sims 4 foutmelding bij starten

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jootjeee3
Gebruiker
Berichten: 13
Lid geworden op: 03 dec 2014, 20:14
Contacteer:

sims 4 foutmelding bij starten

Bericht door Jootjeee3 »

Hoi,

Ik kan de Sims 4 niet meer opstarten. Ik heb het vorige week nog gewoon kunnen spelen.

Ik had een aantal dingen gedownload via TheSimsResource en heb ik wat dingen ontworpen met de Sims 4 Studio, wat ik allebei wel vaker heb gedaan, en nu kon ik hierna ineens het spel niet meer starten. Ik krijg gewoon de melding of ik het programma vertrouw, (door administratorsinstellingen), druk op 'Ja', net als altijd, en normaal gesproken moet ik dan 1 à 2 minuten wachten en dan start het spel op.

Nu doet het spel helemaal niets meer, als ik het vaker achter elkaar probeer krijg ik de melding
''Run the game as administrator if it is the first time you start it. Always make sure Origin client is not running.''

Normaal gesproken krijg ik deze melding alleen als ik te ongeduldig ben en Sims op de achtergrond wel aan het opstarten is maar nu start hij niets op. Ik heb tijden gewacht maar hij begint niet met laden.

Laatst had mijn computer dit probleem ook maar toen heeft het zichzelf opgelost, deze keer duurt het daarentegen al erg lang...

Zou fijn zijn als iemand een oplossing heeft!
Sims 1, 2, 3, 4 allemaal gespeeld #foreveraddicted
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: sims 4 foutmelding bij starten

Bericht door BanaanZombie »

Je geeft de oorzaak zelf al. Het zit in 1 of meer van de nieuwe downloads. Het maakt niet uit of je dat vaker gedaan hebt, iedere download is uniek. En kan dus voor problemen zorgen. Je zult dus moeten uitzoeken welke download de problemen veroorzaakt om het spel weer te kunnen opstarten. Je kan dit doen door ze telkens door 2 te delen.
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: sims 4 foutmelding bij starten

Bericht door tarac »

Verplaats (dus niet kopieer) het mapje De Sims 4 vanuit Documenten\Electronic Arts naar je Bureaublad.
Start nu je spel, het is weer als nieuw, dus je bent even al je eigen Sims, Huizen e.d. kwijt.

Werkt het nu wel ?
Nee: Dan is er een fout is je installatiemap in Program Files
Ja: Dan kan je beginnen met de mapjes Tray en Saves vanuit de map op je bureaublad terug te zetten naar je nieuwe map De Sims 4 in Documenten\Electronic Arts.

Werkt nog steeds goed ?
Nee: Waarschijnlijk een fout in een opgeslagen spel. Open mapje saves en verwijder de slots met het hoogste nummer.
Ja: Zet dan het mapje Mods terug

Werkt het nog steeds goed ?
Ja: Probleem opgelost
Nee: de problemen zitten in je downloads zoals BanaanZombie al aangaf.
Gebruikersavatar
Jootjeee3
Gebruiker
Berichten: 13
Lid geworden op: 03 dec 2014, 20:14
Contacteer:

Re: sims 4 foutmelding bij starten

Bericht door Jootjeee3 »

Yes dankjewel Tarac voor de duidelijke stappen!! Het is gelukt, ben er heel blij mee :)
Sims 1, 2, 3, 4 allemaal gespeeld #foreveraddicted
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Technisch”