Opent ZLOrigin niet

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Divergent
Gebruiker
Berichten: 135
Lid geworden op: 23 nov 2014, 15:04
Contacteer:

Opent ZLOrigin niet

Bericht door Divergent »

Ik heb vorige week de Sims 4 gedownload via ZLOrigin en ZLClient. Alles ging goed en ik kan de Sims 4 spelen zonder problemen. Omdat ik gelezen had dat er vandaag een nieuwe update uitkwam wilde ik ZLOrigin openen om te kijken of ik de update al kon installeren. Echter opent hij ZLOrigin niet, wanneer ik op de snelkoppeling klik op mijn bureaublad gebeurt er helemaal niks. Ook heb ik ZLOrigin al 2x gedeïnstalleerd en weer opnieuw geïnstalleerd maar dit helpt allemaal niet. Toen ik de 1ste keer ZLOrigin had gedeïnstalleerd bleven er nog veel bestanden staan in het mapje ZLOrigin. Daarom heb ik hem bij de 2e keer installeren in een nieuwe map laten installeren om te kijken of dit ging werken, maar helaas hielp dit ook niet. Weet iemand wat ik fout doe of wat het probleem is? Alvast bedankt!
Don't worry be Happy
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Opent ZLOrigin niet

Bericht door tarac »

ZLorigin verwijderen:
Klik met rechts op de snelkoppeling van ZLOrigin
Kies Bestandslocatie openen
Scroll naar beneden voor het bestand unin000 (er staat het iconntje van Zclient voor
Dubbeklkik daar op

Installeer ZLOrigin opnieuw via Zclient
Gebruikersavatar
Divergent
Gebruiker
Berichten: 135
Lid geworden op: 23 nov 2014, 15:04
Contacteer:

Re: Opent ZLOrigin niet

Bericht door Divergent »

Hoe installeer je ZLOrigin opnieuw via Zclient? Ik heb, zoals ik al had geschreven, dit al 2 keer gedaan maar het helpt niks.

Update: ik heb hem weer gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd maar er gebeurt niks. Als ik hem deïnstalleer blijven er wel veel bestanden nog bestaan, ik deïnstalleer het via de toepassing van uninstall. Dus zoals de uitleg.
Don't worry be Happy
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Opent ZLOrigin niet

Bericht door tarac »

Divergent schreef: 16 jul 2019, 15:48 Hoe installeer je ZLOrigin opnieuw via Zclient? Ik heb, zoals ik al had geschreven, dit al 2 keer gedaan maar het helpt niks.

Update: ik heb hem weer gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd maar er gebeurt niks. Als ik hem deïnstalleer blijven er wel veel bestanden nog bestaan, ik deïnstalleer het via de toepassing van uninstall. Dus zoals de uitleg.
Uninstall zoals ik eerder aangaf
Daarna mapje ZLOrigin volledig verwijderen.

Betere oplossing:
Verwijder ZLOrigin met Revo Uninstaller op de stand grondig.
Gebruikersavatar
Divergent
Gebruiker
Berichten: 135
Lid geworden op: 23 nov 2014, 15:04
Contacteer:

Re: Opent ZLOrigin niet

Bericht door Divergent »

tarac schreef: 16 jul 2019, 16:53
Divergent schreef: 16 jul 2019, 15:48 Hoe installeer je ZLOrigin opnieuw via Zclient? Ik heb, zoals ik al had geschreven, dit al 2 keer gedaan maar het helpt niks.

Update: ik heb hem weer gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd maar er gebeurt niks. Als ik hem deïnstalleer blijven er wel veel bestanden nog bestaan, ik deïnstalleer het via de toepassing van uninstall. Dus zoals de uitleg.
Uninstall zoals ik eerder aangaf
Daarna mapje ZLOrigin volledig verwijderen.

Betere oplossing:
Verwijder ZLOrigin met Revo Uninstaller op de stand grondig.
Ik heb het al meerdere keren via Uninstall gedaan maar dat werkt helaas niet. Moet ik dan iets downloaden om het te verwijderen met Revo Uninstaller? Heb dat nog nooit via die manier gedaan namelijk. En als ik het via revo doe, blijft de sims 4 dan nog wel op mijn laptop staan? Of wordt die ook verwijderd?
Don't worry be Happy
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Opent ZLOrigin niet

Bericht door tarac »

Revo kun je gratis downloaden https://www.revouninstaller.com/revo-un ... -download/

Nee, je verwijdert alleen ZLOrigin en niets van de Sims
Gebruikersavatar
Divergent
Gebruiker
Berichten: 135
Lid geworden op: 23 nov 2014, 15:04
Contacteer:

Re: Opent ZLOrigin niet

Bericht door Divergent »

Ik heb vanochtend mijn laptop opgestart en ZLOrigin geprobeerd op te starten en hij deed het! Geen idee wat ik nu gedaan heb wat heeft gewerkt, misschien het opnieuw opstarten, maar hij doet het gelukkig. Bedankt voor de hulp!
Don't worry be Happy
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Technisch”