Sims stoppen en spreiden armen

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
cornflakes316
Gebruiker
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 jul 2015, 13:19
Contacteer:

Sims stoppen en spreiden armen

Bericht door cornflakes316 »

Mijn sims hebben sinds kort een mankement. Als ik ze laat eten aan tafel duurt het een paar seconden voor ze ineens opstaan in een T vorm en hun actie is dan gecanceled. Ze doen dit ook tijdens het lezen van een boek op de bank of een stoel en tijdens activiteiten op de computer. Ik gebruik CC en een aantal mods.

Edit: Ik heb wat op onderzoek gegaan en heb mijn sim op de computer gezet en een boek laten lezen in de bibliotheek. Hier gebeuren deze glitches niet. Zou het dan aan de kavel liggen? Moet ik mijn sims gewoon verhuizen?

Edit: Ik heb het cache gebeuren verwijderd en het probleem doet zich niet meer voor. Probleem opgelost.
Laatst gewijzigd door cornflakes316 op 05 apr 2019, 13:11, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims stoppen en spreiden armen

Bericht door tarac »

Ik vrees dat dit toch aan CC en/of mods te wijten is.
Verplaats (dus niet kopieer) je mapje Mijn Documenten\Electronic Arts\de Sims 4 even naar je bureaublad.
Start je spel opnieuw, maak een Sim aan en kijk of het probleem nog steeds bestaat.
Gebruikersavatar
cornflakes316
Gebruiker
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 jul 2015, 13:19
Contacteer:

Re: Sims stoppen en spreiden armen

Bericht door cornflakes316 »

tarac schreef: 05 apr 2019, 13:02 Ik vrees dat dit toch aan CC en/of mods te wijten is.
Verplaats (dus niet kopieer) je mapje Mijn Documenten\Electronic Arts\de Sims 4 even naar je bureaublad.
Start je spel opnieuw, maak een Sim aan en kijk of het probleem nog steeds bestaat.
Bedankt! Zou u ook nog even mijn edit in mijn eerste bericht kunnen lezen en uw mening daar over willen geven?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims stoppen en spreiden armen

Bericht door tarac »

cornflakes316 schreef: 05 apr 2019, 13:04
tarac schreef: 05 apr 2019, 13:02 Ik vrees dat dit toch aan CC en/of mods te wijten is.
Verplaats (dus niet kopieer) je mapje Mijn Documenten\Electronic Arts\de Sims 4 even naar je bureaublad.
Start je spel opnieuw, maak een Sim aan en kijk of het probleem nog steeds bestaat.
Bedankt! Zou u ook nog even mijn edit in mijn eerste bericht kunnen lezen en uw mening daar over willen geven?
Probleem schijnt opgelost te zijn na verwijderen van de cache.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Technisch”