Dankjewel!

Hier kan je over dingen praten die niets met de Sims te maken hebben.
Plaats reactie
Simmer1520
Gebruiker
Berichten: 70
Lid geworden op: 17 nov 2014, 22:44
Contacteer:

Dankjewel!

Bericht door Simmer1520 »

Hallo hallo!

Tijdens het doorspitten van een oude mailbox kwam ik het Simsforum weer tegen, en wauw wat is het lang geleden dat ik deze plek heb gezien! Ik zie dat het forum tegenwoordig (helaas) niet meer enorm actief is zoals vroeger, en ik weet ook niet of iemand dit ooit nog gaat lezen, maar ik kan me nog zeker de tijd herinneren dat ik echt dagelijks hier te vinden was om de verschillende posts te lezen en te kletsen met anderen.

Ik zag in mijn eerste post hier dat ik al sinds 28/04/2012 lid was van het oude Simsforum, bijna 10 jaar geleden. Na de verhuizing naar dit forum was ik wat minder actief geworden, maar 11/12-jarige ik had in ieder geval zat te bespreken en te lezen toentertijd over de Sims en met de hulp van Tarac's fantastische tutorials ook zat te downloaden en te gamen. Zonder zijn tutorials had ik veel van de Sims, en het Simsforum, nooit ervaren.

Bedankt Tarac, Sven, Bee, BanaanZombie, Tarkus, de rest van het Simsforum-team en de fantastische mensen er omheen voor het opbouwen en onderhouden van Nederlandse Sims-community en bedankt voor de geweldige tijd die ik in mijn jeugd heb kunnen hebben op het Simsforum. Ik kijk er zeker weten met plezier en enorme nostalgie naar terug.

Ik hoop dat het allemaal goed met jullie gaat en dat jullie de drukte op het forum niet te al erg hoeven te missen. Hopelijk helpt de gedachte dat jullie een enorm positief deel uitmaakten van de jeugd van deze random Sims-fan en ik vermoed naast mij nog vele anderen.

Dankjewel! :)
Google 't maar!
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Dankjewel!

Bericht door Bee »

Aaah wat ontzettend lief deze thankyou note!! Bedankt voor je lieve woorden. Jouw naam ken ik iig ook zeker nog! Heel leuk dat je het forum weer terug vond en blijf ook vooral weer gezellig hangen! Inmiddels is het niet meer zo druk hier inderdaad, althans niet op het forum zelf qua berichten.. misschien zijn alle tutorials en berichten een 'handleiding' op zichzelf geworden..?

Leuk om van je te horen,
Welkom terug! 😁
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Dankjewel!

Bericht door tarac »

Leuk om te horen dat het Simsforum een positief onderdeel van je jeugd was.
Er wordt idd nog maar weinig gebruik gemaakt van het forum maar daarentegen wel van onze websites waar nog steeds alles van de sims gratis gedownload kan worden.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Dankjewel!

Bericht door BanaanZombie »

Wat ontzettend leuk om te lezen! Voor mij was het ook echt een leuk onderdeel van mijn 'jeugd' (ik ben inmiddels 27, nog niet oud haha). Inmiddels bestaat dit forum toch al bijna 10 jaar, 9 dit jaar. Bizar, was inderdaad een erg leuke tijd altijd. Fijn dat anderen dat ook zo ervaren hebben!
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Ceet
Gebruiker
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 nov 2014, 10:57
Contacteer:

Re: Dankjewel!

Bericht door Ceet »

Ik sluit mij hier volledig bij aan....

Het doet ook ergens wel een beetje zeer als ik zie dat het forum niet geheel meer actief is... ook hier ben ik helaas onderdeel van.
Toch kijk ik met een zeer warm hart en veel nostalgie hier op terug!. Wat heb ik genoten van mijn dagboeken die ik maakte , alle leuke interacties met mede-leden , over problemen nadenken en proberen op te lossen. Elke avond toch nog even in loggen om mee te praten over het nieuwe uitbreidingspakket , problemen of leuke verhalen.

Tarac , mocht je dit lezen.. dikke shout-out naar jou!. Je hebt de afgelopen jaren zoveel mensen geholpen met hun ict problemen of andere sims problemen. Vanuit hier een diepe buiging voor jou!! Ook de stafleden mogen een pluim verdienen! Jullie inzet is/was natuurlijk ook onmisbaar.

Ik hoop dat goed gaat met jullie allemaal!

Dikke knuffel ,
Oud SF Lid Cathy
A dream is a wish your heart makes
maramsp
Gebruiker
Berichten: 65
Lid geworden op: 27 dec 2014, 23:16
Contacteer:

Re: Dankjewel!

Bericht door maramsp »

Eigenlijk echt wel jammer dat het hier niet meer actief is.
Geen idee wat het is dat het niet meer actief is, want sims, en dan helemaal sims 4, freeplay en mobile, leven toch nog wel volgens mij.

Maar ja, ik koester ook enorm goede herinneringen aan deze plek, en ik kwam hier altijd graag.

Dus bedankt voor het plaatsen van dit topic! Goed om te lezen dat mensen een geweldige tijd hier hebben gehad.

Ook ik heb veel mensen geholpen in de goede oude tijd met problemen, en ook ik heb enorm profijt gehad van anderen als ik een probleem had.

Dus ook namens mij, enorm bedankt voor de fijne jaren, en ergens hoop ik nog altijd dat dit forum weer wat nieuw leven krijgt.
Maar ja, niemand kan in de toekomst kijken toch?

In ieder geval, hopelijk tot snel!
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Dankjewel!

Bericht door tarac »

Bedankt voor je leuke berichtje.
Ja, het Simsforum is al lang niet meer wat het was.
Waarschijnlijk komt dat door mijzelf omdat alles wat je wilt weten over de Sims terug te vinden is op mijn website; https://sims.tarac.nl/
Plaats reactie

Terug naar “Praten”