Sims 4 (legaal) werkt plots niet meer, geen foutmelding.

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
kat.hendriksen
Gebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 feb 2015, 19:11
Contacteer:

Sims 4 (legaal) werkt plots niet meer, geen foutmelding.

Bericht door kat.hendriksen »

Hallo,

Ik en mijn zusje hebben vorige week samen de Sims 4 gekocht, zij kon hem dan spelen op haar laptop en ik heb de OSX versie gedownload vanuit Origin.

Alles ging prima, vorige week zonder problemen gespeeld.
Echter heeft mijn zusje nu het probleem dat wanneer zij de schijf er in doet hij hem wel leest (opent automatisch afspelen) maar het spel niet start.
Onder in de menu balk komt wel het pictogram te staan maar wanneer je die aan klikt krijg je vijf tellen een zwart scherm die daarna direct terug klapt naar het bureaublad. Dit is mij met de Sims 3 wel eens gebeurt maar dat was een illegale download dus leek dat mij een logisch gevolg, met een legale versie zou dit dan niet moeten gebeuren.

Voor we het spel kochten heb ik alle specificaties na gelopen en de laptop heeft prima specificaties om het spel goed te kunnen draaien.

Iemand tips?
Zit hier met een enorm balende puber dus hoe eerder we dit op kunnen lossen hoe liever het me is! Haha

Al vast hartelijk bedankt.
Groetjes,

Kim.
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: Sims 4 (legaal) werkt plots niet meer, geen foutmelding.

Bericht door Joyce »

Via de cd afspelen is geen vereiste als hij eenmaal is geïnstalleerd, ze zou hem ook gewoon via origin moeten kunnen opstarten ook al ben jij aan het spelen, zo deed ik het ook met mijn schoonmoeder samen..

Kan je misschien je spel repareren vanuit origin?
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
kat.hendriksen
Gebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 feb 2015, 19:11
Contacteer:

Re: Sims 4 (legaal) werkt plots niet meer, geen foutmelding.

Bericht door kat.hendriksen »

We kunnen hem inderdaad te gelijk spelen, maar ik speel nu niets, gister ook niet en hij start bij haar gewoon niet.
Repareren via Origin, hoe werkt dat precies? Dat zou misschien nog niets opleveren.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 (legaal) werkt plots niet meer, geen foutmelding.

Bericht door tarac »

kat.hendriksen schreef:We kunnen hem inderdaad te gelijk spelen, maar ik speel nu niets, gister ook niet en hij start bij haar gewoon niet.
Repareren via Origin, hoe werkt dat precies? Dat zou misschien nog niets opleveren.
Bij diegene waar het spel prima werkt: Uitloggen van Origin.
Dan bij degene waar het niet meer werkt: Inloggen op Origin, rechtsklik op hoesje van de Sims 4 en kies Repareren.

Overigens is de CD van de Sims-4 nergens meer voor nodig, dus NIET meer plaatsen.
Gebruikersavatar
garapoes
Gebruiker
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:08
Contacteer:

Re: Sims 4 (legaal) werkt plots niet meer, geen foutmelding.

Bericht door garapoes »

Opstarten via Origin.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Technisch”