Sims 4: hoe kan ik meer dan acht huisgenoten hebben?

Hier kan je tips en cheats delen met andere leden.
Plaats reactie
bramwittkampf
Gebruiker
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 jan 2022, 19:07
Contacteer:

Sims 4: hoe kan ik meer dan acht huisgenoten hebben?

Bericht door bramwittkampf »

Nou het is best simpel, veel mensen kennen hem wel de command bar, die open je door shift ctrl en c ingedrukt te houden. Zo doe je hem ook weer dicht. Daar moet je tm.fullhouse <voornaam> <achternaam> <override> invoeren maar ik snap nog niet wat er bedoelt word met override. Pls als je het weet vertel het ff :frons: :kwijl: :kwijl:
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims 4: hoe kan ik meer dan acht huisgenoten hebben?

Bericht door Bee »

Geen idee eigelijk hoe dat werkt .. nooit gedaan. Override wil zeggen overschrijven.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
bramwittkampf
Gebruiker
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 jan 2022, 19:07
Contacteer:

Re: Sims 4: hoe kan ik meer dan acht huisgenoten hebben?

Bericht door bramwittkampf »

Ja dat snap ik, aleen ik weet niet wat ze bedoelen met overschrijven wat ik naar moet opschrijven mischien voornaam + achternaam? Ik ga het morgen proberen
WALUIGI96
Staflid
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 feb 2015, 23:43
Contacteer:

Re: Sims 4: hoe kan ik meer dan acht huisgenoten hebben?

Bericht door WALUIGI96 »

Wat ik op internet vond:
This version will let you go to 24 slots by default. The reason for this is to help limit performance issues on lower-end machines. However since it's not my place to decide where your limits are, you can indeed override this by adding "true" to the end of your command. Understand I am not responsible for menu-related issues that come from using this version, as these are out of my control.
Wat (volgens mij) betekent dat als je "true" als override gebruikt, dat dan ook het limiet van 24 personen genegeerd wordt, maar dit kan leiden tot performance/prestatie problemen of eventueel problemen in de interface (glitches)
Beantwoord (ook) technische vragen.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Tips en cheats”