Vragen/opmerkingen over het forum

Hier kan je over dingen praten die niets met de Sims te maken hebben.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Vragen/opmerkingen over het forum

Bericht door Sven »

Het kan natuurlijk altijd dat je een vraag hebt over het forum, of misschien iets kwijt wil. Misschien vind je de regels te streng, of vraag je je af waarom iets niet is toegestaan.
In dat geval, dit topic is bedoeld om vragen/opmerkingen te plaatsen over het forum, dus mocht je iets kwijt willen, hier kan het!

Let er natuurlijk op dat je een opmerking of vraag netjes verwoord. Als een moderator je bericht verwijderd hebt, raad ik het je niet aan om vervelende berichten te plaatsen in dit topic. Dit soort berichten worden zonder pardon verwijderd, en er is ook een kans dat je een waarschuwing krijgt dus let op wat je post alsjeblieft!
Dit is overigens ook niet de plek om je bijvoorbeeld meningsverschil met een staflid uit te spreken! Dit soort dingen kan je melden aan de staff! Dit is echt voor opmerkingen of vragen over het forum.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Vragen/opmerkingen over het forum

Bericht door Femke »

Ik heb weinig aan te merken op het forum maar er is een ding wat ik echt ontzettend irritant vind en dat is dat er in foto topics geen reacties zonder foto geplaatst mogen worden. Dat vind ik nogal onzinnig. Ik zou wel gewoon een reactie plaatsen van ''oh leuke foto!'' maar daar ga ik echt niet iemand een PM voor sturen. Of laatst vroeg iemand een bepaalde download aan mij, maar die post was alweer verwijderd toen ik nog even wilde checken wie het was en om welke download ze vroeg. Er wordt al niet veel geplaatst in die topics, laat het dan op z'n minst een beetje levendig blijven door gewoon reacties op elkaars foto's te geven. Ik hoop dan ook dat dit gewoon veranderd kan worden.

Verder een prima forum, geniaal dat je nu ook je eigen reacties kunt verwijderen.
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Vragen/opmerkingen over het forum

Bericht door Sven »

Femke schreef:Ik heb weinig aan te merken op het forum maar er is een ding wat ik echt ontzettend irritant vind en dat is dat er in foto topics geen reacties zonder foto geplaatst mogen worden. Dat vind ik nogal onzinnig. Ik zou wel gewoon een reactie plaatsen van ''oh leuke foto!'' maar daar ga ik echt niet iemand een PM voor sturen. Of laatst vroeg iemand een bepaalde download aan mij, maar die post was alweer verwijderd toen ik nog even wilde checken wie het was en om welke download ze vroeg. Er wordt al niet veel geplaatst in die topics, laat het dan op z'n minst een beetje levendig blijven door gewoon reacties op elkaars foto's te geven. Ik hoop dan ook dat dit gewoon veranderd kan worden.

Verder een prima forum, geniaal dat je nu ook je eigen reacties kunt verwijderen.
Even terug hebben we de reglementen daarvan aangepast, het is nu wel toegestaan om een reactie te plaatsen, zolang maar duidelijk verwezen wordt naar de foto (dus een citaat of iets dergelijks) waarop je wilt reageren. Maar we hebben nooit echt bekend gemaakt, dus het is denk ik ook veel mensen ontgaan.
Maar goed, het mag gewoon!
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Vragen/opmerkingen over het forum

Bericht door Femke »

Oké, super fijn! En daar heb ik inderdaad niks van meegekregen haha. Ik had het er al wel over gehad met BanaanZombie maar ik wist niet dat het officieel was goed gekeurd.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Vragen/opmerkingen over het forum

Bericht door BanaanZombie »

Oh sorry haha, ik was van plan om je daar een mailtje over te sturen, omdat we het er over hadden gehad idd. Sorry heb ik blijkbaar niet meer gedaan haha
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Gympie
Gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 03 jan 2015, 20:23
Contacteer:

Re: Vragen/opmerkingen over het forum

Bericht door Gympie »

Hoi Sven, ff een vraagje, vriendinnetje kreeg een opmerking over "Powerposten"
Let op, powerposten is niet toegestaan.
Maareuhhh zij is helemaal niet thuis in computeren en is erg blij met de hulp van jullie Forum (want ze is echt niet bekend met Sims en alles wat je er mee kan dus elke hulp welkom) maar ik zelf weet ook niet wat "Powerposten" inhoud, ik zag haar reageren (eigenlijk achter de computer wachten tot er wat geplaatst werd en reageerde daar weer op met een voor haar onbekende vraag, ze is nu een beetje geschrokken en durft haast niet meer te vragen.

Verder gaat het steeds beter met haar Sims, alleen haar laptoppie (videokaart) moet nu hard werken (hiervoor alleen een beetje mail bekijken) en wordt aardig warm dus een standaard eronder maar beessie is ook al een jaar of 5 oud dus zal wel wat stof inzitten, kep haar ook al naar de site van Pinguintech gestuurd want daar kan ze ook het e.e.a. vinden over bouwadviezen en tips dus moet gaan lukken.

Verder werkt het Forum lekker en iedereen is lekker vlot met antwoorden en oplossingen dus kom hier graag voor mijzelf (en vrouw en kid)

G®®®
Denk aan de 3x S
Surf & Seks Safe
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Vragen/opmerkingen over het forum

Bericht door tarac »

Powerposten is zeer hinderlijk.

Iemand plaatst een bericht en 5 tellen later valt hem/haar nog wat in over dat onderwerp en post dat extra dingetje dus opnieuw.
In zulke gevallen is het veel beter om even op het potloodje te klikken en je extra opmerking bij je eerste post te voegen.

Dat potloodje is ook erg handig als je ziet dat er b.v. een tikfout in je bericht zit of een foute link. Dat kan je daarmee dan herstellen.

In principe mag je pas weer een nieuwe reactie plaatsen als er NA jouw post weer door IEMAND ANDERS is gereageerd.

Krijg je helemaal geen reacties, dan mag je je topic "bumpen" door na 2 uur b.v. te vragen "Weet Niemand een oplossing ???" of iets dergelijks

Overigens, een waarschuwing is geen "doodzonde"
Gebruikersavatar
Gympie
Gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 03 jan 2015, 20:23
Contacteer:

Re: Vragen/opmerkingen over het forum

Bericht door Gympie »

Tja Tarac, ze is nieuw en aardig onbekend op Forums dus een "vaudje" is zo gemaakt, ze is niet de enige want echt een held in dit soort dingen ben ik ook niet maar we blijven proberen en stoten ons hoofd zo nu en dan en proberen weer verder want jullie hulp is waardevol, moet zo nog ff 2 vragen plaatsen en gaan over Herstellen van de PC en Sims3 instaleren op externe harde schijf (wat niet echt lukt).

G®®®
Denk aan de 3x S
Surf & Seks Safe
Plaats reactie

Terug naar “Praten”