Wil nieuwe gamefolder in install folder plaatsen, lukt niet, vraagt permission

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
adje
Gebruiker
Berichten: 20
Lid geworden op: 21 mar 2018, 20:47
Contacteer:

Wil nieuwe gamefolder in install folder plaatsen, lukt niet, vraagt permission

Bericht door adje »

Hoi,

Hij zegt bij het plaatsen van ''Bin'' ( 86%) ''You need permission to perform this action''(Windows). Ik drukte tig keer op de ''Try again'' optie maar....het werkt niet. Hoe kan ik dit fixen? Het lukte wel om de game map in de game map te plaatsen, maar alsnog werkt dat niet en geeft het spel een error aan dat er ontbrekende spelgegevens zijn.

EDIT: de nnieuwe update geinstalleerd. alsnog hetzelfde probleem, de ts4.exe wilt niet geplaatst worden ivm met permission...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Wil nieuwe gamefolder in install folder plaatsen, lukt niet, vraagt permission

Bericht door tarac »

Waarschijnlijk heeft je anti-virus het bestand TS4 en/of TS4_x86 geblokkeerd.
Plaats het mapje Game bij de uitzonderingen van je anti-virus en probeer het opnieuw

Je kunt ook het laatste mapje Game downloaden

Heb je een Origin account met minimaal het basisspel?
Kijk dan eens HIER
Dan speel je gewoon via Origin (met alle uitbreidingen en heb je geen problemen meer met je anti-virus.
adje
Gebruiker
Berichten: 20
Lid geworden op: 21 mar 2018, 20:47
Contacteer:

Re: Wil nieuwe gamefolder in install folder plaatsen, lukt niet, vraagt permission

Bericht door adje »

tarac schreef: 01 aug 2021, 13:15 Waarschijnlijk heeft je anti-virus het bestand TS4 en/of TS4_x86 geblokkeerd.
Plaats het mapje Game bij de uitzonderingen van je anti-virus en probeer het opnieuw

Je kunt ook het laatste mapje Game downloaden

Heb je een Origin account met minimaal het basisspel?
Kijk dan eens HIER
Dan speel je gewoon via Origin (met alle uitbreidingen en heb je geen problemen meer met je anti-virus.
Dankjewel Tarac! Ik had uiteindelijk ook even heel het spel opnieuw geinstalleerd en het werkt weer. Ik heb net het game mapje bij uitzonderingen gezet om dat probleem te voorkomen! Alweer bedankt voor het helpende advies !
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Technisch”