technisch”